Stuur de verkoper een bericht dat je er eerst een wil kopen en later meer als ze goed bevallen. Ook al ga je dat natuurlijk nooit doen. Meestal happen ze dan wel. Al zal de prijs per stuk wel wat hoger liggen, maar dat terzijde. Vergeet alleen niet dat je ook nog importbelasting zal moeten betalen.quote:Op maandag 21 februari 2011 15:03 schreef Sloeber94 het volgende:
http://www.dhgate.com/who(...)12d697fd464469a.html
[ afbeelding ]
260 euro per gitaar, gratis verzending, maar bestelling gaat per 2 gitaren.
Wie koopt samen met mij? Ik betaal je verzendkosten in Nederland om naar je toe te sturen. PM maar!
Zou ik dus echt niet doen. Dan nog eerder zo een:quote:Op maandag 21 februari 2011 15:03 schreef Sloeber94 het volgende:
http://www.dhgate.com/who(...)12d697fd464469a.html
[ afbeelding ]
260 euro per gitaar, gratis verzending, maar bestelling gaat per 2 gitaren.
Wie koopt samen met mij? Ik betaal je verzendkosten in Nederland om naar je toe te sturen. PM maar!
Misschien dat per IP een maximum aantal keren toegang verlenen, om DDOS-attacks te voorkomen, maar ja ik heb het niet, dus lijkt me niet van toepassing. Had natuurlijk best gekund. In dit geval zal je last hebben van hun serverkuren, of ligt er een probleem bij je eigen internet.quote:Op maandag 21 februari 2011 15:30 schreef monkeybrain het volgende:
Bij tinydeals, het lijkt wel of ik geblokkeerd wordt als ik teveel pagina's open in 1 keer.
Of ben ik gewoon paranoïde en is de server gaar?
Het werkt net prima, open ik 5 pagina's en vervolgens is het weer afgelopen??
Valt niets tegen te doen ofwel? Geen refund, of nieuw horloge van DX? Gewoon 'slikken'...quote:Op maandag 21 februari 2011 14:31 schreef monkeybrain het volgende:
Scherp hoor
Het horloge is onbetrouwbaar, zal misschien wat vuil in zitten of het binnenwerk is niet helemaal correct.
Moet je ze even mailen, terugsturen is geen optie i.v.m. verzendkosten.quote:Op maandag 21 februari 2011 16:16 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Valt niets tegen te doen ofwel? Geen refund, of nieuw horloge van DX? Gewoon 'slikken'...
Ik ben een beginner he, maar zijn ze zo slecht dan?quote:Op maandag 21 februari 2011 15:39 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Zou ik dus echt niet doen. Dan nog eerder zo een:
[ afbeelding ]
van Thomann.de
ben je én goedkoper uit (neem aan dat de verzendkosten geen ¤55 zijn), én betere kwaliteit, én snellere levertijd én... vul nog maar een aantal redenen in...
Chinese gitaren wil je echt niet aan beginnen.
Mailen van "mijn horloge staat stil al na enkele uren van niet dragen, kan ik een nieuwe krijgen?" o.i.d.?quote:Op maandag 21 februari 2011 16:20 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Moet je ze even mailen, terugsturen is geen optie i.v.m. verzendkosten.
Misschien een paar keer hard schudden zodat het vuiltje losschiet.
Ik ben ook beginner, maar met zoiets zou ik niet beginnen. Zoals die gitaar die ik een link van gaf is goedkoper, staat beter bekend en nog meer redenen. Tevens als die Chinese gitaar ¤350 moet kosten kun je voor dat geld ook leuk spul halen in Nederland/Nederlandse 'webshop' of thomann.de wat gewoon beter is, en garantie e.d.quote:Op maandag 21 februari 2011 16:28 schreef Sloeber94 het volgende:
[..]
Ik ben een beginner he, maar zijn ze zo slecht dan?
Ja ik wil graag een Gretsch of een ES-355.. Maar die zijn gewoon veel en veel te duur. Ik heb nu een stratocaster (van een kutmerk) en die is vals... Ik probeer het gewoon en als het me niet bevalt gaat het zo weer de verkoop in;)quote:Op maandag 21 februari 2011 16:44 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Mailen van "mijn horloge staat stil al na enkele uren van niet dragen, kan ik een nieuwe krijgen?" o.i.d.?
[..]
Ik ben ook beginner, maar met zoiets zou ik niet beginnen. Zoals die gitaar die ik een link van gaf is goedkoper, staat beter bekend en nog meer redenen. Tevens als die Chinese gitaar ¤350 moet kosten kun je voor dat geld ook leuk spul halen in Nederland/Nederlandse 'webshop' of thomann.de wat gewoon beter is, en garantie e.d.
Ik weet niet of je dat type gitaar wil (ES) maar bovenal kan ik je 1 ding aanraden: stap een gitaarzaak binnen en probeer daar een ladinkje gitaren uit. Ben je waarschijnlijk veel tevredener mee!
Niet te ingewikkeld doen. Gewoon zeggen dat het horloge dagelijks een aantal keer stil gaat staan. Please help.quote:Op maandag 21 februari 2011 16:44 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Mailen van "mijn horloge staat stil al na enkele uren van niet dragen, kan ik een nieuwe krijgen?" o.i.d.?
Oke, zal hen even mailen. En ja, ik geloof nog binnen de 45 dagen? Hoezo, paypal-claim?quote:Op maandag 21 februari 2011 17:05 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Niet te ingewikkeld doen. Gewoon zeggen dat het horloge dagelijks een aantal keer stil gaat staan. Please help.
Zit het nog binnen de 45 dagen?
Tinydeals werkt bij jullie gewoon? Ze blokkeren mij nog steeds![]()
Als ze het niet oplossen gewoon claimen, kapot product.quote:Op maandag 21 februari 2011 17:07 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Oke, zal hen even mailen. En ja, ik geloof nog binnen de 45 dagen? Hoezo, paypal-claim?![]()
En Tinydeals werkt hier nog.
Ik probeerde het net nog eens, en nu deed hij het opeens wel! Vreemd, maja het is gelukt gelukkigquote:Op zondag 20 februari 2011 19:40 schreef -jos- het volgende:
Ik wou wat van deze drinkvogels bestellen bij Dealextreme:
Drinkvogelfantopic deel I
Echter als ik wil betalen via Paypal vraagt hij om een Creditcard terwijl ik mijn bankrekening gewoon goed gekoppeld heb. Is dit nieuw ofzo of doe ik iets verkeerd?
Net via focalprice werkte het wel goed via mijn bankrekening.
Ik zou haar zoooo bestellen als ze haar eens te koop zetten.quote:Op maandag 21 februari 2011 17:09 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Als ze het niet oplossen gewoon claimen, kapot product.
[ afbeelding ]
Op dit moment duurt het soms langer als 2 weken, door de feestdagen lagen ze 20.000 tickets achter.quote:Op zondag 20 februari 2011 08:46 schreef ray_nl het volgende:
Als je een service request bij DealExtreme instuurt, hoe lang duurt het meestal voor ze antwoorden?
quote:Op maandag 21 februari 2011 18:33 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Ik zou haar zoooo bestellen als ze haar eens te koop zetten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |