Op wat Google jij?quote:Op zondag 20 februari 2011 11:14 schreef Gellarboy het volgende:
Schokkende capture van de WC cam!
[ afbeelding ]
Servio heeft stiekem make-up het huis in gesmokkeld?!
Gebeurd net zoveel?quote:Op zondag 20 februari 2011 11:16 schreef Refurb het volgende:
How, wacht ff wat heeft GTST te maken met SS?
Nou ehhhh, 'Windy Mills'.quote:
Ja zie het ... dus gewoon bord en kopje op het aanrecht pleuren en hem peren... benieuwd hoelang die klodder die berg kleding laat liggenquote:
Ik denk eerder dat iemand wat zei en dat de stem zei: 'Kom daar zo spoedig mogelijk op terug'. Dat iets niet mocht ofzoquote:Op zondag 20 februari 2011 11:17 schreef Olga het volgende:
Waar komt de stem zo spoedig mogelijk op terug
ah ok. Heb ik gemist dusquote:Op zondag 20 februari 2011 11:18 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat iemand wat zei en dat de stem zei: 'Kom daar zo spoedig mogelijk op terug'. Dat iets niet mocht ofzo
Ik weet het verder ook niet. Ik schrok zo erg dat er wat gebeurde.quote:
Dat is toch top-tvquote:Op zondag 20 februari 2011 11:19 schreef Refurb het volgende:
Zo saai dat ze de groei van de ananas gaan bespreken
Je was al half in slaap gesukkeld?quote:Op zondag 20 februari 2011 11:19 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik weet het verder ook niet. Ik schrok zo erg dat er wat gebeurde.
hij blijft een griezelquote:Op zondag 20 februari 2011 11:18 schreef charmed_angel het volgende:
Die Karim ziet er 100% beter uit met dat haar
Zo ongeveer jaquote:
Volgende stap is dat ze die groei live gaan volgen de hele dag.quote:Op zondag 20 februari 2011 11:19 schreef Refurb het volgende:
Zo saai dat ze de groei van de ananas gaan bespreken
ja, ze doen er echt wat aan.quote:Op zondag 20 februari 2011 11:19 schreef Gert het volgende:
Gelukkig doet de productie van dit programma er alles aan om de belabberde kijkcijfers vlot te trekken. Vileine opdrachten, geniepige boodschappen via de rode telefoon, ladingen drank... ja, die weten wel hoe je spraakmakende TV maakt!
Ik heb het als achtergrond aanstaan nu en als ik die gitaar hoor gaat hij op mutequote:
Mocht ik dat willen weten kijk ik Discovery wel.quote:
Daar irriteer ik me ook nogal aanquote:Op zondag 20 februari 2011 11:21 schreef Olga het volgende:
[..]
Ik heb het als achtergrond aanstaan nu en als ik die gitaar hoor gaat hij op mute
Je kan dan in elk geval niet klagen dat er niks gebeurdquote:Op zondag 20 februari 2011 11:21 schreef Refurb het volgende:
[..]
Mocht ik dat willen weten kijk ik Discovery wel.
Oh wacht, dan komt het dicht bij het geheim hoogbegaafd.
De groei van een ananasssss
Geen 1quote:
Yeahquote:Op zondag 20 februari 2011 11:22 schreef PietjePuk007 het volgende:
Monique gaat Cynthia een uitbrander geven
En monique is het aan het opruimen!quote:Op zondag 20 februari 2011 11:23 schreef PietjePuk007 het volgende:
En Cynthia blijft gewoon buiten?
Of het is misschien iets opmerkelijker als ze haar kleren aan heeftquote:
oke, een JONGE griezel dan, jij je zinquote:Op zondag 20 februari 2011 11:23 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dat wel... maar hij ziet er nu wel jonger uit
Monique en Joannaquote:Op zondag 20 februari 2011 11:25 schreef Nieuwschierig het volgende:
[ afbeelding ]
Moniek wordt getaped door Johanna
Ze zal ook niet ff naar Monique toe gaan, tsjeez de arrogantie druipt er vanaf.quote:
ik ging nog liever op de grond liggen dan met dat vieze kind in 1 bedquote:Op zondag 20 februari 2011 11:25 schreef versabommie het volgende:
LOL! Monique ruimt haar helft van het bed op. Ze zegt nog: En ik had het echt opgeruimd, waarop de andere meiden zeggen: jajaaaaaaa ( sarcasme) ...Je zal maar met Cynthia in 1 bed liggen..
sigaret is belangrijker dan opruimenquote:Op zondag 20 februari 2011 11:26 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ze zal ook niet ff naar Monique toe gaan, tsjeez de arrogantie druipt er vanaf.
iets met imageurquote:Op zondag 20 februari 2011 11:26 schreef versabommie het volgende:
waar kan ik het snelst foto's uploaden om hier te zetten? photobucket is kutje traag!
Daar moet je captcha intikkenquote:
http://imgur.com/quote:Op zondag 20 februari 2011 11:26 schreef versabommie het volgende:
waar kan ik het snelst foto's uploaden om hier te zetten? photobucket is kutje traag!
Tijd voor een eigen fileserver van Fok!quote:Op zondag 20 februari 2011 11:26 schreef versabommie het volgende:
Die is er toch?quote:Op zondag 20 februari 2011 11:28 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Tijd voor een eigen fileserver van Fok!
Nee het is irritant, en niet snel, waar hij immers om vroeg.quote:
HEIR HEIR!quote:Op zondag 20 februari 2011 11:28 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Tijd voor een eigen fileserver van Fok!
Firefox met Imgur addonquote:Op zondag 20 februari 2011 11:26 schreef versabommie het volgende:
En ze willen door 't dansende stel heenquote:
Het was een grap, zo saai is 't.quote:Op zondag 20 februari 2011 11:29 schreef freaky40 het volgende:
Stream 5 waar staat deze dan? Niet via http://secretstory.hole1988.nl/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |