Sorry lieverd.. Ik moest kennelijk iets invoeren in het "tekstveld"... Had al 10 x op invoeren gedruktquote:Op zondag 20 februari 2011 04:20 schreef Toverheks het volgende:
Haal de mijne ff weg remlof ik dacht waar blijft ze nou
quote:
Lees mijn vorige postquote:Op zondag 20 februari 2011 04:22 schreef Toverheks het volgende:
[..]
we gaan nu niet gek doen he, je moet eerst door de ballotage commisie hier en verplicht lid worden van de fanclub
geeft niet de regel is de laatste opent de nieuwe, maar dacht misschien wil ze dat wel niet maar remlof heeft de mijne al verwijderdquote:Op zondag 20 februari 2011 04:21 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Sorry lieverd.. Ik moest kennelijk iets invoeren in het "tekstveld"... Had al 10 x op invoeren gedrukt
Alleen gesloten hoor, verwijderen doen we niet zo gauwquote:Op zondag 20 februari 2011 04:22 schreef Toverheks het volgende:
[..]
geeft niet de regel is de laatste opent de nieuwe, maar dacht misschien wil ze dat wel niet maar remlof heeft de mijne al verwijderd
Dacht dat al, maar kwam niet weg met "open nieuw deel", moest tekst invoerenquote:Op zondag 20 februari 2011 04:22 schreef Toverheks het volgende:
[..]
geeft niet de regel is de laatste opent de nieuwe, maar dacht misschien wil ze dat wel niet maar remlof heeft de mijne al verwijderd
Na een automatische update verschijnt die link niet, dan moet je eerst effe F5 doen.quote:Op zondag 20 februari 2011 04:24 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dacht dat al, maar kwam niet weg met "open nieuw deel", moest tekst invoeren![]()
Sorry Toverheks
Keejquote:Op zondag 20 februari 2011 04:26 schreef remlof het volgende:
[..]
Na een automatische update verschijnt die link niet, dan moet je eerst effe F5 doen.
Sjezus wat een kut"muziek" Heksquote:Op zondag 20 februari 2011 04:24 schreef Toverheks het volgende:
zal nu eens een nummertje opzoeken
heb R cane paar keer ontmoet hele lieve jongen.....de rest moet je vergeten![]()
Lieke aan het strippen![]()
Ik was je kwijt heksjequote:Op zondag 20 februari 2011 04:38 schreef Toverheks het volgende:
fok had data problemen ik kwam er niet meer op en Hoi Gomi
hey heksiequote:Op zondag 20 februari 2011 04:38 schreef Toverheks het volgende:
fok had data problemen ik kwam er niet meer op en Hoi Gomi
Is Toverheks je levenspartner (geef je geen ongelijkquote:
Nee, moet haar nog steeds ontmoetenquote:Op zondag 20 februari 2011 04:46 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Is Toverheks je levenspartner (geef je geen ongelijk)?
Snel doenquote:Op zondag 20 februari 2011 04:46 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, moet haar nog steeds ontmoeten
nee maar we gaan elkaar wel eens zienquote:Op zondag 20 februari 2011 04:46 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Is Toverheks je levenspartner (geef je geen ongelijk)?
quote:Op zondag 20 februari 2011 04:47 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nee maar we gaan elkaar wel eens zien
Dan gaat Remlof me les geven in de Politiek enzoquote:
Snel doen meid, en: ENJOY!!quote:Op zondag 20 februari 2011 04:49 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Dan gaat Remlof me les geven in de Politiek enzo
Als je wakker wordtquote:Op zondag 20 februari 2011 04:48 schreef gomi het volgende:
[..]
ik denk t
maar wanneer gaan we voor een volgende herinnering?
Ik zou je een Job Cohen theemok moeten gevenquote:Op zondag 20 februari 2011 04:49 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Dan gaat Remlof me les geven in de Politiek enzo
jawel alles op zijn tijd en remlof is druk baasje hequote:
daar hou ik je aanquote:Op zondag 20 februari 2011 04:50 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik zou je een Job Cohen theemok moeten geven
Ik ga nog effe Levenslied kijken. En als ik in slaap val tijdens het kijken kijk ik morgen opnieuw
Nee, nee, ne, je zou het niet kijken zolang WIJ hier waren , toch Toverheks??quote:Op zondag 20 februari 2011 04:50 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik ga nog effe Levenslied kijken. En als ik in slaap val tijdens het kijken kijk ik morgen opnieuw
Ik kan altijd wel een gaatje vindenquote:Op zondag 20 februari 2011 04:50 schreef Toverheks het volgende:
[..]
jawel alles op zijn tijd en remlof is druk baasje he
Ik ben afgelost door gomiquote:Op zondag 20 februari 2011 04:51 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee, nee, ne, je zou het niet kijken zolang WIJ hier waren , toch Toverheks??
Watjequote:Op zondag 20 februari 2011 04:52 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik kan altijd wel een gaatje vinden
Truste
slaap lekker straksquote:Op zondag 20 februari 2011 04:50 schreef remlof het volgende:
[..]
OK, ben nieuw hier... Tell me..quote:
Ik geniet niet zonder vragenquote:Op zondag 20 februari 2011 04:54 schreef gomi het volgende:
[..]
waarom vragen om een why? als we kunnen genieten zonder al die vragen?
watjequote:Op zondag 20 februari 2011 04:52 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik kan altijd wel een gaatje vinden
Truste
Ik hoop dat je in Arnhem woont... Dank Toverheks voor het warme welkomquote:Op zondag 20 februari 2011 04:54 schreef Toverheks het volgende:
ik ga ook afsluiten was gezellig en tot morgen en kom vaker he whiskers.
slaap lekker allemaal en tot morgen![]()
![]()
en als ik nu niet in Arnhem woon vind je me dan niet meer liefquote:Op zondag 20 februari 2011 04:56 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik hoop dat je in Arnhem woont... Dank Toverheks voor het warme welkom
IK vind je sowieso lief Toverheksjequote:Op zondag 20 februari 2011 04:57 schreef Toverheks het volgende:
[..]
en als ik nu niet in Arnhem woon vind je me dan niet meer lief
oh de trein en remlof heeft een auto en zo ver is het van amsterdam naar arnhem nietquote:Op zondag 20 februari 2011 04:57 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
IK vind je sowieso lief Toverheksje
Dacht aan Remlof enzo...
quote:Op zondag 20 februari 2011 04:58 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oh de trein en remlof heeft een auto en zo ver is het van amsterdam naar arnhem niet
ik ook. laten we gewoon zeggen we gaan voor onze eigen gein?quote:Op zondag 20 februari 2011 04:54 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
OK, ben nieuw hier... Tell me..
Thanks meisquote:Op zondag 20 februari 2011 04:59 schreef Toverheks het volgende:
maar vind je lief en gezellig whiskers dus vaker komen
Keej..quote:Op zondag 20 februari 2011 05:00 schreef gomi het volgende:
[..]
ik ook. laten we gewoon zeggen we gaan voor onze eigen gein?
Keej meneer ik heb overal antwoord op: spillquote:Op zondag 20 februari 2011 05:01 schreef gomi het volgende:
[..]
nah kruipen doen we niet aan,graag of niet he
hehehe, pm?quote:Op zondag 20 februari 2011 05:01 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Keej meneer ik heb overal antwoord op: spill
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |