En hij werkt misschien ook wel als een detective, iets met moordzaken.quote:Op zondag 20 februari 2011 12:41 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Gerard is nu opeens psycholoog en zijn zus is makelaar. Vandaar dat hij er zoveel van weet..
Oh ja, hoe kon ik dat vergetenquote:Op zondag 20 februari 2011 12:43 schreef Grunge. het volgende:
[..]
En hij werkt misschien ook wel als een detective, iets met moordzaken.
Seki en Brian, en dan gewoon kooigevechten-voor-geld gaan houdenquote:Op zondag 20 februari 2011 12:43 schreef toxikon het volgende:
Seki voor president , echt ik denk dat seki van ellende dood was gegaan in dat huis.
quote:Op zondag 20 februari 2011 12:43 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Seki en Brian, en dan gewoon kooigevechten-voor-geld gaan houden
Niet zovaak als Cynthia?quote:Op zondag 20 februari 2011 12:43 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Dat is het ook volgens mij. Maar Gerard verandert in het huis net zo vaak van verhaal als Joanna van kleding.
Zelfs Gerard heeft blijkbaar een grens.quote:
quote:Op zondag 20 februari 2011 12:47 schreef Patch het volgende:
Sharon: "Weet je wat een aap ooit bij me heeft geflikt in Apenheul?"
Servio: "Op je ringvinger gaan zitten?"
Je kan hem ook nooit voor de gek houden he. Hij heeft alles meteen door!quote:Op zondag 20 februari 2011 12:47 schreef Grunge. het volgende:
Wat een zielenkijker, hè, die Gerard. Die kijkt zo door je heen, nou nou nou.
Ja, hij is ook echt geniaal natuurlijk. Een professor waarschijnlijk. Geef die man een Nobelprijs.quote:Op zondag 20 februari 2011 12:48 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Je kan hem ook nooit voor de gek houden he. Hij heeft alles meteen door!.
Dat krijg je als je psycholoog bent natuurlijk.
Ik zou schadevergoeding eisen!quote:Op zondag 20 februari 2011 12:49 schreef toxikon het volgende:
Door die saaie zooi van gisteren is er een deuk in mijn wiet en bier verzameling gekomen. Dank lutsers van de redactie/productie
Die is de fratsen van gisteravond nog niet vergetenquote:Op zondag 20 februari 2011 12:50 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik zou schadevergoeding eisen!
En de ketting van je vrouw losmaken zodat ze nieuwe voorraad kan halen!.
Dat is zijn geheim! hij heeft een Nobelprijs! Meerdere natuurlijk!quote:Op zondag 20 februari 2011 12:50 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Ja, hij is ook echt geniaal natuurlijk. Een professor waarschijnlijk. Geef die man een Nobelprijs.
En hij is ook oranje.
Om 10 uur moeten ze opstaan.quote:Op zondag 20 februari 2011 12:54 schreef Kwaliteit het volgende:
zo zijn ze eindelijk uit hun nest? of waren ze er tóch vannacht uitgehaald?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |