Sorry lieverd.. Ik moest kennelijk iets invoeren in het "tekstveld"... Had al 10 x op invoeren gedruktquote:Op zondag 20 februari 2011 04:20 schreef Toverheks het volgende:
Haal de mijne ff weg remlof ik dacht waar blijft ze nou
quote:
Lees mijn vorige postquote:Op zondag 20 februari 2011 04:22 schreef Toverheks het volgende:
[..]
we gaan nu niet gek doen he, je moet eerst door de ballotage commisie hier en verplicht lid worden van de fanclub
geeft niet de regel is de laatste opent de nieuwe, maar dacht misschien wil ze dat wel niet maar remlof heeft de mijne al verwijderdquote:Op zondag 20 februari 2011 04:21 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Sorry lieverd.. Ik moest kennelijk iets invoeren in het "tekstveld"... Had al 10 x op invoeren gedrukt
Alleen gesloten hoor, verwijderen doen we niet zo gauwquote:Op zondag 20 februari 2011 04:22 schreef Toverheks het volgende:
[..]
geeft niet de regel is de laatste opent de nieuwe, maar dacht misschien wil ze dat wel niet maar remlof heeft de mijne al verwijderd
Dacht dat al, maar kwam niet weg met "open nieuw deel", moest tekst invoerenquote:Op zondag 20 februari 2011 04:22 schreef Toverheks het volgende:
[..]
geeft niet de regel is de laatste opent de nieuwe, maar dacht misschien wil ze dat wel niet maar remlof heeft de mijne al verwijderd
Na een automatische update verschijnt die link niet, dan moet je eerst effe F5 doen.quote:Op zondag 20 februari 2011 04:24 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dacht dat al, maar kwam niet weg met "open nieuw deel", moest tekst invoeren![]()
Sorry Toverheks
Keejquote:Op zondag 20 februari 2011 04:26 schreef remlof het volgende:
[..]
Na een automatische update verschijnt die link niet, dan moet je eerst effe F5 doen.
Sjezus wat een kut"muziek" Heksquote:Op zondag 20 februari 2011 04:24 schreef Toverheks het volgende:
zal nu eens een nummertje opzoeken
heb R cane paar keer ontmoet hele lieve jongen.....de rest moet je vergeten![]()
Lieke aan het strippen![]()
Ik was je kwijt heksjequote:Op zondag 20 februari 2011 04:38 schreef Toverheks het volgende:
fok had data problemen ik kwam er niet meer op en Hoi Gomi
hey heksiequote:Op zondag 20 februari 2011 04:38 schreef Toverheks het volgende:
fok had data problemen ik kwam er niet meer op en Hoi Gomi
Is Toverheks je levenspartner (geef je geen ongelijkquote:
Nee, moet haar nog steeds ontmoetenquote:Op zondag 20 februari 2011 04:46 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Is Toverheks je levenspartner (geef je geen ongelijk)?
Snel doenquote:Op zondag 20 februari 2011 04:46 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, moet haar nog steeds ontmoeten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |