Mijnquote:Op zondag 20 februari 2011 12:04 schreef Djahani het volgende:
Wat was het uitgaan saai in Nijmegen vanacht
Moet je ook zelf wat van maken, waar ben je geweest?quote:Op zondag 20 februari 2011 12:04 schreef Djahani het volgende:
Wat was het uitgaan saai in Nijmegen vannacht
Mensen die zelf het niet gezellig kunnen makenquote:Op zondag 20 februari 2011 12:04 schreef Djahani het volgende:
Wat was het uitgaan saai in Nijmegen vanacht
Ik ben dit weekend voor het eerst wat anders dan bier gaan drinken. Malibu cola was toch wel het lekkerst eigenlijk, mja, vind de portemonnee eigenlijk niet zo leuk... In een uur voor 20 euro opgezopenquote:Op zondag 20 februari 2011 12:11 schreef LastRequest het volgende:
Ik heb geen alcohol nodig om het gezellig te maken, ik ben al lekker gek van mezelf!!
Van burenquote:Op zondag 20 februari 2011 12:06 schreef Swine het volgende:
[..]
Moet je ook zelf wat van maken, waar ben je geweest?
16 jarige chickies, en dan nog geen fun hebben. You're doing it wrongquote:
Van buren is 18+quote:Op zondag 20 februari 2011 12:25 schreef Cocktailprikker het volgende:
Ik denk hethehe. Nouja speciaalbieren smaken me nog wel hoor, maar van "gewone" pils uit de tap raak ik niet meer opgewonden.
[..]
16 jarige chickies, en dan nog geen fun hebben. You're doing it wrong
We hebben een kenner in huis hoorquote:
quote:
Mikkie heeft dan ook een kleine voorraadquote:Op zondag 20 februari 2011 13:05 schreef morgane het volgende:
Sporten zonder eerst te ontbijten? Dat hoef ik niet eens te proberen
Zit wat in...ik ben dan weer het andere uiterstequote:Op zondag 20 februari 2011 13:20 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Mikkie heeft dan ook een kleine voorraad![]()
Prima, maar zorg je wel dat je er zelf niet op staat?quote:Op zondag 20 februari 2011 13:24 schreef De_Kardinaal het volgende:
Goeie! Die is douchen dus als ik nu even binnenloop hoef ik niet te google-n!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The rock candy's melted, only diamonds now remain
quote:Op zondag 20 februari 2011 13:39 schreef LastRequest het volgende:
Voor de kenners dan:nieuwe tatoeage laten zetten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 22 mei 2008 10:28 schreef Spittie het volgende:swarmaspam hoer
Op maandag 4 mei 2009 16:09 schreef Broekpaling het volgende:
Swarmahoer, deleting your posts while users are still writing them.
quote:Op zondag 20 februari 2011 13:39 schreef LastRequest het volgende:
Voor de kenners dan:Die ken ik alleen met donkerder haar!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.
quote:
Wat een zielig mennekequote:
Jep... nu nog Limewire gebruikenquote:
Juist wel aan te raden:quote:Op zondag 20 februari 2011 13:05 schreef morgane het volgende:
Sporten zonder eerst te ontbijten? Dat hoef ik niet eens te proberen
Maar goed bezig Mikkie; hebben we elkaar net misgelopen geloof ik (als je op USC was). Ben daar van 12.45u - 16.45u bezig geweest.quote:When to do cardio?
In the morning? Afternoon? Evening? JUST DO IT. It is all about calories, so whenever you do it, you burn calories. I will take a shortcut and say it simple, loud and clear:
Want to lose fat? 30-45 minutes first thing in the morning before breakfast 5 days a week.
Want to minimize fat gain while adding muscles? 20-30 minutes directly after your weight lifting.
Want to increase your heart rate to be able to run long distances? 45-60 minutes any time a day 3-5 days a week.
Handig overzichtje. Ik ga proberen beenspieren te krijgen, zo te zien hoef ik dan niet eens zo lang cardio te doenquote:Op zondag 20 februari 2011 17:13 schreef Swine het volgende:
[..]
Juist wel aan te raden:
[..]
Maar goed bezig Mikkie; hebben we elkaar net misgelopen geloof ik (als je op USC was). Ben daar van 12.45u - 16.45u bezig geweest.
Ja het was machtig hard maar ging echt lekker. Was met mijn vaste klimmaat en nu ook nog een andere boulderaar (die wel een paar niveau's beter is dan wij zijn). Hebben veel geklommen, elkaar gek gemaakt met rare bewegingen en veel geleerd van elkaar. Maar nu doen mijn handen pijnquote:Op zondag 20 februari 2011 17:22 schreef Rituals het volgende:
[..]
Handig overzichtje. Ik ga proberen beenspieren te krijgen, zo te zien hoef ik dan niet eens zo lang cardio te doen.
Wat heb je lang gesport! Ging het goed?
Ik stond om 12.35 weer buiten inderdaadquote:Op zondag 20 februari 2011 17:13 schreef Swine het volgende:
[..]
Juist wel aan te raden:
[..]
Maar goed bezig Mikkie; hebben we elkaar net misgelopen geloof ik (als je op USC was). Ben daar van 12.45u - 16.45u bezig geweest.
Klinkt tof! Niets voor mij, maar wel tofquote:Op zondag 20 februari 2011 17:27 schreef Swine het volgende:
[..]
Ja het was machtig hard maar ging echt lekker. Was met mijn vaste klimmaat en nu ook nog een andere boulderaar (die wel een paar niveau's beter is dan wij zijn). Hebben veel geklommen, elkaar gek gemaakt met rare bewegingen en veel geleerd van elkaar. Maar nu doen mijn handen pijn
Ik weet 't, 50% is onder de 18. Maar het is wel officeel 18+ ;Dquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |