Sorry lieverd.. Ik moest kennelijk iets invoeren in het "tekstveld"... Had al 10 x op invoeren gedruktquote:Op zondag 20 februari 2011 04:20 schreef Toverheks het volgende:
Haal de mijne ff weg remlof ik dacht waar blijft ze nou
quote:
Lees mijn vorige postquote:Op zondag 20 februari 2011 04:22 schreef Toverheks het volgende:
[..]
we gaan nu niet gek doen he, je moet eerst door de ballotage commisie hier en verplicht lid worden van de fanclub
geeft niet de regel is de laatste opent de nieuwe, maar dacht misschien wil ze dat wel niet maar remlof heeft de mijne al verwijderdquote:Op zondag 20 februari 2011 04:21 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Sorry lieverd.. Ik moest kennelijk iets invoeren in het "tekstveld"... Had al 10 x op invoeren gedrukt
Alleen gesloten hoor, verwijderen doen we niet zo gauwquote:Op zondag 20 februari 2011 04:22 schreef Toverheks het volgende:
[..]
geeft niet de regel is de laatste opent de nieuwe, maar dacht misschien wil ze dat wel niet maar remlof heeft de mijne al verwijderd
Dacht dat al, maar kwam niet weg met "open nieuw deel", moest tekst invoerenquote:Op zondag 20 februari 2011 04:22 schreef Toverheks het volgende:
[..]
geeft niet de regel is de laatste opent de nieuwe, maar dacht misschien wil ze dat wel niet maar remlof heeft de mijne al verwijderd
Na een automatische update verschijnt die link niet, dan moet je eerst effe F5 doen.quote:Op zondag 20 februari 2011 04:24 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dacht dat al, maar kwam niet weg met "open nieuw deel", moest tekst invoeren![]()
Sorry Toverheks
Keejquote:Op zondag 20 februari 2011 04:26 schreef remlof het volgende:
[..]
Na een automatische update verschijnt die link niet, dan moet je eerst effe F5 doen.
Sjezus wat een kut"muziek" Heksquote:Op zondag 20 februari 2011 04:24 schreef Toverheks het volgende:
zal nu eens een nummertje opzoeken
heb R cane paar keer ontmoet hele lieve jongen.....de rest moet je vergeten![]()
Lieke aan het strippen![]()
Ik was je kwijt heksjequote:Op zondag 20 februari 2011 04:38 schreef Toverheks het volgende:
fok had data problemen ik kwam er niet meer op en Hoi Gomi
hey heksiequote:Op zondag 20 februari 2011 04:38 schreef Toverheks het volgende:
fok had data problemen ik kwam er niet meer op en Hoi Gomi
Is Toverheks je levenspartner (geef je geen ongelijkquote:
Nee, moet haar nog steeds ontmoetenquote:Op zondag 20 februari 2011 04:46 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Is Toverheks je levenspartner (geef je geen ongelijk)?
Snel doenquote:Op zondag 20 februari 2011 04:46 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, moet haar nog steeds ontmoeten
nee maar we gaan elkaar wel eens zienquote:Op zondag 20 februari 2011 04:46 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Is Toverheks je levenspartner (geef je geen ongelijk)?
quote:Op zondag 20 februari 2011 04:47 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nee maar we gaan elkaar wel eens zien
Dan gaat Remlof me les geven in de Politiek enzoquote:
Snel doen meid, en: ENJOY!!quote:Op zondag 20 februari 2011 04:49 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Dan gaat Remlof me les geven in de Politiek enzo
Als je wakker wordtquote:Op zondag 20 februari 2011 04:48 schreef gomi het volgende:
[..]
ik denk t
maar wanneer gaan we voor een volgende herinnering?
Ik zou je een Job Cohen theemok moeten gevenquote:Op zondag 20 februari 2011 04:49 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Dan gaat Remlof me les geven in de Politiek enzo
jawel alles op zijn tijd en remlof is druk baasje hequote:
daar hou ik je aanquote:Op zondag 20 februari 2011 04:50 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik zou je een Job Cohen theemok moeten geven
Ik ga nog effe Levenslied kijken. En als ik in slaap val tijdens het kijken kijk ik morgen opnieuw
Nee, nee, ne, je zou het niet kijken zolang WIJ hier waren , toch Toverheks??quote:Op zondag 20 februari 2011 04:50 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik ga nog effe Levenslied kijken. En als ik in slaap val tijdens het kijken kijk ik morgen opnieuw
Ik kan altijd wel een gaatje vindenquote:Op zondag 20 februari 2011 04:50 schreef Toverheks het volgende:
[..]
jawel alles op zijn tijd en remlof is druk baasje he
Ik ben afgelost door gomiquote:Op zondag 20 februari 2011 04:51 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee, nee, ne, je zou het niet kijken zolang WIJ hier waren , toch Toverheks??
Watjequote:Op zondag 20 februari 2011 04:52 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik kan altijd wel een gaatje vinden
Truste
slaap lekker straksquote:Op zondag 20 februari 2011 04:50 schreef remlof het volgende:
[..]
OK, ben nieuw hier... Tell me..quote:
Ik geniet niet zonder vragenquote:Op zondag 20 februari 2011 04:54 schreef gomi het volgende:
[..]
waarom vragen om een why? als we kunnen genieten zonder al die vragen?
watjequote:Op zondag 20 februari 2011 04:52 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik kan altijd wel een gaatje vinden
Truste
Ik hoop dat je in Arnhem woont... Dank Toverheks voor het warme welkomquote:Op zondag 20 februari 2011 04:54 schreef Toverheks het volgende:
ik ga ook afsluiten was gezellig en tot morgen en kom vaker he whiskers.
slaap lekker allemaal en tot morgen![]()
![]()
en als ik nu niet in Arnhem woon vind je me dan niet meer liefquote:Op zondag 20 februari 2011 04:56 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik hoop dat je in Arnhem woont... Dank Toverheks voor het warme welkom
IK vind je sowieso lief Toverheksjequote:Op zondag 20 februari 2011 04:57 schreef Toverheks het volgende:
[..]
en als ik nu niet in Arnhem woon vind je me dan niet meer lief
oh de trein en remlof heeft een auto en zo ver is het van amsterdam naar arnhem nietquote:Op zondag 20 februari 2011 04:57 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
IK vind je sowieso lief Toverheksje
Dacht aan Remlof enzo...
quote:Op zondag 20 februari 2011 04:58 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oh de trein en remlof heeft een auto en zo ver is het van amsterdam naar arnhem niet
ik ook. laten we gewoon zeggen we gaan voor onze eigen gein?quote:Op zondag 20 februari 2011 04:54 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
OK, ben nieuw hier... Tell me..
Thanks meisquote:Op zondag 20 februari 2011 04:59 schreef Toverheks het volgende:
maar vind je lief en gezellig whiskers dus vaker komen
Keej..quote:Op zondag 20 februari 2011 05:00 schreef gomi het volgende:
[..]
ik ook. laten we gewoon zeggen we gaan voor onze eigen gein?
Keej meneer ik heb overal antwoord op: spillquote:Op zondag 20 februari 2011 05:01 schreef gomi het volgende:
[..]
nah kruipen doen we niet aan,graag of niet he
hehehe, pm?quote:Op zondag 20 februari 2011 05:01 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Keej meneer ik heb overal antwoord op: spill
Nee, die staat inmiddels aanquote:Op zondag 20 februari 2011 05:05 schreef gomi het volgende:
[..]
die hebben we toch in onze gedachten
alles jaquote:Op zondag 20 februari 2011 05:10 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ben je jong? ]
Ben je Geil?
Ben je mooi?
Dan vind je vast elders een geil wijf
Tisser?quote:
yeah pm me dan ook niet domme muts. ik heb nog wel standaards hequote:Op zondag 20 februari 2011 05:24 schreef Whiskers2009 het volgende:
Sterker nog: laat me aub met rust
ah omdat ik geen zin had om je neuken? 3e rangs mutsquote:Op zondag 20 februari 2011 05:32 schreef Whiskers2009 het volgende:
Jij komt een stuk dommer over hoor...
quote:Op zondag 20 februari 2011 05:26 schreef gomi het volgende:
[..]
yeah pm me dan ook niet domme muts. ik heb nog wel standaards he
nu.nlquote:De iPhone 4 is volgens brancheorganisatie GSM Association (GSMA) het beste toestel van het jaar 2010 terwijl HTC tot smartphonefabrikant van het jaar werd uitgeroepen.
Naast de iPhone 4 waren ook de HTC Desire, LG Optimus 7, Blackberry Torch 9800 en Samsung Galaxy S genomineerd.
HTC ging er met de prijs voor beste fabrikant vandoor. De jury prees het bedrijf om de manier waarop HTC zichzelf in de markt gezet heeft.
Angry Birds
De GSMA keek ook naar bijvoorbeeld de beste applicaties. Angry Birds won deze prijs in de categorie beste mobiele applicatie in het algemeen. Ook de prijs specifiek voor applicaties uit de App Store ging naar Angry Birds. Google Maps won de prijs voor beste app in Android Market.
he-le-maal nietsquote:Op zondag 20 februari 2011 11:24 schreef Toverheks het volgende:
Ik lees ik had niet naar bed moeten gaan, wat is er gebeurd
Welke app gebruik je?quote:Op zondag 20 februari 2011 11:12 schreef PietjePuk007 het volgende:
Google maps (en alles wat daaromheen gebouwd mag worden) is echt top. Gister m'n training begonnen voor de vierdaagse komende zomer. Telefoon aan en iedere x seconden kijkt ie waar je bent. Als je dan thuis bent krijg je coole grafiekjes te zien met afstand, snelheid, gemiddelde snelheid etc. En natuurlijk je route geplot in google maps. Dat kan alleen maar omdat Google z'n code openstelt voor 'externe' partijen die dat soort apps bouwen (in dit geval open GPS tracker).
10.02km in 1 uur en 32 minuten, overigens
Open GPS Tracker, kan je exporteren naar kmx / gps formaat.quote:
Ah.. eens even checken.quote:Op zondag 20 februari 2011 11:31 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Open GPS Tracker, kan je exporteren naar kmx / gps formaat.
Na wat googlen heb ik me aangemeld bij EveryTrail, die hebben een eigen app. Die ga ik volgende keer gebruiken. Kan je de routes gewoon bewaren als lijst en hoef je niks te converteren e.d.
Leuke dingen gedaan?quote:Op zondag 20 februari 2011 11:49 schreef Laysa het volgende:
Hmmzzz...toch eens een dagje vaker wegblijven van FOk![]()
Scrambledquote:Op zondag 20 februari 2011 11:58 schreef Copycat het volgende:
Belangrijke levensvragen!
Ga ik voor een gekookt, gebakken of scrambled eitje?
Het dilemma.
Dat tweede klinkt me net iets te onsmakelijk. Ik ga voor scrambled, doe ik morgen wel een halfzacht gekookt eitje, met een boterham ernaast.quote:Op zondag 20 februari 2011 12:03 schreef Laysa het volgende:
Scrambled![]()
of een zacht gekookt eitje samen met 1 of 2 sneetjes brood in een ruime beker...door elkaar hussellen en wat peper en zout erbij voor de smaak
quote:Op zondag 20 februari 2011 12:05 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat tweede klinkt me net iets te onsmakelijk. Ik ga voor scrambled, doe ik morgen wel een halfzacht gekookt eitje, met een boterham ernaast.
Wat een monsterquote:Op zondag 20 februari 2011 11:30 schreef Copycat het volgende:
Strange.
Op mijn telefoon hoor ik geen geluid bij dit zelfgemaakte filmpje. Getest op YT en daar hoor ik het wel. Niet dat het iets toevoegt ...
En hij is nog in de groei.quote:
Die had meer interesse in het op gang komen van de stroom groei sappen in de bomen?quote:Op zondag 20 februari 2011 12:23 schreef Copycat het volgende:
Dat was de boswachterswoning. En de boswachter.
Hij raakt helemaal confuus. En dan rent ie weer te enthousiast naar een takkenbos, waardoor hij uitglijdt over de bladeren en op zijn rug een paar meter verder glijdt. Ik vermaak me elke doordeweekse dag weer met die sul. Morgen weerquote:
quote:Op zondag 20 februari 2011 12:23 schreef Copycat het volgende:
Dat was de boswachterswoning. En de boswachter.
quote:Op zondag 20 februari 2011 12:27 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hij raakt helemaal confuus. En dan rent ie weer te enthousiast naar een takkenbos, waardoor hij uitglijdt over de bladeren en op zijn rug een paar meter verder glijdt. Ik vermaak me elke doordeweekse dag weer met die sul. Morgen weer.
Roemer bij Buitenhof is bloedsaai, ik schakel ff overquote:
Ik heb vroeger onze hond onder een auto zien komenquote:Op zondag 20 februari 2011 12:31 schreef Copycat het volgende:
Zo sterk is deze (nog) niet. En zo groot ook nog niet; hij is ook nog geen jaar oud. Maar takken en dunnere boomstammen behoren wel tot zijn ideale speelattributen. En dan het liefst zo'n meterslange tak mee naar huis sleuren.
Zal morgen eens een steen in de visvijver gooien ... om vervolgens zonder hond thuis te komen.
Jep, dat is mooi, dat google (kon overigens vorig jaar al). En die afelegde afstand van jou is meer dan mooi, want dat is wel een heel erg stevig wandeltempoquote:Op zondag 20 februari 2011 11:12 schreef PietjePuk007 het volgende:
Google maps (en alles wat daaromheen gebouwd mag worden) is echt top. Gister m'n training begonnen voor de vierdaagse komende zomer. Telefoon aan en iedere x seconden kijkt ie waar je bent. Als je dan thuis bent krijg je coole grafiekjes te zien met afstand, snelheid, gemiddelde snelheid etc. En natuurlijk je route geplot in google maps. Dat kan alleen maar omdat Google z'n code openstelt voor 'externe' partijen die dat soort apps bouwen (in dit geval open GPS tracker).
10.02km in 1 uur en 32 minuten, overigens
Er er zijn nog geen goede pics van Laura in het Scanman topic.quote:Op zondag 20 februari 2011 13:00 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik zat even naar de streams van SS te kijken. Ze weten daar nog steeds niet hoe het moet.
Als die onder de douche staat laat de regie een achterhoofd van iemand anders zien, zeker?quote:Op zondag 20 februari 2011 13:02 schreef Dementor het volgende:
[..]
Er er zijn nog geen goede pics van Laura in het Scanman topic.
Geen idee, zoveel kijk ik er niet naar eerlijk gezegd.quote:Op zondag 20 februari 2011 13:03 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Als die onder de douche staat laat de regie een achterhoofd van iemand anders zien, zeker?
quote:Op zondag 20 februari 2011 13:00 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik zat even naar de streams van SS te kijken. Ze weten daar nog steeds niet hoe het moet.
Doe eens delen!quote:Op zondag 20 februari 2011 13:07 schreef Dementor het volgende:
Ik krijg af en toe wat dingen over Secret Story te horen waarbij ik soms niet bij kom van het lachen, hoe ze daar de boel bestieren in Portugal.
doe maar in me PM boxquote:Op zondag 20 februari 2011 13:07 schreef Dementor het volgende:
[..]
Geen idee, zoveel kijk ik er niet naar eerlijk gezegd.
Stream staat hier aan op TV maar wat ik er van zie is het geen vernieuwend of goed geproduceerd programma, op zo'n moment haak ik af.
Ik krijg af en toe wat dingen over Secret Story te horen waarbij ik soms niet bij kom van het lachen, hoe ze daar de boel bestieren in Portugal.
"Er is nu....."quote:Op zondag 20 februari 2011 13:10 schreef Dementor het volgende:
Er is nu de stille hoop op betere kijkcijfers zodra men overgaat tot vechten,zuipen en neuken.
En op zaterdagavond lagen ze allemaal al om 12 uur plaatselijke tijd te slapen. Volgens Alphons waren ze heel moe van hun dagelijkse bezigheden, bezigheden die vooral uit op bedden liggen lijkt te bestaan.quote:Op zondag 20 februari 2011 13:10 schreef Dementor het volgende:
Er is nu de stille hoop op betere kijkcijfers zodra men overgaat tot vechten,zuipen en neuken.
moet je er ook niet over beginnen Dementor, als je Pietje scoops toewenst kan je altijd pm en zonder bronvermelding.............quote:Op zondag 20 februari 2011 13:18 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ja, wacht even ik zal even iemand met naam en toenaam op het internet zetten.
Not.
En ze waren toch ook uitgeput van het vele denken over de siekrits en kloes?quote:Op zondag 20 februari 2011 13:17 schreef Scrutinizer het volgende:
En op zaterdagavond lagen ze allemaal al om 12 uur plaatselijke tijd te slapen. Volgens Alphons waren ze heel moe van hun dagelijkse bezigheden, bezigheden die vooral uit op bedden liggen lijkt te bestaan.
Ik mag posten wat ik wil.quote:Op zondag 20 februari 2011 13:19 schreef Toverheks het volgende:
[..]
moet je er ook niet over beginnen Dementor, als je Pietje scoops toewenst kan je altijd pm en zonder bronvermelding.............
Natuurlijk mag je posten wat je wilt, maar je maakt ook mij nieuwschierigquote:Op zondag 20 februari 2011 13:20 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik mag posten wat ik wil.![]()
Pietje kan zijn scoops zelf halen.
Er is toch contact met de makers?
Oh je hebt echt een bron. Nou dan ga ik vanavond klaarzitten.quote:Op zondag 20 februari 2011 13:18 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ja, wacht even ik zal even iemand met naam en toenaam op het internet zetten.
Not.
Sly probeerde Alphons nog uit de tent te lokken over de kijkcijfers. Maar Alphons zegt vervolgens dat hij niet ontevreden is over de kijkcijfers terwijl het programma in Nederland nog niet één vijfde van het marktaandeel haalt van wat het in Frankrijk en Portugal deed.quote:Op zondag 20 februari 2011 13:20 schreef Copycat het volgende:
[..]
En ze waren toch ook uitgeput van het vele denken over de siekrits en kloes?
Fijn om te zien dat je je vrije dag op een nuttige wijze spendeert!quote:Op zondag 20 februari 2011 13:24 schreef Dementor het volgende:
Ik probeer een beetje te Youtuben op Secret Story 3 in Frankrijk.
Werk er hard genoeg voor.quote:Op zondag 20 februari 2011 13:27 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Fijn om te zien dat je je vrije dag op een nuttige wijze spendeert!
Wie nietquote:
Dat zegt Ali ook. Maar het enige wat Ali doet is ééns in de week bij de aldi bier en sigaretten halen.quote:
Ik ken geen Ali.quote:Op zondag 20 februari 2011 13:29 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dat zegt Ali ook. Maar het enige wat Ali doet is ééns in de week bij de aldi bier en sigaretten halen.
Dat deed Sly zeker heel sly, dat uitlokken?quote:Op zondag 20 februari 2011 13:23 schreef Scrutinizer het volgende:
Sly probeerde Alphons nog uit de tent te lokken over de kijkcijfers. Maar Alphons zegt vervolgens dat hij niet ontevreden is over de kijkcijfers terwijl het programma in Nederland nog niet één vijfde van het marktaandeel haalt van wat het in Frankrijk en Portugal deed.
Ali Kardinali.quote:
Ik ken Ali! En zijn neef heet ook Ali. Het verschil is dat de ene wekelijks naar de LIDL gaat voor drank en bier en de andere naar de Aldi.quote:
"Ik heb je gebanned en je komt er niet meer op!"quote:Op zondag 20 februari 2011 13:30 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat deed Sly zeker heel sly, dat uitlokken?
Ik denk dat ik er maar eens een filmpje in ga gooien. Nu nog beslissen welke.
Gekkerd! Ik drink toch geen bier!quote:
Op de Sly-manier. Een bericht op Nowlive spammen op Twitter met daarin de suggestie dat een gesprek weg werd gedraaid omdat Gerard zei dat hij van achter de schermen gehoord had dat ze ontevreden over de kijkcijfers waren.quote:Op zondag 20 februari 2011 13:30 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat deed Sly zeker heel sly, dat uitlokken?
Ali is dus je echte naamquote:Op zondag 20 februari 2011 13:29 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dat zegt Ali ook. Maar het enige wat Ali doet is ééns in de week bij de aldi bier en sigaretten halen.
quote:Op zondag 20 februari 2011 13:32 schreef Scrutinizer het volgende:
Op de Sly-manier. Een bericht op Nowlive spammen op Twitter met daarin de suggestie dat een gesprek weg werd gedraaid omdat Gerard zei dat hij van achter de schermen gehoord had dat ze ontevreden over de kijkcijfers waren.
quote:Er is een fout opgetreden !
Sorry Gast, je bent gebanned voor het gebruik van dit forum!
Copycat
Als troost een goedkope slagroomtaart..quote:Op zondag 20 februari 2011 13:35 schreef Copycat het volgende:
[..]
![]()
Zou mijn ban nog steeds bestaan daar?
...
Yep!
[..]
Ik heb net gehoord dat ik alweer goed ben geweest voor het kopen van 2 dvd's van We are Together. Mijn zus belde om te zeggen dat ze 'm gezien heeft, ze heeft 'm gekocht en er gelijk ook eentje besteld voor de verjaardag van een vriendin van haarquote:Op zondag 20 februari 2011 13:30 schreef Copycat het volgende:
hier ookquote:
quote:Op zondag 20 februari 2011 13:58 schreef Coos het volgende:
420 Teletekst zo 20 feb
***Kort nieuws Kladblok
Egyptenaar noemt dochter Facebook
Een Egyptenaar heeft een bijzondere
manier gevonden om de revolutie in het
land te herdenken.Hij heeft zijn
dochter Facebook genoemd.Volgens de
Egyptische krant Al-Ahram heeft de man
dat gedaan "als eerbetoon aan de rol
van de sociale media in het organiseren
van de protesten op het Tahrir-plein en
daarbuiten".
We want all the gory detailsquote:Op zondag 20 februari 2011 14:03 schreef Dementor het volgende:
@Disana, zal wel eens gaan graven van de week.
De truc is om de volgende dag stijlvol weer terug te komenquote:Op zondag 20 februari 2011 14:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat dus, het domste wat je doen kan
Juistquote:Op zondag 20 februari 2011 14:07 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
De truc is om de volgende dag stijlvol weer terug te komenDa's het moeilijkste
Zijn er nog beschamende dingen weggehaald of kunnen we nog in volle glorie van de conversatie genieten?quote:
Ik heb geen post weggehaald.quote:Op zondag 20 februari 2011 14:13 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Zijn er nog beschamende dingen weggehaald of kunnen we nog in volle glorie van de conversatie genieten?
quote:
quote:Op zondag 20 februari 2011 14:11 schreef PietjePuk007 het volgende:
Kap eens met die voetbal tussenstanden.
quote:Op zondag 20 februari 2011 14:24 schreef Coos het volgende:
[..]
![]()
Kijk eens wat ik in de COS zie staan!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
Haha nee. Maar op het einde wel een bh.quote:Op zondag 20 februari 2011 14:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
![]()
Hoe hij wijdbeens met dat t-shirt in zijn bek aan komt lopen!
Maar hij had mooi geen kip
En terecht. Het is super-irritant om de COS bij te lezen als, net als vorige week, de voetbalwedstrijden er ook besproken worden.quote:Op zondag 20 februari 2011 14:24 schreef Coos het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik kan me voorstellen dat de voetbalwedstrijden boeiender zijn, thoughquote:Op zondag 20 februari 2011 14:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En terecht. Het is super-irritant om de COS bij te lezen als, net als vorige week, de voetbalwedstrijden er ook besproken worden.
quote:Op zondag 20 februari 2011 14:24 schreef Coos het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Als ik er hier van Pietje overheen moet scrollen kan dat daar ook.quote:Op zondag 20 februari 2011 14:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En terecht. Het is super-irritant om de COS bij te lezen als, net als vorige week, de voetbalwedstrijden er ook besproken worden.
SST is echt slaapverwekkend, dus dat wel, maar daar zijn genoeg andere topics voorquote:Op zondag 20 februari 2011 14:27 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik kan me voorstellen dat de voetbalwedstrijden boeiender zijn, though
Dan snap je het verschil tussen COS en SC niet helemaalquote:Op zondag 20 februari 2011 14:29 schreef Coos het volgende:
[..]
Als ik er hier van Pietje overheen moet scrollen kan dat daar ook.
Precies.quote:Op zondag 20 februari 2011 14:30 schreef Deisyy het volgende:
Dan snap je het verschil tussen COS en SC niet helemaal
Dank je....quote:Op zondag 20 februari 2011 14:33 schreef PietjePuk007 het volgende:
Hier staat 't voetbal op. Het is 0-0, bij Ajax - VVV.
Nog geen spat veranderd dus.quote:Op zondag 20 februari 2011 14:36 schreef Deisyy het volgende:
Amanda was vorige week met haar zus en haar vriendin+kindje bij mijn nichtje in de winkel en omdat het kind zich nogal misdroeg vroeg mijn nichtje vriendelijk of ze het kindje in de gaten wilde houden, waarop de 3 aso-wijven mijn nichtje in elkaar wilden slaan.
Wtfquote:Op zondag 20 februari 2011 14:36 schreef Deisyy het volgende:
Amanda was vorige week met haar zus en haar vriendin+kindje bij mijn nichtje in de winkel en omdat het kind zich nogal misdroeg vroeg mijn nichtje vriendelijk of ze het kindje in de gaten wilde houden, waarop de 3 aso-wijven mijn nichtje in elkaar wilden slaan.
Lijkt me trouwens best eng, zo'n stel van die slabekken tegenover je.quote:Op zondag 20 februari 2011 14:39 schreef Deisyy het volgende:
Echt he, de politie heeft de vriendin mee genomen en die kon even later naar huis met een boete van 250 euro.
Daarom heeft mijn nichtje ook op de alarmknop gedrukt, ze was alleen in de winkel en zag het helemaal de verkeerde kant op gaan.quote:Op zondag 20 februari 2011 14:41 schreef Copycat het volgende:
Wat een aso triestheid. Hoe reageerde je nichtje? Lijkt me nl best intimiderend, drie van die kamphoeren tegenover je.
Ik denk dat ze een jaar of 23-24 is.quote:Op zondag 20 februari 2011 14:44 schreef Disana het volgende:
Hoe oud is Amanda onderhand wel niet? Helemaal niets geleerd dus, en geen schaamte.
Ik ben er ook bang voor als ik je verhaal zo lees.quote:Op zondag 20 februari 2011 14:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik denk dat ze een jaar of 23-24 is.
Die is tot op het bot verziekt, daar zal nooit iets fatsoenlijks meer van terecht komen.
hier ookquote:Op zondag 20 februari 2011 14:32 schreef Laysa het volgende:
soep is klaar...en hier staat kanaal 14 op....en ik was het niet
kijk op uitzending gemist Disana, top serie dacht 4 afleveringen of 6 maar er van genoten, goed verhaal goede castquote:Op zondag 20 februari 2011 14:54 schreef Disana het volgende:
Mja het ging om een kindje hè. Dan krijg je onderbuiktaferelen zoals met die kuthondjes en Lieke destijds, dan is de wereld te klein.
Dementor, ik ken Penoza niet.
Dus het was een serie? Helemaal over het hoofd gezien.quote:Op zondag 20 februari 2011 14:55 schreef Toverheks het volgende:
[..]
kijk op uitzending gemist Disana, top serie dacht 4 afleveringen of 6 maar er van genoten, goed verhaal goede cast
ga hem maar kijken heel goed gedaan allemaal een aanrader wacht op de volgende seriequote:Op zondag 20 februari 2011 14:56 schreef Disana het volgende:
[..]
Dus het was een serie? Helemaal over het hoofd gezien.
Ja, die moet je echt zien hoor, geweldige serie. Mooi gemaakt, met veel zorg een aandacht en enorm spannend.quote:Op zondag 20 februari 2011 14:56 schreef Disana het volgende:
[..]
Dus het was een serie? Helemaal over het hoofd gezien.
Leuk, dankjewel. Ik vraag me wel af of het veel anders is dan de huidige zoutvervangers. Daar zit namelijk weer heel veel kalium in en dat mag ik niet hebben.quote:Op zondag 20 februari 2011 15:15 schreef Coos het volgende:
Goed nieuws voor Disana
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)edsel-gezonder.dhtml
Of zou dat voor consumenten niet in de winkels komen?
Ik had ook nog zitten googelen, maar ik wil je er niet steeds mee lastigvallen,quote:Op zondag 20 februari 2011 15:17 schreef Disana het volgende:
[..]
Leuk, dankjewel. Ik vraag me wel af of het veel anders is dan de huidige zoutvervangers. Daar zit namelijk weer heel veel kalium in en dat mag ik niet hebben.
Volgens mij zitten er chimpansees in de regie vandaag. Godskolerequote:Op zondag 20 februari 2011 15:13 schreef Disana het volgende:
Er verschijnen ook steeds meer negatieve topics van ontmoedigde mensen in het SS forum.
ow.. heb ik het doorelkaar gehaald, ik geloof dat ik heb zitten zoeken op natriumquote:Op zondag 20 februari 2011 15:37 schreef Disana het volgende:
Maar ik kan nergens vinden hoeveel kalium er dan in zit. Natrium is zo gevaarlijk nog niet, maar kalium des te meer.
Geeft niks hoor, hartstikke lief dat je meedenkt.quote:Op zondag 20 februari 2011 15:39 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ow.. heb ik het doorelkaar gehaald, ik geloof dat ik heb zitten zoeken op natrium![]()
nah.. ja vergeet het dat maar denk ik
Heb je harde doppen?quote:
Heb je nu al morfine in je mik?quote:Op zondag 20 februari 2011 15:40 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Heb je harde doppen?
Ik vanmorgen wel! Toen zij ik kijk Laysa zonder handen!
O nee, het is gebrek aan morfine!quote:Op zondag 20 februari 2011 15:41 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Heb je nu al morfine in je mik?![]()
daar ga jij altijd slap van lullen
Ik kan serieus meepraten over wat er niet klopt op de streams zonder één moment stil te vallen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |