Thanksquote:Op zondag 13 maart 2011 21:04 schreef beertenderrr het volgende:
Was het een beetje leuke loop? Afgelopen jaren had ik het idee dat het er niet beter op was geworden. De HM is sowieso verminderd aangezien die niet meer langs de pier gaat en ook was er nu een andere startplaats als ik het goed had. Weet niet of iemand zich uberhaupt heeft ingeschreven voor de HM daar, maar goedWat Jack4ya ook al zegt is dat het enorm druk is, maar dat is vaak zo als je aan massale lopen mee doet en niet bij de beste 10% loopt
@bananablues, hoe was het om weer een wedstrijd te doen? Nog de pose methode een beetje vast kunnen houden? Gelukkig wel net onder de 44
@HPKW, flink balen zeghoe lang denk je dat je er uit bent?
@No-P, thnxalleen was het een trimloop, dus geen uitreiking
@Flappekz, gefeliciteerd met je eerste loop (en dus pr)volgende week weer een nieuw pr waarschijnlijk. Vergeet je tijden niet toe te voegen aan de OP, nu mag het
Om precies de 10 km te lopen moet je de ideale lijn lopen en die loop je zelden. Helemaal niet als je in de meute loopt. Ga er maar vanuit dat de afstand klopt, het is een officiële wedstrijd.quote:Op zondag 13 maart 2011 21:23 schreef jack4ya het volgende:
Ik heb nu 3 loopjes gedaan (oa A'dam) waarvan deze veruit het drukst was. Niet heel vergelijkingsmateriaal, dat besef ik. Vriendlief vond het ook behoorlijk druk
Opvallende 'zaken' voor mij persoonlijk:
- horen over "die heuvel op" en dan geen idee hebben waar ze het over hebben.(Of daar bij dat water
of daar bij die ambassades
) Ik heb werkelijk NIETS meegekregen. Behalve een heleboel lopers.
- je hoogste tempo ooit, en toch geen snellere tijd neer zetten...
- snelste run van mij ooit en dan verder achter in het veld zitten dan normaal. Dat merkte ik trouwens al tijdens het lopen.![]()
- er van overtuigd zijn dat IK gelijk heb en mijn gps horloge klopt (, en gps van vriendlief, en mijn mobiel, en mobiel van vriend en 3x nameten 'bewijst'' dat) dus CPC 10km was in werkelijkheid gewoon 10.2![]()
- beginnerskramp in je zij
- Mijn vlottere vrienden moeten niet sociaal doen, en in hun juiste vak gaan staan, hoeven ze geen koppen te rauschen.
Geen idee! Morgen naar de orthopedisch chirurg, dan zal ik wel horen wanneer ik geopereerd kan worden en daarna nog 6 weken gips. Ik hoop met een maand of 2 weer rustig te kunnen gaan trainen.quote:Op zondag 13 maart 2011 21:04 schreef beertenderrr het volgende:
@HPKW, flink balen zeghoe lang denk je dat je er uit bent?
Ja ik ben een vrouw ja.quote:Op maandag 14 maart 2011 16:49 schreef DeeBee het volgende:
Ik snap je PR's niet echt...
34:69?En als je een 17 mins en 34 mins heb staan dan kan je gerust meedoen aan wedstrijden (zeker als vrouw (?))...
Wel respect dat het afvallen zo goed gaat.
Bedenk wel dat dit 2,5 jaar geleden was, vóórdat ik 55 kilo dikker was en nog 7-8x per week trainde. Nu ren ik waarschijnlijk 10km in 44-46 minuten of zoiets dergelijks. En met 80 kilo met 1.58 is het ook niet ideaal. Het gewicht zit echt in de weg, dus daar moet ik eerst vanaf.quote:Op maandag 14 maart 2011 17:00 schreef DeeBee het volgende:
Maar eehm, wow, onder de 35 mins op de 10 kilometer is wel flink hard als je dat niet eens in wedstrijden zou lopen, dan loop je iedereen er hier vierkant uit en had je gisteren zomaar de 10 kilometer kunnen winnen bij de CPC!
Dus of er klopt iets niet helemaal qua PR's of ik zou heel snel wedstrijdjes gaan doen en overal prijzengeld binnen gaan harken, want daar heb je dan wel de potentie voor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |