Stuur de verkoper een bericht dat je er eerst een wil kopen en later meer als ze goed bevallen. Ook al ga je dat natuurlijk nooit doen. Meestal happen ze dan wel. Al zal de prijs per stuk wel wat hoger liggen, maar dat terzijde. Vergeet alleen niet dat je ook nog importbelasting zal moeten betalen.quote:Op maandag 21 februari 2011 15:03 schreef Sloeber94 het volgende:
http://www.dhgate.com/who(...)12d697fd464469a.html
[ afbeelding ]
260 euro per gitaar, gratis verzending, maar bestelling gaat per 2 gitaren.
Wie koopt samen met mij? Ik betaal je verzendkosten in Nederland om naar je toe te sturen. PM maar!
Zou ik dus echt niet doen. Dan nog eerder zo een:quote:Op maandag 21 februari 2011 15:03 schreef Sloeber94 het volgende:
http://www.dhgate.com/who(...)12d697fd464469a.html
[ afbeelding ]
260 euro per gitaar, gratis verzending, maar bestelling gaat per 2 gitaren.
Wie koopt samen met mij? Ik betaal je verzendkosten in Nederland om naar je toe te sturen. PM maar!
Misschien dat per IP een maximum aantal keren toegang verlenen, om DDOS-attacks te voorkomen, maar ja ik heb het niet, dus lijkt me niet van toepassing. Had natuurlijk best gekund. In dit geval zal je last hebben van hun serverkuren, of ligt er een probleem bij je eigen internet.quote:Op maandag 21 februari 2011 15:30 schreef monkeybrain het volgende:
Bij tinydeals, het lijkt wel of ik geblokkeerd wordt als ik teveel pagina's open in 1 keer.
Of ben ik gewoon paranoïde en is de server gaar?
Het werkt net prima, open ik 5 pagina's en vervolgens is het weer afgelopen??
Valt niets tegen te doen ofwel? Geen refund, of nieuw horloge van DX? Gewoon 'slikken'...quote:Op maandag 21 februari 2011 14:31 schreef monkeybrain het volgende:
Scherp hoor
Het horloge is onbetrouwbaar, zal misschien wat vuil in zitten of het binnenwerk is niet helemaal correct.
Moet je ze even mailen, terugsturen is geen optie i.v.m. verzendkosten.quote:Op maandag 21 februari 2011 16:16 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Valt niets tegen te doen ofwel? Geen refund, of nieuw horloge van DX? Gewoon 'slikken'...
Ik ben een beginner he, maar zijn ze zo slecht dan?quote:Op maandag 21 februari 2011 15:39 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Zou ik dus echt niet doen. Dan nog eerder zo een:
[ afbeelding ]
van Thomann.de
ben je én goedkoper uit (neem aan dat de verzendkosten geen ¤55 zijn), én betere kwaliteit, én snellere levertijd én... vul nog maar een aantal redenen in...
Chinese gitaren wil je echt niet aan beginnen.
Mailen van "mijn horloge staat stil al na enkele uren van niet dragen, kan ik een nieuwe krijgen?" o.i.d.?quote:Op maandag 21 februari 2011 16:20 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Moet je ze even mailen, terugsturen is geen optie i.v.m. verzendkosten.
Misschien een paar keer hard schudden zodat het vuiltje losschiet.
Ik ben ook beginner, maar met zoiets zou ik niet beginnen. Zoals die gitaar die ik een link van gaf is goedkoper, staat beter bekend en nog meer redenen. Tevens als die Chinese gitaar ¤350 moet kosten kun je voor dat geld ook leuk spul halen in Nederland/Nederlandse 'webshop' of thomann.de wat gewoon beter is, en garantie e.d.quote:Op maandag 21 februari 2011 16:28 schreef Sloeber94 het volgende:
[..]
Ik ben een beginner he, maar zijn ze zo slecht dan?
Ja ik wil graag een Gretsch of een ES-355.. Maar die zijn gewoon veel en veel te duur. Ik heb nu een stratocaster (van een kutmerk) en die is vals... Ik probeer het gewoon en als het me niet bevalt gaat het zo weer de verkoop in;)quote:Op maandag 21 februari 2011 16:44 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Mailen van "mijn horloge staat stil al na enkele uren van niet dragen, kan ik een nieuwe krijgen?" o.i.d.?
[..]
Ik ben ook beginner, maar met zoiets zou ik niet beginnen. Zoals die gitaar die ik een link van gaf is goedkoper, staat beter bekend en nog meer redenen. Tevens als die Chinese gitaar ¤350 moet kosten kun je voor dat geld ook leuk spul halen in Nederland/Nederlandse 'webshop' of thomann.de wat gewoon beter is, en garantie e.d.
Ik weet niet of je dat type gitaar wil (ES) maar bovenal kan ik je 1 ding aanraden: stap een gitaarzaak binnen en probeer daar een ladinkje gitaren uit. Ben je waarschijnlijk veel tevredener mee!
Niet te ingewikkeld doen. Gewoon zeggen dat het horloge dagelijks een aantal keer stil gaat staan. Please help.quote:Op maandag 21 februari 2011 16:44 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Mailen van "mijn horloge staat stil al na enkele uren van niet dragen, kan ik een nieuwe krijgen?" o.i.d.?
Oke, zal hen even mailen. En ja, ik geloof nog binnen de 45 dagen? Hoezo, paypal-claim?quote:Op maandag 21 februari 2011 17:05 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Niet te ingewikkeld doen. Gewoon zeggen dat het horloge dagelijks een aantal keer stil gaat staan. Please help.
Zit het nog binnen de 45 dagen?
Tinydeals werkt bij jullie gewoon? Ze blokkeren mij nog steeds![]()
Als ze het niet oplossen gewoon claimen, kapot product.quote:Op maandag 21 februari 2011 17:07 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Oke, zal hen even mailen. En ja, ik geloof nog binnen de 45 dagen? Hoezo, paypal-claim?![]()
En Tinydeals werkt hier nog.
Ik probeerde het net nog eens, en nu deed hij het opeens wel! Vreemd, maja het is gelukt gelukkigquote:Op zondag 20 februari 2011 19:40 schreef -jos- het volgende:
Ik wou wat van deze drinkvogels bestellen bij Dealextreme:
Drinkvogelfantopic deel I
Echter als ik wil betalen via Paypal vraagt hij om een Creditcard terwijl ik mijn bankrekening gewoon goed gekoppeld heb. Is dit nieuw ofzo of doe ik iets verkeerd?
Net via focalprice werkte het wel goed via mijn bankrekening.
Ik zou haar zoooo bestellen als ze haar eens te koop zetten.quote:Op maandag 21 februari 2011 17:09 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Als ze het niet oplossen gewoon claimen, kapot product.
[ afbeelding ]
Op dit moment duurt het soms langer als 2 weken, door de feestdagen lagen ze 20.000 tickets achter.quote:Op zondag 20 februari 2011 08:46 schreef ray_nl het volgende:
Als je een service request bij DealExtreme instuurt, hoe lang duurt het meestal voor ze antwoorden?
quote:Op maandag 21 februari 2011 18:33 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Ik zou haar zoooo bestellen als ze haar eens te koop zetten.
hoe kan je er bedrukking op laten zetten dan?quote:Op maandag 21 februari 2011 19:28 schreef RobertNL het volgende:
Net even 30xhttp://www.dealextreme.co(...)casing-10-pack-20248 besteld met een bedrukking erop. Zal mij benieuwen hoelang het duurt + hoe de kwaliteit is.
grappig meer niet denk ik.quote:Op maandag 21 februari 2011 19:32 schreef Zwabber_ het volgende:
Heb deze zojuist besteld: http://www.dealextreme.co(...)b-optical-mouse-2695
Ik verwacht er niet veel van, maar wel een leuk dingetje
Via volumerate, maar ik denk dat je er dan minimaal wel 50/100 moet bestellenquote:Op maandag 21 februari 2011 19:34 schreef Loll het volgende:
[..]
hoe kan je er bedrukking op laten zetten dan?
wel handig voor aan de fiets
ik ga is kijkenquote:Op maandag 21 februari 2011 19:40 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Via volumerate, maar ik denk dat je er dan minimaal wel 50/100 moet bestellen(5/10 pakjes dus)
Van wat ik heb gelezen hier en daar zijn mp3(mp4)-spelers met schermpje niet helemaal je-van-het. Menu's en navigatie werkt erg traag, je ziet de pixels, touchscreenmodellen reageren niet lekker, turnwheels en knopjes voelen goedkoop en fragiel aan... Mja, als je dat verwacht en daarvoor kunt settelen dan is het voor die prijs wel oké misschien. Anders óf zonder schempje of iets anders.quote:Op maandag 21 februari 2011 19:36 schreef Loll het volgende:
[..]
grappig meer niet denk ik.
laat je het ff weten als ie er is
trouwens iemand ervaring met dit ding mijn zusje wel hem graag hebben.
spoiler
http://www.buyincoins.com(...)on-product-2824.html
Ik heb net een bevestiging gehad toen ik net bestelde.quote:Op maandag 21 februari 2011 21:29 schreef Eenskijken het volgende:
krijg je geen bevestingsmails meer bij dealextreme?
Ik kreeg er net gewoon een.. Spam folder?quote:Op maandag 21 februari 2011 21:29 schreef Eenskijken het volgende:
krijg je geen bevestingsmails meer bij dealextreme?
Alle dingen die je bij Chineze webshops tegenkomt zijn 'made in China'.quote:Op maandag 21 februari 2011 21:18 schreef Koen. het volgende:
Heeft iemand deze (http://buyincoins.com/son(...)one-product-485.html) wel eens besteld? Is dit nou namaak of gewoon uit de SONY fabriek?
Koen
Net zoals vaak de echte...quote:Op maandag 21 februari 2011 21:40 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Alle dingen die je bij Chineze webshops tegenkomt zijn 'made in China'.
And that's all I'm gonna say 'bout that.
Je weet in 0,2 seconden of je een account hebt op DX: Forgot Password? -> vul je emailadres in en continue.quote:Op maandag 21 februari 2011 21:39 schreef Eenskijken het volgende:
Nope helemaal niets. heb zelfs meerdere accounts bekeken of ik misschien een ander adres had gebruikt, maar nergens iets. enige wat ik heb is dat ik via paypal kan zien dat ik daar gekocht heb. Maar ik heb nu geen ordernummer enzo :S erg lastig. Kan ook niet bij dealextreme inloggen
begin te twijfelen of ik nu wel een account heb daar.. maar anders kon ik niet bestellen? of wel?
Die zijn 'manufactured in China'.quote:
Heb 't net ff geprobeerd en niets gevonden. Dus wss heb ik geen account daar. Maar ik dacht dat je niet iets kon kopen daar als je geen account hebt? Maar blijkbaar dus wel? Kan ik dan alsnog een account maken, die orderbevestiging krijg ik wss niet alsnog binnen?quote:Op maandag 21 februari 2011 21:48 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Je weet in 0,2 seconden of je een account hebt op DX: Forgot Password? -> vul je emailadres in en continue.
bedanktquote:Op maandag 21 februari 2011 22:38 schreef RobertNL het volgende:
Account maken met je paypal email, dan zie je als het goed is gewoon je order staan.
Ja, da's de periode voor en rond kerstmis en Nieuwjaar t/m het Chinese Nieuwjaar hè.quote:Op maandag 21 februari 2011 23:22 schreef marcel-o het volgende:
Wat is t langste wat jullie gewacht hebben op iets bij DX?
ik op iets uit begin-januari.
ik las ergens dat er tussen oktober en februari veel vertragingen kunnen zijn?
Coebergh!quote:
Jup. Het gaat weer vliegensvlug. Soort van.quote:Op maandag 21 februari 2011 23:35 schreef LeNick het volgende:
Is nieuwjaarsperiode nu wel weer voorbij?
Ik krijg gewoon DXquote:Op maandag 21 februari 2011 23:47 schreef Ballsofsteel het volgende:
He, als ik naar Dealextreme.com ga dan krijg ik google te zien. Ben ik de enige
en als je naar een product gaat? dan krijg ik een 404 met een heel groot Google logo ernaast.quote:Op maandag 21 februari 2011 23:51 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Ik krijg gewoon DX
Ik zie trouwens dat ze een nieuwe lightroom hebben: [ afbeelding ]![]()
Ja, doet het bij mij dus gewoon. Plaatje kwam h iervandaan: http://www.dealextreme.co(...)assorted-1-aaa-55748 en die pagina werkt gewoon.quote:Op maandag 21 februari 2011 23:54 schreef Ballsofsteel het volgende:
[..]
en als je naar een product gaat? dan krijg ik een 404 met een heel groot Google logo ernaast.
I'm guessing it's just you m8.quote:Op maandag 21 februari 2011 23:54 schreef Ballsofsteel het volgende:
[..]
en als je naar een product gaat? dan krijg ik een 404 met een heel groot Google logo ernaast.
Mooiquote:Op maandag 21 februari 2011 23:36 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Jup. Het gaat weer vliegensvlug. Soort van.
Hoe krijg jij het toch de hele tijd voor elkaar, mij is het gvd nog geen een keer geluktquote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:03 schreef shiznuts het volgende:
Lol. Ik verveelde me en zag dat het bijna middernacht was...
[ afbeelding ]
... Wat is het?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:03 schreef shiznuts het volgende:
Lol. Ik verveelde me en zag dat het bijna middernacht was...
[ afbeelding ]
Eh...quote:
Ja, en cute.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:09 schreef 08gnoT. het volgende:
Dus 18 seconden je adem inhouden levert je een soort krulspelden (?) op? NiceGelukkig zijn ze wel magisch.
En de massager van de Kijkshop toch ook zeker?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:25 schreef Iemand91 het volgende:
Ik denk dat ik morgen die blokker oordopjes maar 'ns ga halen. Just to know things...
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:28 schreef shiznuts het volgende:
En de massager van de Kijkshop toch ook zeker?
Wat is dat eigenlijk steeds?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:34 schreef beeklaan het volgende:
Zo bij 1 uur ook maar weer eens proberen. Als ik het niet vergeet.
Niet gewonnenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:50 schreef shiznuts het volgende:
http://www.suntekstore.com/index.html 10 mins left.
Ik had beter kunnen wachten op de 'Motion Sensing Welcome Frog Chime & Speaks' of de 'Set of 12 Stylish Costume Party Fake Mustache'... Je mag nu een hele dag niks meer winnen. Nou ja, je kunt wel winnen, maar dan sturen ze het niet op (las ik op een ander forum) (daarom is het ook het meest lieve om daarna ook niet mee te doen, dan kaap je ze niet weg voor anderen).
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 01:31 schreef Iemand91 het volgende:
Gaat dat "Grab-A-Freebie" de hele dag door eigenlijk?
en eerder daar:quote:Op Mar 31st, 2010 03:22 PM schreef BobSagget het volgende:
It's funny to see they added the pending/congrats/disqualified thing now to show everyone who is cheating and not being awarded the extra prizes. The only problem is these people (like Nadia from Quebec and all these Portugals) continue to keep playing and winning daily even when they are DQ'd over and over. Basically screwing everyone out of prizes. Do they not realize when they get DQ'd that they should just stop and play again tomorrow? They continue to play, win, get DQ'd and the prize goes to no one.
I've seen a couple days ago the winners for the past 24 hours had something like 12 hours worth of prizes that were all DQ'd.
quote:Guys, just a heads up if you win twice in a day the freebie wont be sent to you.So it's best to go after something you really want and not the junkie stuff.I know this because they "claim" I won twice in a 24 hour period and wont send me my pooh clock..Anyway I really wanted that for my friend who just had a baby.Btw i need the camera case so leave it!
Jawel, die foto's zijn van mij gejat (quote:Op zondag 20 februari 2011 20:07 schreef neo2000 het volgende:
Uhm.. Vorige pagina heb je het er over dat je hem opwindt..? Dat kan heul niet met die horloges..?
Staat er btw letterlijk onder...quote:Op dinsdag 22 februari 2011 09:46 schreef pgrferrari het volgende:
Kan iemand wat meer over de freebies vertellen?
Ik lees dat af en toe.
Maar niet echt duidelijk waar en hoe het werkt.
Whahah wat een toeval!quote:
Ies okay, i'll older 5 please! I give one to velly good fliend!quote:
Srsly? Nooit nodig geweest bij de mijne in ieder geval.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 02:01 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Jawel, die foto's zijn van mij gejat (), dus ik had er ook eentje.
Ze laden op door beweging maar je kan ze ook handmatig opwinden door aan het wieltje rechts te draaien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |