Mijn huidige rugzak is bijna kapot. Dacht dan koop ik direct een rugzak die ik kan gebruiken voor mountainbiken en stukken hardlopen. Ook lijken mij die heupzakken ideaal voor bv wintersport.quote:Op woensdag 23 maart 2011 07:09 schreef lekzzz het volgende:
[..]
Ik vraag me altijd af wat je met zo'n rugzakje wil gaan doen? Zelf lijkt het me niet zo prettig. Heb een belt en daar lukt het aardig mee, drinken, eten enz.
Ik hou niet van honden maar ren er wel altijd gewoon langs. Soms rennen ze irritant mee, dan probeer ik een zo verwoestend mogelijke blik richting eigenaar te werpen.quote:Op donderdag 24 maart 2011 16:35 schreef pietkanarie het volgende:.
Ga toch altijd maar wandelen als ik een hond tegenkom. Er langs rennen durf ik nooit.
Ik houd van honden, maar niet als ik aan het hardlopen ben.
Herkenbaar??
Het is me geluktquote:Op vrijdag 25 maart 2011 17:53 schreef Flappekz het volgende:
Morgen de 10km van Naaldwijk. Eens kijken of ik onder mn CPC-tijd kan duiken...zou leuk zijn
Ooit ga ik ook de marathon lopen. Toch een heroïsche afstand. Voor mij een paar dagen nog niet hardlopen. Heb de blaar onder mijn nagel geprikt en hij is al aan het herstellen, maar ik wacht nog even tot die weer helemaal genezen is.quote:Verdomme wat heb ik een schijthekel aan honden. Lopen altijd in de weg, luisteren voor geen meter en elke idioot wil een hond hebben. Mensen laten die beesten loslopen zonder ze onder controle te hebben, worden kwaad op de fietser als dat beest bijna voor de fiets springt. Ze schijten alles onder en daarbovenop is een derde van grote katten van de Serengeti dood door de ziektes die ze verspreiden.
Vandaag lekker gefietst, weer op de mtb gestapt. Na 300 meter in het bos kom ik langs een vrouw van de hondenuitlaatservice die 13/14 honden uitlaat, allemaal zonder riem. 1 daarvan komt blaffend achter me aan. Na paar keer af! te roepen verschijnt ook een tweede die grommend achter me aan komt. Hierdoor wel mijn snelste beklimming ooit gereden daar denk ik. Er lag veel modder waardoor het behoorlijk zwaar was. Benen voelden ook erg goed.
Ok, ik heb niet zoveel problemen met het houden van honden en pas mijn snelheid goed aan als ik ze zie, maar men moet ze niet loslaten als ze andere mensen niet met rust kunnen laten of als ze niet goed luisteren. Vind het erg fijn voor die mensen dat ze ook een mooie plek hebben om de honden uit te laten, maar nogmaals: alleen als ze luisteren. Die hondenuitlaatservice vind ik helemaal te gek voor woorden. Heb nu om de keer dat ik fiets of een hond achter me aan, of een hond bijna in mijn wielen.
Gefeliciteerd! Ik was bij hetzelfde evenement in Naaldwijk maar heb de 5km gedaan. Na bespreking met trainer leek het niet handig om die circuitrun te gaan doen (strand en knie/hamstringproblemen gaat niet echt goed samen, en heb de laatste tijd te weinig trainingsinhoud voor lange lopen denk ik).quote:Op zaterdag 26 maart 2011 16:37 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Het is me geluktCPC was mn eerste 10k ooit, die ging in 1:01:18 netto.
Zojuist bruto 59:18 gelopen
En precies volgens plan ook! Rustig aan begonnen (rond de 6:00/km). Het doel was om vanaf km7 te versnellen, maar dat gebeurde al vanaf km 5. Snelste km's waren 7,8,9 en 10
Dankje! Ik vind het wel iets dat je sowieso één keer moet hebben meegemaakt. Ook het unieke parcours over het circuit is natuurlijk erg gaaf als je het mij vraagtquote:Op zondag 27 maart 2011 19:17 schreef Schanulleke het volgende:
Mooie tijd voor een 12! Gefeliciteerd daarmee. Achteraf heb ik een beetje spijt dat ik me daar niet voor in heb geschreven.
Ik heb zelf vanmorgen een nieuw rondje geprobeerd. Lekker om te kunnen afwisselen. Dat was 9.8 in 56 en een beetje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |