dat is wat ik doe... als ik een grens zie... is het net een grote rode knop in een knalwitte kamer met een briefje erbij : "NIET OP DRUKKEN"quote:
Of toch putjeschepper!quote:Op zondag 20 februari 2011 02:39 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Maar je bent magazijn werker geworden?.
Natte afwasmachines!quote:
Wandelende peniskokers!quote:
Dat was Robbie toch? Ik heb het wel in CV staan maar ben er nooit een Robbie of Eric tegen gekomen in de pauzes....quote:Op zondag 20 februari 2011 02:39 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Maar je bent magazijn werker geworden?.
En dus zit je op FOK en niet in Portugal!? jammer!quote:Op zondag 20 februari 2011 02:40 schreef versabommie het volgende:
[..]
dat is wat ik doe... als ik een grens zie... is het net een grote rode knop in een knalwitte kamer met een briefje erbij : "NIET OP DRUKKEN"
SUKKEL drukt helaas knop dusquote:Op zondag 20 februari 2011 02:40 schreef versabommie het volgende:
[..]
dat is wat ik doe... als ik een grens zie... is het net een grote rode knop in een knalwitte kamer met een briefje erbij : "NIET OP DRUKKEN"
Denk niet dat ik door hun screening heenkomquote:Op zondag 20 februari 2011 02:41 schreef STAP01 het volgende:
[..]
En dus zit je op FOK en niet in Portugal!? jammer!
Geen VOG kunnen krijgen dus... tja...quote:Op zondag 20 februari 2011 02:43 schreef versabommie het volgende:
[..]
Denk niet dat ik door hun screening heenkom
Deze zomer nog geweest...heerlijk land... Castello Branco is een mooi stadje als je een keer niet naar de kust gaat. En daar Boom! festival meemaken is echt een lifetime experience die ik iedereen aan kan raden.quote:Op zondag 20 februari 2011 02:41 schreef STAP01 het volgende:
[..]
En dus zit je op FOK en niet in Portugal!? jammer!
mwah kom wel door screening van siod, aivd enzovoorts maar niet door een screening waar ze me in een hokje gaan zetten tussen 14 weerloze mensenquote:Op zondag 20 februari 2011 02:43 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Geen VOG kunnen krijgen dus... tja...
Daar ben je "te zwaar" voor, hahaquote:Op zondag 20 februari 2011 02:44 schreef versabommie het volgende:
[..]
mwah kom wel door screening van siod, aivd enzovoorts maar niet door een screening waar ze me in een hokje gaan zetten tussen 14 weerloze mensen
ja ik ook, erop zal wel niet meer mogen.quote:Op zondag 20 februari 2011 02:45 schreef versabommie het volgende:
Ik doe omdat ik jullie leuk en gezellig vind nog een rum en een peuk en dan duik ik erin!
Nee ga dan maar naar bed, ik wil geen verantwoording hebben over jouw verslavingen...quote:Op zondag 20 februari 2011 02:45 schreef versabommie het volgende:
Ik doe omdat ik jullie leuk en gezellig vind nog een rum en een peuk en dan duik ik erin!
Nou ja, het is meer een kwestie dat die 14 mensen dat hokje daarna of zwaar getraumatiseerd of helemaal niet meer dat hokje uitkomen.quote:Op zondag 20 februari 2011 02:44 schreef versabommie het volgende:
[..]
mwah kom wel door screening van siod, aivd enzovoorts maar niet door een screening waar ze me in een hokje gaan zetten tussen 14 weerloze mensen
Je had het over krabbelen. Platjes wellicht? platte latjes dusquote:
psies... en dat gaat een juridische en dus financiele zware domper opd e jaarrekening worden van SBSquote:Op zondag 20 februari 2011 02:46 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Nou ja, het is meer een kwestie dat die 14 mensen dat hokje daarna of zwaar getraumatiseerd of helemaal niet meer dat hokje uitkomen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |