Oh wachtquote:
quote:Op zondag 20 februari 2011 12:12 schreef Nieuwschierig het volgende:
Twister met al de plakband kleren is vast tof om te zien
Ah ok...vandaar dat mijn plaatjes het ook niet deden.quote:
Hier staan net de eieren te kokenquote:Op zondag 20 februari 2011 12:14 schreef beaverhausen het volgende:
Ja hoor, ik val weer op een lekker moment binnen.
Ik hoef niet te weten over Joanna's eisprong en hoe groot haar eitjes precies zijn..
Hup, Joanna erbij in de panquote:Op zondag 20 februari 2011 12:14 schreef versabommie het volgende:
[..]
Hier staan net de eieren te koken
Jij maakt notities?quote:Op zondag 20 februari 2011 12:15 schreef Roguee het volgende:
Nee man veel te leuk gesprek over het pessarium
Ja, die krijgt nu bij mij de voorkeur boven de spiraal want dat is dus blijkbaar niets. Top programmaquote:
Ik dacht dat het over het pessarium van Joanna gingquote:Op zondag 20 februari 2011 12:17 schreef versabommie het volgende:
deze is van jou he *FLATS* lag in mijn la..![]()
Je moet er toch geen nachtmerrie over krijgen dat je kleding bijCynthia belanden gaat
Ah is ze dakloos?quote:Op zondag 20 februari 2011 12:19 schreef Roguee het volgende:
Cynthia: "Ik ga nog LANG niet naar huis!"
Of dit hoeft niet opgenomen te wordenquote:Op zondag 20 februari 2011 12:26 schreef Flashbox het volgende:
Wat gebeurd er, Joanne naar de KvdW en geen streamlock. Ze kunnen het dus wel gewoon 4 streams doorlaten lopen. Het is dus gewoon om de streamers te pesten heel de dag door die locks
JOngens succes ermee ik ga mijn dag nuttig besteden ipv deze oplichterij, kom vanavond nog wel effe langs hobbelen.quote:
Dan mis je de ZondagMiddagOpdracht !!!quote:Op zondag 20 februari 2011 12:34 schreef toxikon het volgende:
[..]
JOngens succes ermee ik ga mijn dag nuttig besteden ipv deze oplichterij, kom vanavond nog wel effe langs hobbelen.
Jamaar over een uur gaat het los!quote:Op zondag 20 februari 2011 12:34 schreef toxikon het volgende:
[..]
JOngens succes ermee ik ga mijn dag nuttig besteden ipv deze oplichterij, kom vanavond nog wel effe langs hobbelen.
Zei iemand dat ook al niet vanacht , iemand met "inside" infoquote:Op zondag 20 februari 2011 12:35 schreef versabommie het volgende:
[..]
Jamaar over een uur gaat het los!
Nee echt hoor! InsiTe info!quote:Op zondag 20 februari 2011 12:37 schreef toxikon het volgende:
[..]
Zei iemand dat ook al niet vanacht , iemand met "inside" info
Nee, die had 'insite' infoquote:Op zondag 20 februari 2011 12:37 schreef toxikon het volgende:
[..]
Zei iemand dat ook al niet vanacht , iemand met "inside" info
Ze hebben het over het weer?quote:Op zondag 20 februari 2011 12:39 schreef Grunge. het volgende:
Tussen Gerard en Karim is het nu tamelijk interessant.
Gerard is nu opeens psycholoog en zijn zus is makelaar. Vandaar dat hij er zoveel van weet.quote:
Ik zeg: gooi Sjekkie er maar inquote:Op zondag 20 februari 2011 12:35 schreef Flashbox het volgende:
Ik zou zeggen gooi deze er maar in in dat huis.
Ow, ik dacht dat al bekend was dat ie makelaar wasquote:Op zondag 20 februari 2011 12:41 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Gerard is nu opeens psycholoog en zijn zus is makelaar. Vandaar dat hij er zoveel van weet..
Dat is het ook volgens mij. Maar Gerard verandert in het huis net zo vaak van verhaal als Joanna van kleding.quote:Op zondag 20 februari 2011 12:42 schreef D. het volgende:
[..]
Ow, ik dacht dat al bekend was dat ie makelaar was
En hij werkt misschien ook wel als een detective, iets met moordzaken.quote:Op zondag 20 februari 2011 12:41 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Gerard is nu opeens psycholoog en zijn zus is makelaar. Vandaar dat hij er zoveel van weet..
Oh ja, hoe kon ik dat vergetenquote:Op zondag 20 februari 2011 12:43 schreef Grunge. het volgende:
[..]
En hij werkt misschien ook wel als een detective, iets met moordzaken.
Seki en Brian, en dan gewoon kooigevechten-voor-geld gaan houdenquote:Op zondag 20 februari 2011 12:43 schreef toxikon het volgende:
Seki voor president , echt ik denk dat seki van ellende dood was gegaan in dat huis.
quote:Op zondag 20 februari 2011 12:43 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Seki en Brian, en dan gewoon kooigevechten-voor-geld gaan houden
Niet zovaak als Cynthia?quote:Op zondag 20 februari 2011 12:43 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Dat is het ook volgens mij. Maar Gerard verandert in het huis net zo vaak van verhaal als Joanna van kleding.
Zelfs Gerard heeft blijkbaar een grens.quote:
quote:Op zondag 20 februari 2011 12:47 schreef Patch het volgende:
Sharon: "Weet je wat een aap ooit bij me heeft geflikt in Apenheul?"
Servio: "Op je ringvinger gaan zitten?"
Je kan hem ook nooit voor de gek houden he. Hij heeft alles meteen door!quote:Op zondag 20 februari 2011 12:47 schreef Grunge. het volgende:
Wat een zielenkijker, hč, die Gerard. Die kijkt zo door je heen, nou nou nou.
Ja, hij is ook echt geniaal natuurlijk. Een professor waarschijnlijk. Geef die man een Nobelprijs.quote:Op zondag 20 februari 2011 12:48 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Je kan hem ook nooit voor de gek houden he. Hij heeft alles meteen door!.
Dat krijg je als je psycholoog bent natuurlijk.
Ik zou schadevergoeding eisen!quote:Op zondag 20 februari 2011 12:49 schreef toxikon het volgende:
Door die saaie zooi van gisteren is er een deuk in mijn wiet en bier verzameling gekomen. Dank lutsers van de redactie/productie
Die is de fratsen van gisteravond nog niet vergetenquote:Op zondag 20 februari 2011 12:50 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik zou schadevergoeding eisen!
En de ketting van je vrouw losmaken zodat ze nieuwe voorraad kan halen!.
Dat is zijn geheim! hij heeft een Nobelprijs! Meerdere natuurlijk!quote:Op zondag 20 februari 2011 12:50 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Ja, hij is ook echt geniaal natuurlijk. Een professor waarschijnlijk. Geef die man een Nobelprijs.
En hij is ook oranje.
Om 10 uur moeten ze opstaan.quote:Op zondag 20 februari 2011 12:54 schreef Kwaliteit het volgende:
zo zijn ze eindelijk uit hun nest? of waren ze er tóch vannacht uitgehaald?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |