JOngens succes ermee ik ga mijn dag nuttig besteden ipv deze oplichterij, kom vanavond nog wel effe langs hobbelen.quote:
Dan mis je de ZondagMiddagOpdracht !!!quote:Op zondag 20 februari 2011 12:34 schreef toxikon het volgende:
[..]
JOngens succes ermee ik ga mijn dag nuttig besteden ipv deze oplichterij, kom vanavond nog wel effe langs hobbelen.
Jamaar over een uur gaat het los!quote:Op zondag 20 februari 2011 12:34 schreef toxikon het volgende:
[..]
JOngens succes ermee ik ga mijn dag nuttig besteden ipv deze oplichterij, kom vanavond nog wel effe langs hobbelen.
Zei iemand dat ook al niet vanacht , iemand met "inside" infoquote:Op zondag 20 februari 2011 12:35 schreef versabommie het volgende:
[..]
Jamaar over een uur gaat het los!
Nee echt hoor! InsiTe info!quote:Op zondag 20 februari 2011 12:37 schreef toxikon het volgende:
[..]
Zei iemand dat ook al niet vanacht , iemand met "inside" info
Nee, die had 'insite' infoquote:Op zondag 20 februari 2011 12:37 schreef toxikon het volgende:
[..]
Zei iemand dat ook al niet vanacht , iemand met "inside" info
Ze hebben het over het weer?quote:Op zondag 20 februari 2011 12:39 schreef Grunge. het volgende:
Tussen Gerard en Karim is het nu tamelijk interessant.
Gerard is nu opeens psycholoog en zijn zus is makelaar. Vandaar dat hij er zoveel van weet.quote:
Ik zeg: gooi Sjekkie er maar inquote:Op zondag 20 februari 2011 12:35 schreef Flashbox het volgende:
Ik zou zeggen gooi deze er maar in in dat huis.
Ow, ik dacht dat al bekend was dat ie makelaar wasquote:Op zondag 20 februari 2011 12:41 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Gerard is nu opeens psycholoog en zijn zus is makelaar. Vandaar dat hij er zoveel van weet..
Dat is het ook volgens mij. Maar Gerard verandert in het huis net zo vaak van verhaal als Joanna van kleding.quote:Op zondag 20 februari 2011 12:42 schreef D. het volgende:
[..]
Ow, ik dacht dat al bekend was dat ie makelaar was
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |