En op die foto's had ze haar gezicht ook nog weggetekendquote:Op zondag 20 februari 2011 01:26 schreef APK het volgende:
En dan moeilijk doen met foto's van je outfit PM-en
Ja, dat vond ik ook zo raarquote:Op zondag 20 februari 2011 01:27 schreef Greys het volgende:
En op die foto's had ze haar gezicht ook nog weggetekend
Whehehehehe en nu zit heel Fok! naar dr te starenquote:Op zondag 20 februari 2011 01:26 schreef APK het volgende:
En dan moeilijk doen met foto's van je outfit PM-en
En ze zat aan dr boobs!!!quote:
Ja, kan ik het helpenquote:
Doe het ff voorquote:Op zondag 20 februari 2011 01:30 schreef oh-oh het volgende:
Kom Qwea, doe es een geil dansje voor ons met je gezicht naar de cam
Tuurlijk! Het meisje naadt je en toen flikkyrrde je; helemaal duidelijk zoquote:Op zondag 20 februari 2011 01:31 schreef Qwea het volgende:
Ha! Jaeel ik tongde met dat meisje naadt me en flikkyrrde van mijn kruk
Het is weekend hoorquote:Op zondag 20 februari 2011 01:31 schreef Greys het volgende:
Tukkietijd
Ik wil niet.
Zij die gaan ronken groeten u![]()
JIj gaat naar Den Helder om je boebies te flashen en te orgasmerenquote:Op zondag 20 februari 2011 01:31 schreef Greys het volgende:
Tukkietijd
Ik wil niet.
Zij die gaan ronken groeten u![]()
Ik denk dat als ik opsta dat Q er nog zitquote:
Ze is 'em weer gepeerdquote:Op zondag 20 februari 2011 01:34 schreef Greys het volgende:
Ik denk dat als ik opsta dat Q er nog zit
Het is wel verslavend, een live Q, dat moet ik toegeven.
Ik heb dat geluid echt uit staan hoorquote:Op zondag 20 februari 2011 01:38 schreef APK het volgende:
Ik ga effe iets rustigs kijken om te kalmeren na die kutmuziek
Das kimquote:Op zondag 20 februari 2011 01:38 schreef oh-oh het volgende:
En MM was aan het flirten met die met dat zwarte haar aan de bar
Oh dan da mag?quote:
quote:Op zondag 20 februari 2011 01:41 schreef oh-oh het volgende:
Truste Greys![]()
Heb je morgen nog spannende sociale evenementen?
Idemquote:Op zondag 20 februari 2011 01:50 schreef oh-oh het volgende:
Qwea, ik hoop dat je je vermaakt, ik vind het dodelijk saai
Man man ik hoop dat je daar in elk geval honderden euro's voor krijgt, wat een ondankbaar kutwerkjequote:
Dodelijk saai hier. Peer hem na dit biertje naar huis. De tering.quote:
MOGGUH QUUUUquote:
quote:Op zondag 20 februari 2011 10:54 schreef Ingetje79 het volgende:
JF, ik heb wat gemist gisteravond![]()
Mogguh![]()
F_R, had je vriend vanochtend toch wel ff kunnen doen?![]()
Hier ook allemaal kinderhandjes, nichtje was er gisteravond.
Ik moet toch echt toegeven dat we een heeeel lief en schattig nichtje hebben heur.
Op de rooie klompjes, lekker enthousiast en ze is dol op onze poesjes.
Die zijn echt overvoerd met snoepjes gisteravond
Tomboquote:Op zondag 20 februari 2011 11:19 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik ga koffie zettenGoedemorgen allemaal
Ik heb nooit zo'n kutnacht meegemaakt. Oke, zelden danquote:Op zondag 20 februari 2011 11:18 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
MOGGUH QUUUU![]()
Gek wief
Mogguh Oognip![]()
Nog steeds niet eigk.quote:Op zondag 20 februari 2011 11:22 schreef indaha het volgende:
Teveel om op te noemen , ben je nu pas bijgekomen van de HHB
Catquote:Op zondag 20 februari 2011 11:21 schreef Cat22 het volgende:
![]()
Wat heb ik gemist de afgelopen 2 dagen?
Er was geen reet aanquote:Op zondag 20 februari 2011 11:25 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Cat![]()
Ik begon me al ernstig zorgen te maken![]()
Mogguh Indaha![]()
Was het niet gezellig Q?
En dan sms je niet?quote:Op zondag 20 februari 2011 11:25 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Cat![]()
Ik begon me al ernstig zorgen te maken![]()
Een hoogtepunt is des te fijner als er wat langer voorspel is.quote:Op zondag 20 februari 2011 11:26 schreef Qwea het volgende:
[..]
Er was geen reet aanEr stond eerst 1 of andere camping dj en het was gewoon niet druk. Pas rond fucking 4u begon het druk te worden omdat MM hardcore draaide.
Om 4u lag ik met mijn kop op de bar bijna te snurken
Hardcorequote:Op zondag 20 februari 2011 11:26 schreef Qwea het volgende:
[..]
Er was geen reet aanEr stond eerst 1 of andere camping dj en het was gewoon niet druk. Pas rond fucking 4u begon het druk te worden omdat MM hardcore draaide.
Om 4u lag ik met mijn kop op de bar bijna te snurken
Tuurlijk, MM deed het prima. Die doet het al 15 jaar ofzoquote:Op zondag 20 februari 2011 11:28 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En dan sms je niet?![]()
[..]
Een hoogtepunt is des te fijner als er wat langer voorspel is.![]()
Deed MM het wel goed?
Not gonna happenquote:Op zondag 20 februari 2011 11:28 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Hardcore![]()
Dan ben je er op zich nog netjes op tijd weer uit![]()
Of ga je vanmiddag alsnog instorten?
Kun je hem niet voorbereiden om lekker uit eten te gaan nu?
Aangezien jij dankzij hem zo'n kutnacht hebt gehad?
Kan die dan niet eerder beginnen, hebben wij ook meer te kijkenquote:Op zondag 20 februari 2011 11:29 schreef Qwea het volgende:
[..]
Tuurlijk, MM deed het prima. Die doet het al 15 jaar ofzo
Net aanquote:Op zondag 20 februari 2011 11:21 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Tombo![]()
Heb je het feestje overleefd?![]()
Ik heb ook koffie, heb nog geen zin om nuttig te gaan doenquote:Ik zit aan de koffie![]()
Wij lagen voor ons doen vroeg op zaterdagavond, al om 2 uur.
Dus om 10 uur waren we beide klaarwakkert en meneer I. was er zelfs vroeger uit dan ik.
Is nog nooit gebeurd geloof ik
Hardcore sluit je meestal mee af hequote:Op zondag 20 februari 2011 11:30 schreef indaha het volgende:
[..]
Kan die dan niet eerder beginnen, hebben wij ook meer te kijken
Oeh, dat heb ik es gehad van oogschaduw, was nog pijnlijk ookquote:Op zondag 20 februari 2011 11:30 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Net aan
Ik had nieuwe mascara gekocht maar daar kan ik niet tegen bleek gisterDus ik liep met ogen alsof ik 4 dagen gehuild had
Dus alle tantes: "meid, gaat het wel, je ziet er niet goed uit!
"
En 1 die heel subtiel opmerkte "dat het ook wel lastig is als je zussen gelukkig en gesetteld zijn en zelfs al een baby hebben en jij niet"
Damned, ik voelde me daarna pas kut
[..]
Ik heb ook koffie, heb nog geen zin om nuttig te gaan doen
Jemig wat een tactquote:Op zondag 20 februari 2011 11:30 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Net aan
Ik had nieuwe mascara gekocht maar daar kan ik niet tegen bleek gisterDus ik liep met ogen alsof ik 4 dagen gehuild had
Dus alle tantes: "meid, gaat het wel, je ziet er niet goed uit!
"
En 1 die heel subtiel opmerkte "dat het ook wel lastig is als je zussen gelukkig en gesetteld zijn en zelfs al een baby hebben en jij niet"
Damned, ik voelde me daarna pas kut
[..]
Ik heb ook koffie, heb nog geen zin om nuttig te gaan doen
Ja dat weet ik toch nietquote:Op zondag 20 februari 2011 11:30 schreef Qwea het volgende:
[..]
Hardcore sluit je meestal mee af heOf het moet een HC avond zijn, dan is het de hele avond
Ja, het deed echt zeer, en ik kreeg er hoofdpijn vanquote:Op zondag 20 februari 2011 11:32 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Oeh, dat heb ik es gehad van oogschaduw, was nog pijnlijk ook![]()
Ik snap de derde W niet!quote:Laatst zaten we een hele leuke film te kijken die ook over een single ging waarbij alle vriendinnen al kindjes hadden.
Leek me wel een leuke voor de WWWtjes
Die gekke Duutserts werken zelfs op zondagquote:Uw bestelling is op 20-feb-2011 door ons verpakt en verstuurd.
De zending bestaat uit 3 pakketten en wordt door GLS geleverd.
Highstreet Belgiëquote:Op zondag 20 februari 2011 11:32 schreef indaha het volgende:
[..]
Ja dat weet ik toch nietik ben van de 80 er jaren toen gingen we om 2 uur naar huis omdat er daarna niets meer te doen was of je moest naar Belgie.
Weekendjesquote:Op zondag 20 februari 2011 11:33 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, het deed echt zeer, en ik kreeg er hoofdpijn vanEn dan maar blijven wrijven dus steeds rooiere ogen
Lekker voor mn reputatie
[..]
Ik snap de derde W niet!
Nee ik niet maar ik ben ook niet thuis. Mama_mia is wel thuis maar die heb ik nog niet gesproken dus weet nietquote:Op zondag 20 februari 2011 11:24 schreef indaha het volgende:
Oognip heb je al iets gehoord van het poesje
quote:Op zondag 20 februari 2011 11:31 schreef tombolafan het volgende:
Catje, was het leuk!? Ik ben niet geweest
quote:Op zondag 20 februari 2011 11:34 schreef Ingetje79 het volgende:
Em El
[..]
Die gekke Duutserts werken zelfs op zondag
In Nederland zal er ook wel post gesorteerd worden op zondag, aangezien er maandag weer gewoon bezorgd wordt?quote:Op zondag 20 februari 2011 11:34 schreef Ingetje79 het volgende:
Em El
[..]
Die gekke Duutserts werken zelfs op zondag
Ingquote:
Te laat. En nu met ze wel antwoorden.quote:
Sjongejonge zegquote:Op zondag 20 februari 2011 11:36 schreef indaha het volgende:
Nou Tombo van je familie moet je het hebben, maar het komt me bekend voor.
Toen wij vertelden aan familie dat we geen kinderen konden krijgen,zei een schoonzus ook: dan houden jullie wel lekker geld over om op vakantie te gaan.![]()
Net of het een met het ander te vergelijken is.
OMG!quote:Op zondag 20 februari 2011 11:36 schreef indaha het volgende:
Toen wij vertelden aan familie dat we geen kinderen konden krijgen,zei een schoonzus ook: dan houden jullie wel lekker geld over om op vakantie te gaan.![]()
quote:Op zondag 20 februari 2011 11:36 schreef indaha het volgende:
Nee nou ja, 1 begon erover en die bedoelde het goed, die vroeg of het al beter ging (vorige keer dat ik haar zag was ik heel erg afgevallen door liefdesverdriet enzo, en dat wist ze, dus die dacht natuurlijk dat het nog steeds zo'n drama wasquote:Op zondag 20 februari 2011 11:37 schreef Cat22 het volgende:
[..]
OMG!Ja, dat maakt het allemaal goed.
![]()
En tombo: jouw tantes zijn ook niet echt handig.
Jezusquote:Op zondag 20 februari 2011 11:36 schreef indaha het volgende:
Hmm ja die opmerking ken ik ja die heb ik gisteravond in verschillende varianten gehoord .quote:Op zondag 20 februari 2011 11:36 schreef indaha het volgende:
Niks ernstigs hoop ik, hè?quote:
Ja maar het stomme is ze bedoelde het niet eens gemeen of zo, ze dacht dat ze ons troostte.quote:Op zondag 20 februari 2011 11:38 schreef tombolafan het volgende:
[..]Nou, das ook wel heel tactloos idd
Ne hoorquote:
Ik kan het me voorstellen jaquote:Op zondag 20 februari 2011 11:41 schreef indaha het volgende:
[..]
trooste
Ja maar het stomme is ze bedoelde het niet eens gemeen of zo, ze dacht dat ze ons troostte.![]()
Nu snap ik dat wel ,het is jaren geleden maar op dat moment had ik haar kunnen wurgen
Ja dat is ook zoiets, dat mensen niet begrijpen hoe belangrijk zo'n beestje voor je isquote:Op zondag 20 februari 2011 11:40 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Jezus![]()
Maar volgens mij is dat meer uit medelijden en er dan toch een positieve draai aan willen geven...proberen dan![]()
Dat hadden wij toen onze diabetische kat uiteindelijk dood ging; we waren 3 jaar niet op vakantie geweest of zelfs maar langer dan 1 nacht weg, omdat die kat 2x per dag insuline moest hebben.
"Nou, dan hoef je ook niet meer ieder weekend om 8 uur op te staan en kunnen jullie eindelijk es lekker op vakantie"
Terwijl mijn allessie net begraven was.
Ik kon der wel aanvliegen
Mensen denken te kunnen troosten op de meest rare manieren. Waarom mag iets gewoon niet een poos heel erg rottig en verdrietig zijn? Later komen de alternatieven wel die nu mogelijk blijken en het wellicht wat dragelijker maken.quote:Op zondag 20 februari 2011 11:41 schreef indaha het volgende:
[..]
Ja maar het stomme is ze bedoelde het niet eens gemeen of zo, ze dacht dat ze ons troostte.![]()
Nu snap ik dat wel ,het is jaren geleden maar op dat moment had ik haar kunnen wurgen
Omdat mensen daar heel slecht tegen kunnen. Ik ook hoor, ik heb ook vast wel eens een onhandige opmerking gemaakt tegen iemand!quote:Op zondag 20 februari 2011 11:44 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Mensen denken te kunnen troosten op de meest rare manieren. [n]Waarom mag iets gewoon niet een poos heel erg rottig en verdrietig zijn?[/b] Later komen de alternatieven wel die nu mogelijk blijken en het wellicht wat dragelijker maken.
Oh, ik ookquote:Op zondag 20 februari 2011 11:45 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Omdat mensen daar heel slecht tegen kunnen. Ik ook hoor, ik heb ook vast wel eens een onhandige opmerking gemaakt tegen iemand!
Ja ik ook wel , maar tegenwoordig als ik niet weet wat ik moet zeggen zeg ik niets en doe alleen een knuffel of zoquote:Op zondag 20 februari 2011 11:45 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Omdat mensen daar heel slecht tegen kunnen. Ik ook hoor, ik heb ook vast wel eens een onhandige opmerking gemaakt tegen iemand!
Me too, soms denk je wel eens "dat had best wat tactvoller gekunt"quote:Op zondag 20 februari 2011 11:45 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Klinkt spannendquote:Op zondag 20 februari 2011 11:46 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Oh, ik ook![]()
Ik kan me ook nog iets herrinneren van jou en mij en een cruiseship vol met filmsterren
Ik snap 'm ook niet!quote:
WHUT?quote:Op zondag 20 februari 2011 11:46 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Oh, ik ook![]()
Ik kan me ook nog iets herrinneren van jou en mij en een cruiseship vol met filmsterren
Is soms het beste...quote:Op zondag 20 februari 2011 11:46 schreef indaha het volgende:
[..]
Ja ik ook wel , maar tegenwoordig als ik niet weet wat ik moet zeggen zeg ik niets en doe alleen een knuffel of zo
Das heftigquote:Op zondag 20 februari 2011 11:48 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Is soms het beste...
Heb het op het werk es gehad; direct om 8 uur iemand aan de lijn die beleefd vroeg of ze doorverbonden kon worden met m'n baas.
En dat kan eiks niet ivm spreekuur.
Zegt ze: "ja, mijn man is gisteravond verongelukt".
En het enige wat ik uit kon brengen was "jezus, wat erg...ik weet niet wat ik moet zeggen"
En toen heb ik toch maar doorverbonden
Oh, erg he... Ik weet nog dat mijn beste vriendin belde dat haar moeder was overledenquote:Op zondag 20 februari 2011 11:48 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Is soms het beste...
Heb het op het werk es gehad; direct om 8 uur iemand aan de lijn die beleefd vroeg of ze doorverbonden kon worden met m'n baas.
En het enige wat ik uit kon brengen was "jezus, wat erg...ik weet niet wat ik moet zeggen"
En ik weet het nu weerquote:Op zondag 20 februari 2011 11:46 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Oh, ik ook![]()
Alleen al van de schrik zou ik janken idd...quote:Op zondag 20 februari 2011 11:51 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh, erg he... Ik weet nog dat mijn beste vriendin belde dat haar moeder was overledenIk kon ook echt niet anders dan meehuilen enzo
quote:
Ja inderdaad zit ook wel eens mee te slikken hoor.quote:Op zondag 20 februari 2011 11:53 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Alleen al van de schrik zou ik janken idd...
[..]
![]()
Ik denk dat zoiets op dat moment de beste reactie is. Wat kun je anders zeggen op zo'n moment?quote:Op zondag 20 februari 2011 11:48 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Is soms het beste...
+1.quote:
hihihi, pokon baby!quote:Op zondag 20 februari 2011 11:57 schreef tombolafan het volgende:
Okee, ik ga nu heel lomp over dit onderwerp heenspringen
Ik zit foto's te kijken, kom ik er een tegen van mij met mn neefje in een draagzak... En mn zusje vertelde gister dat ze hem er van de week in probeerde te doen, past ie totaal niet meer, zn voeten steken helemaal uit enzoZe heeft een reus gemaakt
Ja, ik noemde hem eerst kanarie (nu nog steeds hoorquote:
Fijn heeft ze die niet meer nodig kun jij hem gebruiken tztquote:Op zondag 20 februari 2011 11:57 schreef tombolafan het volgende:
Okee, ik ga nu heel lomp over dit onderwerp heenspringen
Ik zit foto's te kijken, kom ik er een tegen van mij met mn neefje in een draagzak... En mn zusje vertelde gister dat ze hem er van de week in probeerde te doen, past ie totaal niet meer, zn voeten steken helemaal uit enzoZe heeft een reus gemaakt
Hihihi. Mijn moeder noemde mijn neefje een krielhaantje. Omdat hij zo lief kon giechelen als baby.quote:Op zondag 20 februari 2011 11:59 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, ik noemde hem eerst kanarie (nu nog steeds hoor) en nu ook bulldog
quote:Op zondag 20 februari 2011 12:05 schreef Greys het volgende:
Had dat cruise schip niet iets met mij te maken?![]()
Het zit niet meer helemaal in mijn systeem, maar ja toch, zoiets was het toch?quote:
Douche ze, ik ga maar eens koffie makenquote:Op zondag 20 februari 2011 12:02 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik spring er ook lomp overheen, zo onder de douche
Vertel danquote:Op zondag 20 februari 2011 12:05 schreef Greys het volgende:
Oh ik weet het niet eens precies meer, maar ik was ergens verdrietig over hoe het hier thuis ging en om mij op te vrolijken kwamen er allerlei vakantieplannen op een cruise ship enzoquote:
Vervangende huisartsquote:Op zondag 20 februari 2011 12:09 schreef Oognip het volgende:
Mijn vader heeft na een paar koortsvrije dagen weer wat verhogingEen week geleden is ie weer gestart met een nieuwe kuur diclofenac, maar helpt blijkbaar niet. Hij voelt zich nog steeds niet goed, maar huisarts is op vakantie.
The plot thickens!quote:Op zondag 20 februari 2011 12:05 schreef Greys het volgende:
Mogguh meneer Ll!quote:
Hoe lang is hij nu al aan het sukkelen? Is hij als eens naar een internist geweest of zo? Want dit schiet volgens mij ook niet echt op he.quote:Op zondag 20 februari 2011 12:09 schreef Oognip het volgende:
Mijn vader heeft na een paar koortsvrije dagen weer wat verhogingEen week geleden is ie weer gestart met een nieuwe kuur diclofenac, maar helpt blijkbaar niet. Hij voelt zich nog steeds niet goed, maar huisarts is op vakantie.
Nou dan zou ik toch terug gaan en anders een verwijzing vragen,wat het schiet niet erg op zo.quote:Op zondag 20 februari 2011 12:09 schreef Oognip het volgende:
Zo werkt het meestal. Terwijl juist dat geforceerd (het word zegt het eigenlijk al) niet goed valt.quote:Op zondag 20 februari 2011 12:12 schreef Loveless85 het volgende:
Nee precies, ik weet ook nooit zo goed wat ik dan moet zeggen en dan probeer je juist diegene een beetje 'op te vrolijken' door maar geforceerd iets 'positiefs' te zeggen ofzo...
Ja dat is zo, de ene keer kun jer ook beter tegen als de andere keerquote:Op zondag 20 februari 2011 12:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh ik weet het niet eens precies meer, maar ik was ergens verdrietig over hoe het hier thuis ging en om mij op te vrolijken kwamen er allerlei vakantieplannen op een cruise ship enzo
Dat was heel goed bedoeld juist, maar dat viel bij mij effe verkeerd toen geloof ikZoiets was het.
In elk geval, ik weet ook nooit hoe te reageren op slecht nieuws van anderen, ben er echt heel slecht in, weet me dan ook geen houding. Volgens mij heeft iedereen dat wel een beetje.
Of huisartsenpostquote:Op zondag 20 februari 2011 12:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Vervangende huisartsDie is er toch altijd?
Het was all-inquote:Op zondag 20 februari 2011 12:15 schreef Loveless85 het volgende:
Allemaal leuk en aardig dat cruiseschip, maar wie doet dan de boodschappen, en wanneer?
Ligt eraan hoe vroeg je er bent voor de wachtrij.quote:Op zondag 20 februari 2011 12:15 schreef Loveless85 het volgende:
Allemaal leuk en aardig dat cruiseschip, maar wie doet dan de boodschappen, en wanneer?
Al met al sinds december. Hij is wel iets van 2 weken beter geweest maar daarna weer mis dus. Volgens mij is hij nooit verder dan de huisarts geweest. Maar het lijkt me inderdaad verstandig om daar eens naar toe te gaan. Naar een vervangende huisarts gaat ie denk ik liever niet omdat het dat ene weekje ook nog wel kan wachten en nog niet echt spoed is.quote:[b]Op zondag 20 februari 2011 12:12 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Hoe lang is hij nu al aan het sukkelen? Is hij als eens naar een internist geweest of zo? Want dit schiet volgens mij ook niet echt op he.
Mgihihihiquote:Op zondag 20 februari 2011 12:17 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe vroeg je er bent voor de wachtrij.
Als hij nu iets verhoging heeft kan het ook wel een dagje wachten ja. Maar als ik hem was zou ik daarna meteen om een verwijzing gaan vragen.quote:Op zondag 20 februari 2011 12:22 schreef Oognip het volgende:
[..]
Al met al sinds december. Hij is wel iets van 2 weken beter geweest maar daarna weer mis dus. Volgens mij is hij nooit verder dan de huisarts geweest. Maar het lijkt me inderdaad verstandig om daar eens naar toe te gaan. Naar een vervangende huisarts gaat ie denk ik liever niet omdat het dat ene weekje ook nog wel kan wachten en nog niet echt spoed is.
Da's gewoon logisch.quote:
Dat jaquote:Op zondag 20 februari 2011 12:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh ik weet het niet eens precies meer, maar ik was ergens verdrietig over hoe het hier thuis ging en om mij op te vrolijken kwamen er allerlei vakantieplannen op een cruise ship enzo
Dat was heel goed bedoeld juist, maar dat viel bij mij effe verkeerd toen geloof ikZoiets was het.
In elk geval, ik weet ook nooit hoe te reageren op slecht nieuws van anderen, ben er echt heel slecht in, weet me dan ook geen houding. Volgens mij heeft iedereen dat wel een beetje.
Hij is al vaker langs de huisarts geweest hoor maar die schrijft dan weer dit voor en dan weer dat. Ik heb hem gezegd dat ie zich door moet laten verwijzen maar ja hij moet zelf maar kijken of ie dat doet. Ik kan niet meer doen dan het zeggenquote:Op zondag 20 februari 2011 12:31 schreef ferrari_rood het volgende:
Het schiet niet op met je vader zo Oognip een bezoekje aan de ha lijkt mij idd ook verstandig en dan vooral aan geven dat dit al een hele poos speelt
Het was zeker lief bedoeld, maar doordraven zijn Ing en ik nogal goed in en dat was niet zo handig toenquote:Op zondag 20 februari 2011 12:40 schreef Greys het volgende:
Nou jaaaa, maak jullie niet druk, het was eigenlijk gewoon lief toch?![]()
Ik had waarschijnlijk precies hetzelfde gedaan in jullie geval heur. Ik weet ook nooit wat te zeggen op zulke momenten, echt niet.
Ik ben daar juist heel goed inquote:Op zondag 20 februari 2011 12:40 schreef Greys het volgende:
Nou jaaaa, maak jullie niet druk, het was eigenlijk gewoon lief toch?![]()
Ik had waarschijnlijk precies hetzelfde gedaan in jullie geval heur. Ik weet ook nooit wat te zeggen op zulke momenten, echt niet.
Zo lekker zelfs?quote:
Nou, ik heb de hele week al zin om in bad te gaan, maar het kwam er maar niet vanquote:
Kussens, wonderbaarlijk schaaltjesafsluitsysteem, een ketting, wonderbaarlijke blikopener en dawast.quote:Op zondag 20 februari 2011 12:48 schreef ferrari_rood het volgende:
Had je veel gekocht op de HHB Cat?
geen dildo's?quote:Op zondag 20 februari 2011 12:51 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Kussens, wonderbaarlijk schaaltjesafsluitsysteem, een ketting, wonderbaarlijke blikopener en dawast.
Mijn moeder heeft bovenstaand rijtje ook gekocht en nog wat nandere spullen. Die ging echt los.![]()
Ben jij nog geweest en waar ben jij mee terug gekomen?
quote:Op zondag 20 februari 2011 12:52 schreef ferrari_rood het volgende:
Zit er verschil in lengte van je benen oh-oh daar dacht ik net ineens aan dat dat wellicht ook nog mee kan spelen.
Nee.quote:
Haal jij die op de HHB dan?quote:
Waar heb je die blikopener dan gezien? Ik heb hem voor 15 euro gekocht en zag hem bij een andere stand voor hetzelfde bedrag. 30 euro is inderdaad erg duur.quote:Op zondag 20 februari 2011 12:54 schreef ferrari_rood het volgende:
Wat dingen voor de baby
harpic
calgonit
en snoepjes voor de katten
Wij zijn niet zolang gebleven ik wilde eigenlijk de blikopener die was vorig jaar 15 maar de stand waar ik hem nu zag was hij 30 dat vond ik wel erg duur
Ik verkoop ze daarquote:
En mij stuur je roze stiften, ja jaquote:Op zondag 20 februari 2011 12:57 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik verkoop ze daar![]()
Waarom denk je dat ik er zo weinig was![]()
Ff met zo'n setje wat afgietsels gemaakt, en daar cashen met al die hitsige huisvrouwtjes
Ow, dat verklaart dat ik je niet heb gezien. Ik heb de XXXS stand overgeslagen.quote:Op zondag 20 februari 2011 12:57 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik verkoop ze daar![]()
Ff met zo'n setje wat afgietsels gemaakt, en daar cashen met al die hitsige huisvrouwtjes
quote:Op zondag 20 februari 2011 12:57 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik verkoop ze daar![]()
quote:Op zondag 20 februari 2011 12:58 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ow, dat verklaart dat ik je niet heb gezien. Ik heb de XXXS stand overgeslagen.
In de kleinste hal.quote:Op zondag 20 februari 2011 12:56 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Waar heb je die blikopener dan gezien? Ik heb hem voor 15 euro gekocht en zag hem bij een andere stand voor hetzelfde bedrag. 30 euro is inderdaad erg duur.
Ik heb me verre gehouden van de etenswaren en poestmiddelen (qua kopen dan). Kan best goedkoper zijn maar het moet ook het hele eind mee terug. Dus ik heb NUL big shoppers. Ik zag mensen die er 10 verschillende hadden.
quote:Op zondag 20 februari 2011 13:00 schreef Loveless85 het volgende:
De XXX-Access stand bedoel je toch?
Je komt maar hoor, mag je ff lekker bubbelenquote:Op zondag 20 februari 2011 12:49 schreef tombolafan het volgende:
Ik heb al een half jaar ofzo zin om in bad te gaan
Geen idee waar ik die openers verder nog gezien heb, na 3 hallen begon het me te duizelen.quote:Op zondag 20 februari 2011 12:59 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
In de kleinste hal.
Ik heb ook maar 1 bigshopper van de felix en ik had heel erg een trolly mee maar ook geen eten gekocht.
Ik had het idee dat het veel drukker was dan vorig jaar
Eerst bij jou en dan bij mij.quote:Op zondag 20 februari 2011 13:01 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Je komt maar hoor, mag je ff lekker bubbelen
En daarna bij Greysquote:
quote:Op zondag 20 februari 2011 13:05 schreef Greys het volgende:
Bij mij is het ook relaxed bubbelen ja, met een krijsende Boor op de overloop omdat ie de badkamert niet in durft maar wél graag aandacht wil
Ooooh, ik ga bij jou bubbelen eind mei...met Boorquote:Op zondag 20 februari 2011 13:05 schreef Greys het volgende:
Bij mij is het ook relaxed bubbelen ja, met een krijsende Boor op de overloop omdat ie de badkamert niet in durft maar wél graag aandacht wil
Personeel had met gevaar voor eigen leven geprobeerd het te voorkomen.quote:Op zondag 20 februari 2011 13:06 schreef Greys het volgende:
Dat Van der Valk hotel in Schiphol zou je toch ook nooit meer in durven he, daar wordt de ene na de ander overhoop geknald
Ik ben eiks niet zo een baddermiep, kwam er alleen wat laat achterquote:Op zondag 20 februari 2011 13:10 schreef tombolafan het volgende:
Ik heb wel eens een hotel genomen na een optreden van die vrienden van me, en daar zat ook een bad in, waar ik puur uit principe om 3 uur 's nachts in ben gaan zitten
Als ik het voor het zeggen heb wel jaquote:Op zondag 20 februari 2011 13:11 schreef ferrari_rood het volgende:
Jou volgende huisje krijgt zeker een bad tombo
quote:Op zondag 20 februari 2011 13:02 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Geen idee waar ik die openers verder nog gezien heb, na 3 hallen begon het me te duizelen.![]()
Ik vond het ook erg druk, geen vergelijkingsmateriaal maar overal was wel veel (vrouw)volk.
We hebben trouwens ook nog een liedje van Grant and Forsythe meegekregen en toen we weggingen was Gordon aan het kwelen met zijn mannen. En dat was mooi, want daardoor renden we net een standje harder weg en haalden we mooi onze trein.
quote:Op zondag 20 februari 2011 13:11 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik ben eiks niet zo een baddermiep, kwam er alleen wat laat achter
Gerbuik hem ook maar 1x per maand vaak hoorquote:Op zondag 20 februari 2011 13:11 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Meneer I. houdt er wel van....en ik ben ook wel blij met badje heur.quote:
quote:Op zondag 20 februari 2011 13:14 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Meneer I. houdt er wel van....en ik ben ook wel blij met badje heur.
Zo kon ik laatst heel makkelijk en snel de schoonloopmat ontdoen van lasagne
Same here. In het ouderlijk huis nooit een bad gehad, 2e appartement waar ik woonde had er wel een ... en toen kwam Lush... en de rest is geschiedenis.quote:Op zondag 20 februari 2011 13:11 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Er zou eigenlijk nog 22 achter gesoept moeten worden.quote:Op zondag 20 februari 2011 13:02 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Geen idee waar ik die openers verder nog gezien heb, na 3 hallen begon het me te duizelen.![]()
Ik vond het ook erg druk, geen vergelijkingsmateriaal maar overal was wel veel (vrouw)volk.
We hebben trouwens ook nog een liedje van Grant and Forsythe meegekregen en toen we weggingen was Gordon aan het kwelen met zijn mannen. En dat was mooi, want daardoor renden we net een standje harder weg en haalden we mooi onze trein.
Yep, iets. Nog wel wat hoesten en keelpijn, maar de temp. is prima. Een shockdosering echinae help blijkbaar wel.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
Morgen om deze tijd is het achter de rug, normaal gesproken. 6:45 melden op de afdeling, 07:45 OK.quote:Op zondag 20 februari 2011 14:08 schreef Oognip het volgende:
Fijn dat het iets beter gaat Pagan! Wanneer zou je geopereerd worden? Is dat deze week al?
Heel blij mee idd, ik ben er helemaal klaar voor. Uitstel betekend ook dat ik al die k*t pre operatieve onderzoeken weer opnieuw zou moeten hebben.quote:Op zondag 20 februari 2011 14:08 schreef oh-oh het volgende:
Gelukkig dat het niet doorzet![]()
En neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej
Thanx!quote:Op zondag 20 februari 2011 14:12 schreef Rewimo het volgende:
Fijn dat je je beter voelt, Pagan. Ik hoop voor je dat het allemaal meevalt morgen en dat het snel achter de rug is voor jullie allebei
Zo te lezen heb je het nog spannend gemaakt door ziek te worden.quote:Op zondag 20 februari 2011 14:10 schreef Pagan het volgende:
[..]
Morgen om deze tijd is het achter de rug, normaal gesproken. 6:45 melden op de afdeling, 07:45 OK.
Het is wel goed voor je vader dat jullie HA met vakantie is denk ik. Iemand anders die zijn licht erover laat schijnen kan vast geen kwaad.
Was wel ff schrikken idd, het kon twee kanten op gaan en het zette gelukkig niet door.quote:Op zondag 20 februari 2011 14:13 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Zo te lezen heb je het nog spannend gemaakt door ziek te worden.Gelukkig dat het nu weer beter gaat, het zou vervelend zijn als de OK daardoor uitgesteld had moeten worden.
Morgen al! Spannend of niet? Wat gaan ze ook alweer precies bij je doen?quote:Op zondag 20 februari 2011 14:10 schreef Pagan het volgende:
[..]
Morgen om deze tijd is het achter de rug, normaal gesproken. 6:45 melden op de afdeling, 07:45 OK.
Het is wel goed voor je vader dat jullie HA met vakantie is denk ik. Iemand anders die zijn licht erover laat schijnen kan vast geen kwaad.
Dan al?quote:Op zondag 20 februari 2011 14:30 schreef Loveless85 het volgende:
Zo, ff een weekendje weg plannen met 5 vrienden, denk dat het eerstvolgende weekend dat iedereen kan Mei 2015 is ofzo
quote:Op zondag 20 februari 2011 14:31 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dan al?![]()
![]()
Gaan jullie ook weer koteletten in de frituur gooien?
Hou je wel nog even een weekendje vrij voor Landal ook?quote:Op zondag 20 februari 2011 14:30 schreef Loveless85 het volgende:
Zo, ff een weekendje weg plannen met 5 vrienden, denk dat het eerstvolgende weekend dat iedereen kan Mei 2015 is ofzo
Huh, wat, wanneer?quote:Op zondag 20 februari 2011 14:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Hou je wel nog even een weekendje vrij voor Landal ook?
Varkenspoot was datquote:Op zondag 20 februari 2011 14:31 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dan al?![]()
![]()
Gaan jullie ook weer koteletten in de frituur gooien?
Ooooh, ik dacht dat er al iets gepland stond!quote:Op zondag 20 februari 2011 14:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Weet ik veel
We gaan toch wel weer een ESF weekendje houden?
Gatverdammequote:
heb je dat niet meegekregen toen?quote:
Plaats het filmpje nog evenquote:Op zondag 20 februari 2011 14:42 schreef tombolafan het volgende:
[..]
heb je dat niet meegekregen toen?
Eh, waarschijnlijk niet?quote:Op zondag 20 februari 2011 14:42 schreef tombolafan het volgende:
[..]
heb je dat niet meegekregen toen?
Ik heb hem net weer opgezocht maar ik weet niet of Ll dat wel op prijs steltquote:
Ohhhhhhhhquote:Op zondag 20 februari 2011 14:39 schreef Loveless85 het volgende:
Dit ook Landal, die relaxte tegen de Franse grens
Als hij het niet wil in het topic dan mag je het vast PMen aan Gbquote:Op zondag 20 februari 2011 14:44 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik heb hem net weer opgezocht maar ik weet niet of Ll dat wel op prijs stelt
Zullen we tegelijkertijd een www plannen daar?quote:
Oh dat kan natuurlijk sowieso, das toch privatequote:Op zondag 20 februari 2011 14:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Als hij het niet wil in het topic dan mag je het vast PMen aan Gb
Dit is een goede omschrijving van de procedure, alleen zijn een aantal dingen als opnameperiode en nazorg inmiddels veranderd.quote:Op zondag 20 februari 2011 14:19 schreef Oognip het volgende:
[..]
Morgen al! Spannend of niet? Wat gaan ze ook alweer precies bij je doen?
Jammer, IMHO zou een second opinion na zo'n tijd klachten wel wenselijk zijn.quote:Mijn vader is eigenwijs en ik woon 3.5 uur reizen van hem vandaan dus kan hem niet echt goed achter de broek aan zitten. Het zou verstandig zijn om nu naar die andere huisarts te gaan dan heeft ie meteen een second opinion. Maar zijn idee is om deze week halve of hele dagen thuis te werken en zijn medicijnen te gebruiken.
Wat is een www?quote:Op zondag 20 februari 2011 14:44 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Zullen we tegelijkertijd een www plannen daar?
Ah, je hebt het filmpje gezien?quote:
Wilde Wieven Weekend (vanmorgen geleerd van Ingquote:
quote:
Nouquote:
Zeg, ik heb ff iets gemist geloof ik....quote:Op zondag 20 februari 2011 14:53 schreef oh-oh het volgende:
Zoooooo de goulash pruttelt, en de bank is schoon opgelegd.
Nu ff energie zoeken en de heup laten rusten voor het stofzuigen en dweilen![]()
En vanillethee
Ik doe heul niksquote:Op zondag 20 februari 2011 15:04 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Zeg, ik heb ff iets gemist geloof ik....
Jij doet het tegenwoordig met een Griekse God?
Leg es ff uit, met details enzo
Psies!quote:Op zondag 20 februari 2011 15:05 schreef Loveless85 het volgende:
Ze heeft niets want ze hebben nog niet geneuuuheuuuuukttt
Ja, bijna exman van bijna exvriendin, bla bla bla vanillevla.quote:Op zondag 20 februari 2011 15:05 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik doe heul niks![]()
En als je terug zou lezen dat zou je op de hoogte zijn
Naja, meer details zijn dr niequote:Op zondag 20 februari 2011 15:06 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ja, bijna exman van bijna exvriendin, bla bla bla vanillevla.
Maaarrrrr....details wil ik
Vanavond verslag?quote:
Ga es aan de slag en maak die details dan, doe het voor onsquote:
Ik denk niet dat dr vanavond veel gaat gebeurenquote:
Je moet er wat voor over hebben.quote:Op zondag 20 februari 2011 15:09 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik denk niet dat dr vanavond veel gaat gebeuren![]()
Hij komt eten met kind.
En dan moet ie op tiet naar huis.
Want de mama is zuipen.
En ik ga niet mee want vorige week was ik brak van het op zijn minder fijne bank dan de mijne hangen
Psies, want volgend weekend moet de boel weer soepel zijnquote:Op zondag 20 februari 2011 15:10 schreef oh-oh het volgende:
Oh ja en met die heup doe ik echt niks![]()
Volgende week gaat zn vrouwke verhuizen.
Dus ik ga morgen naar de dokter voor betere drugs
Ik kan echt geen enkel standje of geen enkele actie bedenken die niet pijnlijk is neequote:Op zondag 20 februari 2011 15:09 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Je moet er wat voor over hebben.
Kun je dat uberhaupt wel met je ontstoken hippy?
Lay back and enjoy?quote:Op zondag 20 februari 2011 15:11 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik kan echt geen enkel standje of geen enkele actie bedenken die niet pijnlijk is nee![]()
Jij nog tips?????
Je moet er ff doorheen iddquote:Op zondag 20 februari 2011 15:11 schreef Loveless85 het volgende:
Maar Ing, een beetje doorsmeren is toch juist goed?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |