In Portugal is het zelfs 11.30 nu...quote:Op zondag 20 februari 2011 00:37 schreef MissJ.24 het volgende:
Alles op bed om half 1.......de jeugd van tegenwoordig...(schud hoofd)
Dat er vannacht maar weer veel vogels mogen poepen in het huis.....zucht.
Zet er dan maar weer een chagrijnige, ketteingrokende, hoogzwangere Tanja in.
Als ik vrijgezel was geweest en ik had in het huis gezeten dan had ik bovenop Philip gedokenquote:Op zondag 20 februari 2011 00:32 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Twee dagen. TWEE saaie nikserige moederneukende dagen..
Guido komt maar gewoon naar NLquote:Op zondag 20 februari 2011 00:34 schreef RobbieBoy het volgende:
[..]
Ja, eric wist wel hoe hij Huub moest verwennen, daarom ben ik er ook voor, dat hij naar portugal word gestuurd, en een bed met Guido moet delen!!!
Ja, dat waren tijden....quote:Op zondag 20 februari 2011 00:36 schreef waxmask het volgende:
[..]
Yup d8 ik al, bij DGK was je ook van de partij...
Maar had hij onder je willen liggen, da's de vraag...Gewillige vrouwen zijn meestal niet je van het.quote:Op zondag 20 februari 2011 00:37 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Als ik vrijgezel was geweest en ik had in het huis gezeten dan had ik bovenop Philip gedoken
Slapen jij!quote:Op zondag 20 februari 2011 00:37 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Als ik vrijgezel was geweest en ik had in het huis gezeten dan had ik bovenop Philip gedoken
Helemaal mee eensch! Ik snap niet dat ze ze daar niet lekker laten feesten.quote:Op zondag 20 februari 2011 00:38 schreef Gertje050 het volgende:
eigenlijk een domme set van de regie... je moet ze juist vanavond drank geven... er zijn zat mensen die in het weekend ff kijken wat het nu is.. secret story...
als ik het nog niet gezien had, en ik schakelde nu in zou ik denken wat een suffe boel daar... daar ga ik niet naar kijken...
je hebt een feest nodig... laat die telefoon gaan... actie...
denk aan je kijkcijfers...
hahahaquote:Op zondag 20 februari 2011 00:37 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dan moeten ze me eerst maar inhurenquote:Op zondag 20 februari 2011 00:35 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Eric, je hoort het. Doe er wat aan!.
haha, ik zou ook wel iemand weten waar ik op was gedokenquote:Op zondag 20 februari 2011 00:37 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |