Mijnquote:Op zondag 20 februari 2011 12:04 schreef Djahani het volgende:
Wat was het uitgaan saai in Nijmegen vanacht
Moet je ook zelf wat van maken, waar ben je geweest?quote:Op zondag 20 februari 2011 12:04 schreef Djahani het volgende:
Wat was het uitgaan saai in Nijmegen vannacht
Mensen die zelf het niet gezellig kunnen makenquote:Op zondag 20 februari 2011 12:04 schreef Djahani het volgende:
Wat was het uitgaan saai in Nijmegen vanacht
Ik ben dit weekend voor het eerst wat anders dan bier gaan drinken. Malibu cola was toch wel het lekkerst eigenlijk, mja, vind de portemonnee eigenlijk niet zo leuk... In een uur voor 20 euro opgezopenquote:Op zondag 20 februari 2011 12:11 schreef LastRequest het volgende:
Ik heb geen alcohol nodig om het gezellig te maken, ik ben al lekker gek van mezelf!!
Van burenquote:Op zondag 20 februari 2011 12:06 schreef Swine het volgende:
[..]
Moet je ook zelf wat van maken, waar ben je geweest?
16 jarige chickies, en dan nog geen fun hebben. You're doing it wrongquote:
Van buren is 18+quote:Op zondag 20 februari 2011 12:25 schreef Cocktailprikker het volgende:
Ik denk hethehe. Nouja speciaalbieren smaken me nog wel hoor, maar van "gewone" pils uit de tap raak ik niet meer opgewonden.
[..]
16 jarige chickies, en dan nog geen fun hebben. You're doing it wrong
We hebben een kenner in huis hoorquote:
quote:
Mikkie heeft dan ook een kleine voorraadquote:Op zondag 20 februari 2011 13:05 schreef morgane het volgende:
Sporten zonder eerst te ontbijten? Dat hoef ik niet eens te proberen
Zit wat in...ik ben dan weer het andere uiterstequote:Op zondag 20 februari 2011 13:20 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Mikkie heeft dan ook een kleine voorraad![]()
Prima, maar zorg je wel dat je er zelf niet op staat?quote:Op zondag 20 februari 2011 13:24 schreef De_Kardinaal het volgende:
Goeie! Die is douchen dus als ik nu even binnenloop hoef ik niet te google-n!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The rock candy's melted, only diamonds now remain
quote:Op zondag 20 februari 2011 13:39 schreef LastRequest het volgende:
Voor de kenners dan:nieuwe tatoeage laten zetten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 22 mei 2008 10:28 schreef Spittie het volgende:swarmaspam hoer
Op maandag 4 mei 2009 16:09 schreef Broekpaling het volgende:
Swarmahoer, deleting your posts while users are still writing them.
quote:Op zondag 20 februari 2011 13:39 schreef LastRequest het volgende:
Voor de kenners dan:Die ken ik alleen met donkerder haar!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.
quote:
Wat een zielig mennekequote:
Jep... nu nog Limewire gebruikenquote:
Juist wel aan te raden:quote:Op zondag 20 februari 2011 13:05 schreef morgane het volgende:
Sporten zonder eerst te ontbijten? Dat hoef ik niet eens te proberen
Maar goed bezig Mikkie; hebben we elkaar net misgelopen geloof ik (als je op USC was). Ben daar van 12.45u - 16.45u bezig geweest.quote:When to do cardio?
In the morning? Afternoon? Evening? JUST DO IT. It is all about calories, so whenever you do it, you burn calories. I will take a shortcut and say it simple, loud and clear:
Want to lose fat? 30-45 minutes first thing in the morning before breakfast 5 days a week.
Want to minimize fat gain while adding muscles? 20-30 minutes directly after your weight lifting.
Want to increase your heart rate to be able to run long distances? 45-60 minutes any time a day 3-5 days a week.
Handig overzichtje. Ik ga proberen beenspieren te krijgen, zo te zien hoef ik dan niet eens zo lang cardio te doenquote:Op zondag 20 februari 2011 17:13 schreef Swine het volgende:
[..]
Juist wel aan te raden:
[..]
Maar goed bezig Mikkie; hebben we elkaar net misgelopen geloof ik (als je op USC was). Ben daar van 12.45u - 16.45u bezig geweest.
Ja het was machtig hard maar ging echt lekker. Was met mijn vaste klimmaat en nu ook nog een andere boulderaar (die wel een paar niveau's beter is dan wij zijn). Hebben veel geklommen, elkaar gek gemaakt met rare bewegingen en veel geleerd van elkaar. Maar nu doen mijn handen pijnquote:Op zondag 20 februari 2011 17:22 schreef Rituals het volgende:
[..]
Handig overzichtje. Ik ga proberen beenspieren te krijgen, zo te zien hoef ik dan niet eens zo lang cardio te doen.
Wat heb je lang gesport! Ging het goed?
Ik stond om 12.35 weer buiten inderdaadquote:Op zondag 20 februari 2011 17:13 schreef Swine het volgende:
[..]
Juist wel aan te raden:
[..]
Maar goed bezig Mikkie; hebben we elkaar net misgelopen geloof ik (als je op USC was). Ben daar van 12.45u - 16.45u bezig geweest.
Klinkt tof! Niets voor mij, maar wel tofquote:Op zondag 20 februari 2011 17:27 schreef Swine het volgende:
[..]
Ja het was machtig hard maar ging echt lekker. Was met mijn vaste klimmaat en nu ook nog een andere boulderaar (die wel een paar niveau's beter is dan wij zijn). Hebben veel geklommen, elkaar gek gemaakt met rare bewegingen en veel geleerd van elkaar. Maar nu doen mijn handen pijn
Ik weet 't, 50% is onder de 18. Maar het is wel officeel 18+ ;Dquote:
'Want to lose fat' staat er...maar ik wil er juist nog meer bijquote:Op zondag 20 februari 2011 17:13 schreef Swine het volgende:
[..]
Juist wel aan te raden:
[..]
Snoepen dan!quote:Op zondag 20 februari 2011 18:55 schreef morgane het volgende:
[..]
'Want to lose fat' staat er...maar ik wil er juist nog meer bij
De truuk is dat je dan over de dag steeds moet blijven eten...Niet junkfood, maar gewoon gezond eten...Zo is het mij ook gelukt met veel pijn en moeitequote:Op zondag 20 februari 2011 18:55 schreef morgane het volgende:
[..]
ah, het gaat over het oplossen van Ammonia ofzo?quote:Op zondag 20 februari 2011 18:12 schreef vogelkooi het volgende:
[ afbeelding ]
Geen tieten, wel leuk.
Schijnt lastiger te zijn dan afvallen!quote:Op zondag 20 februari 2011 18:55 schreef morgane het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your body. Your soul. Your rituals.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat heeft bij mij ook veel geholpen inderdaadquote:Op zondag 20 februari 2011 19:03 schreef Laysa het volgende:
[..]
De truuk is dat je dan over de dag steeds moet blijven eten...Niet junkfood, maar gewoon gezond eten...Zo is het mij ook gelukt met veel pijn en moeite
quote:Op zondag 20 februari 2011 19:16 schreef morgane het volgende:
Inmiddels zit ik op een gezond gewicht en ben ik er best tevreden over. Maar nog een paar kilo'tjes erbij zou ik niet erg vindenIk pas nu eindelijk geen kinderkleding meer
Heb meerdere klasgenoten hoor met dezelfde verhoudingenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Vind het nog steeds vrij ielMaargoed ik was ook een beetje meer gewend afgelopen tijd
![]()
Nee snap ik...het moet een prioriteit zijn en ik heb daar zelf ook een hekel aan...Al hielp het wel dat ik domweg niet meer kon sporten...Hoop dit jaar toch wel weer wat te kunnen gaan sporten...gewoon voor de funquote:Op zondag 20 februari 2011 19:18 schreef morgane het volgende:
[..]
Dat heeft bij mij ook veel geholpen inderdaadmaar het komt er niet altijd van.
Inmiddels zit ik op een gezond gewicht en ben ik er best tevreden over. Maar nog een paar kilo'tjes erbij zou ik niet erg vindenIk pas nu eindelijk geen kinderkleding meer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb nog wel wat kilootjes voor je in de aanbieding hoor. Gratiesj, speciaal voor jou
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
Ik heb al meerdere potentiële vet-donoren die zich hebben aangeboden, dus helaasquote:Op zondag 20 februari 2011 19:21 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik heb nog wel wat kilootjes voor je in de aanbieding hoor. Gratiesj, speciaal voor jou
Ik kan me voorstellen dat dat helpt ja, niet sporten. Maar dat doe ik nu ook al amperquote:Op zondag 20 februari 2011 19:21 schreef Laysa het volgende:
[..]
Nee snap ik...het moet een prioriteit zijn en ik heb daar zelf ook een hekel aan...Al hielp het wel dat ik domweg niet meer kon sporten...Hoop dit jaar toch wel weer wat te kunnen gaan sporten...gewoon voor de fun
Boulderen!quote:Op zondag 20 februari 2011 19:21 schreef Laysa het volgende:
[..]
Nee snap ik...het moet een prioriteit zijn en ik heb daar zelf ook een hekel aan...Al hielp het wel dat ik domweg niet meer kon sporten...Hoop dit jaar toch wel weer wat te kunnen gaan sporten...gewoon voor de fun
Het hangt natuurlijk ook van je bouw af hoe het eruit ziet. Fijn in ieder geval dat je weer op gezond gewicht zitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Your body. Your soul. Your rituals.
Ja daar ben ik ook blij meequote:Op zondag 20 februari 2011 19:26 schreef Rituals het volgende:
[..]
Het hangt natuurlijk ook van je bouw af hoe het eruit ziet. Fijn in ieder geval dat je weer op gezond gewicht zit.
DK vangt je op!quote:Op zondag 20 februari 2011 19:27 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ja boulder ik zo met infuuspomp en al naar beneden![]()
Ik heb het; je drinkt gewoon te weinig bier!quote:Op zondag 20 februari 2011 19:27 schreef morgane het volgende:
[..]
Ja daar ben ik ook blij meeheb jarenlang op het randje van een gezond gewicht gezeten en dat voelt toch niet fijn. Verder ben ik prima in verhouding, dus heb op zich niet veel te klagen. Ik kan eten wat ik wil zonder een dikke buik of lovehandles te krijgen
Ik heb de ijdele hoop dat ik weer terug kan komen op mn oude niveau van voor deze medicatie ( ik wil en ga weer terug naar mn oude, deze werkt niet goed voor me)quote:Op zondag 20 februari 2011 19:35 schreef Swine het volgende:
[..]
DK vangt je op!Of we binden je pomp ergens in op de wand en dan 'leen' ik wel wat verlengslangentjes van de SEH (werk ik nu
) zodat je wat bewegingsvrijheid hebt
![]()
Maar naast al het dollen. Wat zijn denk je reële opties wat sporten betreft?
Is het weer die tijd van de maand, CP?quote:Op zondag 20 februari 2011 19:55 schreef Cocktailprikker het volgende:
Ik ben echt in een vreetbui.. maar heb eigenlijk niks meer in huisZin om shoarma te halen maar eigenlijk ook weer niet.
En school... daar komt vandaag ook niet veel van :R
Klinkt goed! Hoop voor je dat je dat inderdaad weer een beetje vlot kan bereikenquote:Op zondag 20 februari 2011 19:38 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik heb de ijdele hoop dat ik weer terug kan komen op mn oude niveau van voor deze medicatie ( ik wil en ga weer terug naar mn oude, deze werkt niet goed voor me)
ik sporte toen 3 tot 4 x per week...cardio en fitness.....kon echt dingen waarvan de artsen stomverbaasd stonden en had een mega conditie.
Helaas is dit fout gegaan door het switchen van medicatie. maar al kom ik maar op de helft van hoe ik toen was dan ben ik al super tevreden
En je zal het toch een keer moeten maken.. Goed bezig!quote:Op zondag 20 februari 2011 21:34 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ook weer zuhause
Toch nog wel opdracht gemaakt vant weekend dus hoef ik dat nu ook niet meer te doen
Zat eerst te twijfelen om hem niet in te leveren maar das eik niet zo netjes
Vroeger hielp tandpasta altijd op bekraste cdtjes..quote:Op zondag 20 februari 2011 22:20 schreef Dupje het volgende:
Haai!
Heb mijn eindpresentatie eindelijk binnen op dvd van de han. Maar er is een deel beschadigd
Deze al gezien dan?quote:Op zondag 20 februari 2011 22:15 schreef HostiMeister het volgende:
Ik wil met jou wel sleetje rijden,
Ik wil met jou snel op en neer.
Wat zullen wij twee lekker glijden,
Kom op, dan doen we nog een keertje meer.ffs....
Zo zo....de Mac en de friettentquote:Op zondag 20 februari 2011 22:23 schreef HostiMeister het volgende:
Wat volk over de vloer gehad![]()
Die tafel was schoon vanochtend.
[ afbeelding ]
hoax, de zak chips is nog dicht!quote:Op zondag 20 februari 2011 22:23 schreef HostiMeister het volgende:
Wat volk over de vloer gehad![]()
Die tafel was schoon vanochtend.
[ afbeelding ]
dat is ook het eerste wat mij opvielquote:Op zondag 20 februari 2011 22:53 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
hoax, de zak chips is nog dicht!
Nu je het zegt...quote:Op zondag 20 februari 2011 22:53 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
hoax, de zak chips is nog dicht!
Ik wilde net zeggen, dat is Hosti's zusjequote:
nog niet gekekenquote:Op zondag 20 februari 2011 22:59 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Ik wilde net zeggen, dat is Hosti's zusje
Niemand onder de indruk van Houdoe?
Kut ad, hij is nep? Onbeperkt eten @ mac Arnhem voor 5 e adverteren zequote:
Het ging me meer om een specifiek filmpje maar de link ging niet helemaal goedquote:Op zondag 20 februari 2011 22:57 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
mijn zusjes online portfolio
Welk filmpje dan? staan nummers bij.quote:Op zondag 20 februari 2011 23:01 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Het ging me meer om een specifiek filmpje maar de link ging niet helemaal goed
Filmpje 1. Was voorbereid op een mooie vrouwenstem, maar het was iets lompersquote:Op zondag 20 februari 2011 23:02 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Welk filmpje dan? staan nummers bij.
En LR, Houdoe is stiekem best erg
Ach ieder zijn ding he?quote:Op zondag 20 februari 2011 23:10 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Filmpje 1. Was voorbereid op een mooie vrouwenstem, maar het was iets lompers
De clip vond ik spannend zatquote:Op zondag 20 februari 2011 23:11 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ach ieder zijn ding he?Jij maakt leuke 3d tekeningen mijn zusje maakt metal videoclips
Is ze ook op afgestudeerd, maar ik moet toegeven dat ik mijn zusjes vocale stijl ook niet echt onder mijn favoriete schaar.quote:Op zondag 20 februari 2011 23:14 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
De clip vond ik spannend zatMuziekje alleen wat minder
Ieder zijn meug idd
Anna Hathawayquote:Op maandag 21 februari 2011 03:34 schreef swarmahoer het volgende:
net naar love and other drugs geweest, best grappige film
Ik ben ook echt om kwart voor 9 opgestaan en ben volledig uitgeslapenquote:Op maandag 21 februari 2011 09:16 schreef Yashaaaaa het volgende:
ik snap niet zo goed waarom ik nu al op benBen ook helemaal wakker en heb het gevoel alsof het 10 uur is ofzo
Nee hoor... we hebben nog niet echt gordijnenquote:Op maandag 21 februari 2011 10:03 schreef vogelkooi het volgende:
De zon schijnt, en me gordijnen waren niet dicht dus ben daar door wakker geworden. Mischien bij jouw ook het geval.
samequote:Op maandag 21 februari 2011 10:44 schreef Yashaaaaa het volgende:
Stomme hooikoorts, wie heeft daar nu in februari al last van
En ik moet gaan leren, beter had ik dat net wel eerst gedaan toen ik zo wakker, wakker werd
Zit ook de hele tijd te denken van dat ik zo naar school moet maar hoef pas om 13.00 weg dus dat duurt nog wel ff
Dat wil hij wel... maar dat mag dus ook nietquote:Op maandag 21 februari 2011 12:17 schreef IrishBastard het volgende:
Dan verbouwt hij z'n gebouw toch? Of is daar geen vergunning voor te krijgen
Ow jah... Eind deze week of begin volgende week he?quote:Op maandag 21 februari 2011 12:23 schreef HostiMeister het volgende:
Wie de neuk gebruikt er nog Ruby?![]()
Trouwens, Cali, nog over nagedacht wanneer je tijd had?![]()
Staat genoteerdquote:Op maandag 21 februari 2011 12:29 schreef Californium het volgende:
[..]
Ow jah... Eind deze week of begin volgende week he?
1 maart doen?
Oeh swarmi, had je een date?quote:Op maandag 21 februari 2011 03:34 schreef swarmahoer het volgende:
net naar love and other drugs geweest, best grappige film
ja met 3 collega'squote:
Daar doelde ik opquote:Op maandag 21 februari 2011 14:06 schreef vogelkooi het volgende:
alleen maar basis kennis die iedereen zou moeten weten maar toch niet weet.
Jullie wonen niet in de bocht dan? Meer richting de brug?quote:Op maandag 21 februari 2011 16:14 schreef IrishBastard het volgende:
Dan klopt het niet, want ons huis blijft staan
Scheiding door het midden, snor laten staan en kramp krijgen in je bovenarm?quote:Op maandag 21 februari 2011 17:05 schreef Sander het volgende:
Hoera! Ik kan in Duitsland afstuderen!
quote:Op maandag 21 februari 2011 17:07 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Scheiding door het midden, snor laten staan en kramp krijgen in je bovenarm?
Ha, nu eenquote:
Lekker concreet!quote:Op maandag 21 februari 2011 17:05 schreef Sander het volgende:
Hoera! Ik kan in Duitsland afstuderen!
Ik ben er al langer geen fan van om alles maar op FOK! te pleuren, maar ik kan bij een heule grote retailer aan de slag met een opdracht over security information and event management. Gaat over hoe je van 300.000 gebruikers en even zoveel verschillende computersystemen en ~programma's kan destilleren wat nou eigenlijk beveiligings-incidenten en trends zijn; wat gebeurt er, hoort dat zo, etc. etc. Extra uitdaging is de politiek binnen het bedrijf, het internationale karakter en de eisen van de RU, straksquote:
Klinkt tof! Gefeliciteerdquote:Op maandag 21 februari 2011 17:32 schreef Sander het volgende:
[..]
Ik ben er al langer geen fan van om alles maar op FOK! te pleuren, maar ik kan bij een heule grote retailer aan de slag met een opdracht over security information and event management. Gaat over hoe je van 300.000 gebruikers en even zoveel verschillende computersystemen en ~programma's kan destilleren wat nou eigenlijk beveiligings-incidenten en trends zijn; wat gebeurt er, hoort dat zo, etc. etc. Extra uitdaging is de politiek binnen het bedrijf, het internationale karakter en de eisen van de RU, straks.
of je vanmiddag mee ging, vanavond mee ging, niet dusquote:Op maandag 21 februari 2011 23:01 schreef Swine het volgende:
[..]
Wat moest je nou? Had dus geen bereik in de collegezaal..
Zit helemaal vol donderdag; colleges, boulderen, eten, stappen met broertjequote:Op maandag 21 februari 2011 23:06 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
of je vanmiddag mee ging, vanavond mee ging, niet dus
donderdagmiddag eventueel tijd? R en ik gaan t tochtje nog ff nalopen
ah ok, helaasquote:Op maandag 21 februari 2011 23:24 schreef Swine het volgende:
[..]
Zit helemaal vol donderdag; colleges, boulderen, eten, stappen met broertje
Alsof die huisbaas dat verplicht is te melden.quote:Op maandag 21 februari 2011 22:59 schreef IrishBastard het volgende:
Vandaag heeft een huisgenoot voor de zoveelste keer gehoord dat de grond naast ons huis verkocht is en dat er op gebouwd gaat worden (binnen afzienbare tijd). Het bericht kwam ditmaal van mensen die nota bene in de tuin aan het werk warenZij konden ons ook melden dat het huis zelf binnenkort (eind dit jaar of begin 2012) verbouwd zal gaan worden.
Heb de huisbaas maar eens even een redelijk duidelijk mail gestuurd met het feit dat het erg vreemd is dit van wildvreemde personen te moeten horen, en dat wij als huisbewoners ook wel eens duidelijkheid willen.
Kan er best inkomen dat ze niet willen dat het huis leeg komt te staan (lees: zonder huurders) maar je kunt wel een beetje schappelijker omspringen met je bewoners. Zodra je zelf bezig bent met dit soort zaken kun je dat toch wel eens even communiceren, of niet dan
Kleine werkzaamheden worden geacht door de huurder op te lossenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:19 schreef IrishBastard het volgende:
Hij is tot niets verplicht, maar verwacht van mij wel dat ik net zo goed alles netjes aan hem communiceer (contactpersoon/klusjesman). Dus wat mij betreft kan het mooi van twee kanten komen, en anders zakt hij er ook maar in
Als jurist zou jij toch moeten weten dat het evident is dat je eerst leest wat je tekent niet?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:27 schreef Yashaaaaa het volgende:
Wat lijkt het me toch fijn om iemand te zijn die het altijd beter weet, gewoon wetend dat wat de ander ook zegt, en hoe de situatie bij de ander ook is, er niet toe doet, want je weet dat je toch wel gelijk hebt, want je weet het inmiddels altijd alles beter..
True that, maar ik begrijp goed dat af en toe de grap er wel af is, van dat zelfingenomen toontje.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 07:53 schreef HostiMeister het volgende:
En Yash, niet zo happen joh, je weet toch hoe D_K is?
Zo'n programma op Ned. 1 met oudjes en koffiequote:Op dinsdag 22 februari 2011 10:24 schreef HostiMeister het volgende:
the fuck is koffie Max?
En Sander, helemaal mee eens, maar ik heb zoiets van gun hem de voldoening niet door erop te reageren, althans niet zo serieus. Maargoed, ik ben zelf ook zo'n naarling, dus misschien dat het voor mij allemaal wat anders is.
Nieuws van vandaag: Demonstranten in Libië worden overhoop geschoten door leger, Kadhaffi zegt nog in Tripolie te zijn, Australië had last van aardbeving en het is koud maar zonnig.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 10:26 schreef Californium het volgende:
[..]
Zo'n programma op Ned. 1 met oudjes en koffieIk was eigenlijk op zoek naar nieuws, maar ik vond iets anders
Helemaal gelijk in.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:19 schreef IrishBastard het volgende:
Hij is tot niets verplicht, maar verwacht van mij wel dat ik net zo goed alles netjes aan hem communiceer (contactpersoon/klusjesman). Dus wat mij betreft kan het mooi van twee kanten komen, en anders zakt hij er ook maar in
Doelde ook meer op het feit dat IB hier algemene klusjesman is en dus niet kleine dingen zelf op moet lossen zoals iedere huurderquote:Op dinsdag 22 februari 2011 07:53 schreef HostiMeister het volgende:
Wow, ziet er verdomme koud uit. En Yash, niet zo happen joh, je weet toch hoe D_K is?
In vergelijking met de veel grotere genocides die in de meer zuidelijk gelegen landen in Afrika plaatsvond (Congo etc.) hoor je er echt heel erg veel over.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:08 schreef Cocktailprikker het volgende:
Voor het feit dat op dit moment de hele wereld veranderd in Afrika, hoor je er maar bijzonder weinig over... Ik hoop dat het goed uitpakt en dat de mensen zelf hun leven op orde krijgen
Tuurlijk, allemaal die radicale super-religieuze regeringen worden omver geworpen omdat de moslims daar ook doorhebben dat er een scheiding moet zijn tussen kerk en staat. Over een jaar of 5 is het ook afgelopen met dat gejank daar. Geen mensen die gestenigd worden omdat ze vreemd zijn gegaan en geen vrouwen die geruild worden voor een kameel en een zak met dadels.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:08 schreef Cocktailprikker het volgende:
Voor het feit dat op dit moment de hele wereld veranderd in Afrika, hoor je er maar bijzonder weinig over... Ik hoop dat het goed uitpakt en dat de mensen zelf hun leven op orde krijgen
Ik vind het een goede ontwikkeling jaquote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:15 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Tuurlijk, allemaal die radicale super-religieuze regeringen worden omver geworpen omdat de moslims daar ook doorhebben dat er een scheiding moet zijn tussen kerk en staat. Over een jaar of 5 is het ook afgelopen met dat gejank daar. Geen mensen die gestenigd worden omdat ze vreemd zijn gegaan en geen vrouwen die geruild worden voor een kameel en een zak met dadels.
Toppie toch?
Voor elke grote aanpassing moet een vergunning gevraagd worden en hebben mensen een termijn om bezwaar aan te tekenen. Nagaan van verkoop en aankoop van (particuliere) grond kan je nagaan via het kadaster. En verder zijn het je zaken niet wat de verhuurder doet met zijn of haar woning mits je rechten als huurder maar nageleefd worden. Dan daarbij als je al jaren van niets weet en niet weet wat er in de toekomst gaat gebeuren dan moet je vooral blijven zitten waar je zit.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:01 schreef IrishBastard het volgende:
Ja, want het hebben van particuliere plannen en het daarbij horende tijdpad is natuurlijk ook terug te vinden in de brughet zal me werkelijk een zorg zijn dat die grond verkocht is, maar hetgeen er mee gaat gebeuren is wel interessant. dát is echter informatie die momenteel niet bekend is en waar het hele verhaal om draait
Die sociaal menselijke relatie staat niet op papier. En wat niet op papier staat doet er verder niet toe. Je gaat nog eisen stellen in de woning van een ander ook nog?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:30 schreef IrishBastard het volgende:
Wat je voor het gemak even vergeet is een sociaal menselijke relatie tussen huurder et verhuurder, maar daar was je al eerder op gewezen. de goedkeuring van bouwaanvragen hadden wij ook al bedacht, maar info die wat eerder komt is gezien bovenstaande relatie wel wenselijk. als laatste vergeet je in je prachtige relaas dat er een bouwstop was (of is, dat moeten we nog even nagaan). Hierdoor waren we wel degelijk vrij zeker van bewoning.
concrete conclusie is dus wederom dat je mooie verhalen hebt, maar oordeelt zonder belangrijke detailswat mij betreft is de discussie dan ook wel klaar nu
Je bent een best vermoeiende troll, weet je dat?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:32 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Die sociaal menselijke relatie staat niet op papier. En wat niet op papier staat doet er verder niet toe. Je gaat nog eisen stellen in de woning van een ander ook nog?
Maar goed dat jij er bij bent om het topic even een draai de andere kant uit te geven.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:33 schreef AMDB het volgende:
[..]
Je bent een best vermoeiende troll, weet je dat?
vergadering van de schoonmaakbond zal je bedoelenquote:
Gaan we aan de merk-reinigers of gewoon aan het huismerk qua toiletreiniging.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:45 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
vergadering van de schoonmaakbond zal je bedoelen
Blegh, portfolio... die vent heeft die van mij echt niet gelezen, want het commentaar wat hij had, ik zie het wel gewoon staan hoor
Ik ook! Discussie Geschiedenis & Pizza: Briljante anatomiequote:
Ik heb gewoon college over een Boeddhistische tekst en daarna over een Hebreeuwse Tekst. Waar heb jij ergens college?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:03 schreef Swine het volgende:
[..]
Ik ook! Discussie Geschiedenis & Pizza: Briljante anatomie
Benieuwd, eerste keer dat ik zoiets ga bijwonen, eerst pizza eten, daarna beetje ouwehoeren met elkaar nav wat tekst wat we gelezen hebben.
grappig conceptquote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:03 schreef Swine het volgende:
[..]
Ik ook! Discussie Geschiedenis & Pizza: Briljante anatomie
Benieuwd, eerste keer dat ik zoiets ga bijwonen, eerst pizza eten, daarna beetje ouwehoeren met elkaar nav wat tekst wat we gelezen hebben.
Medische faculteit gewoonquote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:04 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik heb gewoon college over een Boeddhistische tekst en daarna over een Hebreeuwse Tekst. Waar heb jij ergens college?
Ja hè, vond ik ook. En graties voedselquote:
Hoe laat heb jij college? Zou best kunnen dat jij samen met mijn beste vriendinnetje college hebtquote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:04 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik heb gewoon college over een Boeddhistische tekst en daarna over een Hebreeuwse Tekst. Waar heb jij ergens college?
Hij heeft nu college....quote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:29 schreef morgane het volgende:
[..]
Hoe laat heb jij college? Zou best kunnen dat jij samen met mijn beste vriendinnetje college hebt
Pm haar naam maar naar DK...dan weet hij ws wel wie het isquote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:45 schreef morgane het volgende:
Klinkt alsof hij idd bij haar in de klas zit nu
Nerd!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:12 schreef De_Kardinaal het volgende:
Piep![]()
Je hebt PM Morgane.
Ik ben de enige met een netbook dus ik ben wel gemakkelijk te herkennen.
quote:
ik ben in college ook meestal de enige met een netbook, voel me ook altijd zo'n nerd :pquote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:12 schreef De_Kardinaal het volgende:
Piep![]()
Je hebt PM Morgane.
Ik ben de enige met een netbook dus ik ben wel gemakkelijk te herkennen.
Bij ons schijnt het rage te zijn; ik spot er steeds meer. Ook iemand in de werkgroep...vindt het maar raar..quote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:27 schreef Rituals het volgende:
Ik heb bij ons nog nooit iemand met een netbook in de collegezaal zien zitten volgens mij.
Misschien omdat draadloos internet het tegenwoordig beter schijnt te doen? Hoewel je tijdens college eigenlijk geen internet nodig hebt natuurlijkquote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:31 schreef Swine het volgende:
[..]
Bij ons schijnt het rage te zijn; ik spot er steeds meer. Ook iemand in de werkgroep...vindt het maar raar..
Wiki en sommige dingen zijn gelijk van internet te plukken.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:34 schreef Rituals het volgende:
[..]
Misschien omdat draadloos internet het tegenwoordig beter schijnt te doen? Hoewel je tijdens college eigenlijk geen internet nodig hebt natuurlijk.
Bij onze colleges heeft het hebben van internet (op dat moment) volgens mij weinig toegevoegde waarde. Ik weet dus niet of dat nou echt de reden is van de nieuwe rage in Swines jaarquote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:35 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Wiki en sommige dingen zijn gelijk van internet te plukken.
bij ons werden de laatste rijen ook naar voren geroepen, standaardquote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:46 schreef LastRequest het volgende:
Ik heb nu docenten die gebruik van een laptop/netbook verbieden..
Daarnaast mag je ook niet op de achterste 5 rijen van de collegezaal zitten..
ha pietje, donderdag lekker shinen op tvquote:
Onee....dan moet ik zeker met DK meekijkenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:56 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ha pietje, donderdag lekker shinen op tv
je hele ego past er met gemak inquote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:57 schreef PietjePuk007 het volgende:
Die studio is groot genoeg, toch?
De kop van Piet!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:04 schreef Laysa het volgende:
[..]
SST de live show...pietje gaat erheen en dan in beeld zitten
+1quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:07 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
De kop van Piet!
Het lijkt wel de naam van een kermis-attractie!
1 keer bij swarma meegekeken. Sorry Piet, maar ik vind het een kansloos programma al hoop ik voor je dat je het daar gezellig hebt!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:19 schreef LastRequest het volgende:
Ik kijk altijd, maar voor Pietje zal ik extraextra kijken!
Voor zover ik colleges volgde (nu niet meer) was ik ook altijd de enige. Ideaal. Als het dan saai was kon ik mailen en fokkenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:26 schreef morgane het volgende:
[..]
ik ben in college ook meestal de enige met een netbook, voel me ook altijd zo'n nerd :p
Ja, daarom is het bij ons nu dus verbodenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:10 schreef Cocktailprikker het volgende:
Ah is dat de instelling tegenwoordig op de Uni....
Jepquote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:10 schreef Cocktailprikker het volgende:
Ah is dat de instelling tegenwoordig op de Uni....
if you have a problem, and no one else can helpquote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:18 schreef Cocktailprikker het volgende:
Nu @ Al Jazeera , piloot die spreekt over huurlingen in zijn vliegtuig,
Nou ik moet zeggen dat ik het ook behoorlijk irritant vind als degene naast of voor me zit te Facebooken.. twitteren.. pokeren.. whatever. Leidt af.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:28 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Jep
Je kunt het van twee kanten zien: enerzijds niet netjes. Anderzijds, een alternatief wat bij PWO vaak gebruikt wordt is kletsen met de buren. Dat leidt helemaal af. Nu luister ik met een half uur en doe ik m'n eigen ding zonder iemand anders lastig te vallen. Da's een chiquere oplossing van 'niet opletten' dan kletsen, gapen of andere dingen doen. Het valt een beetje in de categorie 'je schrijfblok voltekenen'.
Mja, in onze eerste jaren mocht het ook niet van docenten. Kwam waarschijnlijk ook omdat we met 10+ man UT classic zaten te spelen tijdens z'n collegequote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:56 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Nou ik moet zeggen dat ik het ook behoorlijk irritant vind als degene naast of voor me zit te Facebooken.. twitteren.. pokeren.. whatever. Leidt af.
gelukkig hadden wij de gordijnen dichtquote:Op woensdag 23 februari 2011 07:31 schreef HostiMeister het volgende:
[ afbeelding ]
Mogguh
Mooi roze is niet lelijk
Ik zie mijn huisje daar ergens!quote:Op woensdag 23 februari 2011 07:31 schreef HostiMeister het volgende:
[ afbeelding ]
Mogguh
Mooi roze is niet lelijk
sodeknetters...quote:
Ik blijf erbij: doodengquote:
Doe je dat vaker, een post 5,5 uur later nog editten?quote:Op woensdag 23 februari 2011 17:23 schreef Difficult het volgende:
Ik heb ooit op tv iets hier over gezien, hete king lines ofzo?
Hoiquote:Op woensdag 23 februari 2011 23:31 schreef Mikkie het volgende:
Bonsoir
Rustig geweest hier vanavond!
Ach half uurtje full hd trailers kijken met een peukie in de bek tot de rest aanwezig is is opzicht ook geen vervelende ochtendquote:Op donderdag 24 februari 2011 09:14 schreef Mikkie het volgende:
Eén voordeel: dan sta je binnen no-time niet meer in je eentje
Goed bezig herman, je gaat bij de treinerts zitten?quote:Op donderdag 24 februari 2011 12:25 schreef IrishBastard het volgende:
Zo, op de terugweg van scriptie overleg. plan is tot noch toe goedgekeurd, dus kan verder! moet nog een stage contract getekend worden, hoorde in ieder geval dat de vergoeding goed was
en binnenkort een keer een dagje
mee op de trein wat ook best leuk is
hermanquote:Op donderdag 24 februari 2011 16:14 schreef Sander het volgende:
[..]
Goed bezig herman, je gaat bij de treinerts zitten?
ow ik dacht dat het een verbastering was van je naam, maar als dit het geval is neem ik mijn eerdere 'quote:Op donderdag 24 februari 2011 16:38 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Heeft 'ie mijn identiteit toch gespoilerd
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |