En op die foto's had ze haar gezicht ook nog weggetekendquote:Op zondag 20 februari 2011 01:26 schreef APK het volgende:
En dan moeilijk doen met foto's van je outfit PM-en
Ja, dat vond ik ook zo raarquote:Op zondag 20 februari 2011 01:27 schreef Greys het volgende:
En op die foto's had ze haar gezicht ook nog weggetekend
Whehehehehe en nu zit heel Fok! naar dr te starenquote:Op zondag 20 februari 2011 01:26 schreef APK het volgende:
En dan moeilijk doen met foto's van je outfit PM-en
En ze zat aan dr boobs!!!quote:
Ja, kan ik het helpenquote:
Doe het ff voorquote:Op zondag 20 februari 2011 01:30 schreef oh-oh het volgende:
Kom Qwea, doe es een geil dansje voor ons met je gezicht naar de cam
Tuurlijk! Het meisje naadt je en toen flikkyrrde je; helemaal duidelijk zoquote:Op zondag 20 februari 2011 01:31 schreef Qwea het volgende:
Ha! Jaeel ik tongde met dat meisje naadt me en flikkyrrde van mijn kruk
Het is weekend hoorquote:Op zondag 20 februari 2011 01:31 schreef Greys het volgende:
Tukkietijd
Ik wil niet.
Zij die gaan ronken groeten u![]()
JIj gaat naar Den Helder om je boebies te flashen en te orgasmerenquote:Op zondag 20 februari 2011 01:31 schreef Greys het volgende:
Tukkietijd
Ik wil niet.
Zij die gaan ronken groeten u![]()
Ik denk dat als ik opsta dat Q er nog zitquote:
Ze is 'em weer gepeerdquote:Op zondag 20 februari 2011 01:34 schreef Greys het volgende:
Ik denk dat als ik opsta dat Q er nog zit
Het is wel verslavend, een live Q, dat moet ik toegeven.
Ik heb dat geluid echt uit staan hoorquote:Op zondag 20 februari 2011 01:38 schreef APK het volgende:
Ik ga effe iets rustigs kijken om te kalmeren na die kutmuziek
Das kimquote:Op zondag 20 februari 2011 01:38 schreef oh-oh het volgende:
En MM was aan het flirten met die met dat zwarte haar aan de bar
Oh dan da mag?quote:
quote:Op zondag 20 februari 2011 01:41 schreef oh-oh het volgende:
Truste Greys![]()
Heb je morgen nog spannende sociale evenementen?
Idemquote:Op zondag 20 februari 2011 01:50 schreef oh-oh het volgende:
Qwea, ik hoop dat je je vermaakt, ik vind het dodelijk saai
Man man ik hoop dat je daar in elk geval honderden euro's voor krijgt, wat een ondankbaar kutwerkjequote:
Dodelijk saai hier. Peer hem na dit biertje naar huis. De tering.quote:
MOGGUH QUUUUquote:
quote:Op zondag 20 februari 2011 10:54 schreef Ingetje79 het volgende:
JF, ik heb wat gemist gisteravond![]()
Mogguh![]()
F_R, had je vriend vanochtend toch wel ff kunnen doen?![]()
Hier ook allemaal kinderhandjes, nichtje was er gisteravond.
Ik moet toch echt toegeven dat we een heeeel lief en schattig nichtje hebben heur.
Op de rooie klompjes, lekker enthousiast en ze is dol op onze poesjes.
Die zijn echt overvoerd met snoepjes gisteravond
Tomboquote:Op zondag 20 februari 2011 11:19 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik ga koffie zettenGoedemorgen allemaal
Ik heb nooit zo'n kutnacht meegemaakt. Oke, zelden danquote:Op zondag 20 februari 2011 11:18 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
MOGGUH QUUUU![]()
Gek wief
Mogguh Oognip![]()
Nog steeds niet eigk.quote:Op zondag 20 februari 2011 11:22 schreef indaha het volgende:
Teveel om op te noemen , ben je nu pas bijgekomen van de HHB
Catquote:Op zondag 20 februari 2011 11:21 schreef Cat22 het volgende:
![]()
Wat heb ik gemist de afgelopen 2 dagen?
Er was geen reet aanquote:Op zondag 20 februari 2011 11:25 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Cat![]()
Ik begon me al ernstig zorgen te maken![]()
Mogguh Indaha![]()
Was het niet gezellig Q?
En dan sms je niet?quote:Op zondag 20 februari 2011 11:25 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Cat![]()
Ik begon me al ernstig zorgen te maken![]()
Een hoogtepunt is des te fijner als er wat langer voorspel is.quote:Op zondag 20 februari 2011 11:26 schreef Qwea het volgende:
[..]
Er was geen reet aanEr stond eerst 1 of andere camping dj en het was gewoon niet druk. Pas rond fucking 4u begon het druk te worden omdat MM hardcore draaide.
Om 4u lag ik met mijn kop op de bar bijna te snurken
Hardcorequote:Op zondag 20 februari 2011 11:26 schreef Qwea het volgende:
[..]
Er was geen reet aanEr stond eerst 1 of andere camping dj en het was gewoon niet druk. Pas rond fucking 4u begon het druk te worden omdat MM hardcore draaide.
Om 4u lag ik met mijn kop op de bar bijna te snurken
Tuurlijk, MM deed het prima. Die doet het al 15 jaar ofzoquote:Op zondag 20 februari 2011 11:28 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En dan sms je niet?![]()
[..]
Een hoogtepunt is des te fijner als er wat langer voorspel is.![]()
Deed MM het wel goed?
Not gonna happenquote:Op zondag 20 februari 2011 11:28 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Hardcore![]()
Dan ben je er op zich nog netjes op tijd weer uit![]()
Of ga je vanmiddag alsnog instorten?
Kun je hem niet voorbereiden om lekker uit eten te gaan nu?
Aangezien jij dankzij hem zo'n kutnacht hebt gehad?
Kan die dan niet eerder beginnen, hebben wij ook meer te kijkenquote:Op zondag 20 februari 2011 11:29 schreef Qwea het volgende:
[..]
Tuurlijk, MM deed het prima. Die doet het al 15 jaar ofzo
Net aanquote:Op zondag 20 februari 2011 11:21 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Tombo![]()
Heb je het feestje overleefd?![]()
Ik heb ook koffie, heb nog geen zin om nuttig te gaan doenquote:Ik zit aan de koffie![]()
Wij lagen voor ons doen vroeg op zaterdagavond, al om 2 uur.
Dus om 10 uur waren we beide klaarwakkert en meneer I. was er zelfs vroeger uit dan ik.
Is nog nooit gebeurd geloof ik
Hardcore sluit je meestal mee af hequote:Op zondag 20 februari 2011 11:30 schreef indaha het volgende:
[..]
Kan die dan niet eerder beginnen, hebben wij ook meer te kijken
Oeh, dat heb ik es gehad van oogschaduw, was nog pijnlijk ookquote:Op zondag 20 februari 2011 11:30 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Net aan
Ik had nieuwe mascara gekocht maar daar kan ik niet tegen bleek gisterDus ik liep met ogen alsof ik 4 dagen gehuild had
Dus alle tantes: "meid, gaat het wel, je ziet er niet goed uit!
"
En 1 die heel subtiel opmerkte "dat het ook wel lastig is als je zussen gelukkig en gesetteld zijn en zelfs al een baby hebben en jij niet"
Damned, ik voelde me daarna pas kut
[..]
Ik heb ook koffie, heb nog geen zin om nuttig te gaan doen
Jemig wat een tactquote:Op zondag 20 februari 2011 11:30 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Net aan
Ik had nieuwe mascara gekocht maar daar kan ik niet tegen bleek gisterDus ik liep met ogen alsof ik 4 dagen gehuild had
Dus alle tantes: "meid, gaat het wel, je ziet er niet goed uit!
"
En 1 die heel subtiel opmerkte "dat het ook wel lastig is als je zussen gelukkig en gesetteld zijn en zelfs al een baby hebben en jij niet"
Damned, ik voelde me daarna pas kut
[..]
Ik heb ook koffie, heb nog geen zin om nuttig te gaan doen
Ja dat weet ik toch nietquote:Op zondag 20 februari 2011 11:30 schreef Qwea het volgende:
[..]
Hardcore sluit je meestal mee af heOf het moet een HC avond zijn, dan is het de hele avond
Ja, het deed echt zeer, en ik kreeg er hoofdpijn vanquote:Op zondag 20 februari 2011 11:32 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Oeh, dat heb ik es gehad van oogschaduw, was nog pijnlijk ook![]()
Ik snap de derde W niet!quote:Laatst zaten we een hele leuke film te kijken die ook over een single ging waarbij alle vriendinnen al kindjes hadden.
Leek me wel een leuke voor de WWWtjes
Die gekke Duutserts werken zelfs op zondagquote:Uw bestelling is op 20-feb-2011 door ons verpakt en verstuurd.
De zending bestaat uit 3 pakketten en wordt door GLS geleverd.
Highstreet Belgiëquote:Op zondag 20 februari 2011 11:32 schreef indaha het volgende:
[..]
Ja dat weet ik toch nietik ben van de 80 er jaren toen gingen we om 2 uur naar huis omdat er daarna niets meer te doen was of je moest naar Belgie.
Weekendjesquote:Op zondag 20 februari 2011 11:33 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, het deed echt zeer, en ik kreeg er hoofdpijn vanEn dan maar blijven wrijven dus steeds rooiere ogen
Lekker voor mn reputatie
[..]
Ik snap de derde W niet!
Nee ik niet maar ik ben ook niet thuis. Mama_mia is wel thuis maar die heb ik nog niet gesproken dus weet nietquote:Op zondag 20 februari 2011 11:24 schreef indaha het volgende:
Oognip heb je al iets gehoord van het poesje
quote:Op zondag 20 februari 2011 11:31 schreef tombolafan het volgende:
Catje, was het leuk!? Ik ben niet geweest
quote:Op zondag 20 februari 2011 11:34 schreef Ingetje79 het volgende:
Em El
[..]
Die gekke Duutserts werken zelfs op zondag
In Nederland zal er ook wel post gesorteerd worden op zondag, aangezien er maandag weer gewoon bezorgd wordt?quote:Op zondag 20 februari 2011 11:34 schreef Ingetje79 het volgende:
Em El
[..]
Die gekke Duutserts werken zelfs op zondag
Ingquote:
Te laat. En nu met ze wel antwoorden.quote:
Sjongejonge zegquote:Op zondag 20 februari 2011 11:36 schreef indaha het volgende:
Nou Tombo van je familie moet je het hebben, maar het komt me bekend voor.
Toen wij vertelden aan familie dat we geen kinderen konden krijgen,zei een schoonzus ook: dan houden jullie wel lekker geld over om op vakantie te gaan.![]()
Net of het een met het ander te vergelijken is.
OMG!quote:Op zondag 20 februari 2011 11:36 schreef indaha het volgende:
Nou Tombo van je familie moet je het hebben, maar het komt me bekend voor.
Toen wij vertelden aan familie dat we geen kinderen konden krijgen,zei een schoonzus ook: dan houden jullie wel lekker geld over om op vakantie te gaan.![]()
Net of het een met het ander te vergelijken is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |