Lees vooral het topic nog eens door en dan met name mijn eerste post, waar ik me voorstel. Dan zul je ook begrijpen waarom ik niet zo gemotiveerd meer ben. Zodra ik op mijn oude niveau zit zal ik zeker wedstrijden gaan lopen.quote:Op maandag 21 maart 2011 22:24 schreef avatar3D het volgende:
Ik ben eigenlijk een lurk wat dit topic betreft. Wat me eigenlijk wel opvalt is dat xBlossomx veel verteld maar echte resultaten heb ik nog niet mogen zien. Waarom laat je niet even zien wat je loopt, ik merk dat ik er een beetje een wrange smaak van krijg. Zeker nu je aangeeft dat je helemaal geen zin meer hebt om te lopen. Als je daadwerkelijk zo de sterren loopt vind je het toch leuk om te laten zien en om hard te lopen. Ikzelf ben al vanaf m'n 18e bezig, loop niet de sterren van de hemel maar vind het wel ontzettend leuk en ontspannen.
Je moeder zegt dat je er 3 jaar over gaat doen?quote:Op maandag 21 maart 2011 21:36 schreef xBlossomx het volgende:
Ik ben echt gedemotiveerd. Ik heb niet eens de motivatie om morgenochtend te gaan rennen...![]()
Het gaat laten we zeggen...een kleine 3 jaar duren voordat ik weer op mijn niveau zit. Dat zegt mijn moeder tenminste...3 jaar..zo ver weg! 2014...dan ben ik ook alweer 22. Ik weet dat ik gewoon moet trainen en niet zeuren maar ik zit echt in een dip. Want dan zit ik wel op mijn oude niveau, maar...dan moet ik nog verder.![]()
* xBlossomx is verdrietig
Ik heb nu tijdquote:Op dinsdag 22 maart 2011 13:46 schreef DeeBee het volgende:
Ja maar 38'ers of zo lopen is niet goed genoeg natuurlijk om wedstrijdjes te gaan doen, daarom duurt het 3 jaar!
Het is de laatste weken wel echt heerlijk hardloopweer, zonde dat ik vandaag druk ben anders was ik ook even gegaan denk...
En ze moet nog massa's kilo's kwijt, dus dat helpt ook al niet om weer die 33ers te lopen.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 13:46 schreef DeeBee het volgende:
Ja maar 38'ers of zo lopen is niet goed genoeg natuurlijk om wedstrijdjes te gaan doen, daarom duurt het 3 jaar!
Het is de laatste weken wel echt heerlijk hardloopweer, zonde dat ik vandaag druk ben anders was ik ook even gegaan denk...
Stap op de fiets en trap een rondje met licht verzet. Misschien dat dat wel gaat.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 15:50 schreef beertenderrr het volgende:
ik heb ook 3 jaar nodig gehad om 38ers te lopenmaar ik ben dan ook pas 3 jaar bezig
zon is iddzo jammer om juist nu dan licht geblesseerd te zijn
hopelijk aankomend weekend net zo, dan ga ik het weer proberen.
Ik vraag me altijd af wat je met zo'n rugzakje wil gaan doen? Zelf lijkt het me niet zo prettig. Heb een belt en daar lukt het aardig mee, drinken, eten enz.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:19 schreef 1517 het volgende:
Loopt er van jullie wel eens iemand met een rugzak? Ik zit er al een tijdje naar te kijken maar durf de knoop niet door te hakken. Kwam net deze tegen http://www.wiggle.co.uk/inov-8-race-elite-15-rucksack/
haha nicequote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:12 schreef jde_kok het volgende:
Net heerlijk gelopen tijdens de training. Half uur op 4.35/km als voorbereiding voor de halve van Venlo van komende zondag. Ik loop daar als haas, waarbij ik 2 dames naar 1.35.00 moet brengen.
Hier nog een foto van zondag, net nadat ik de groep van Krotwaar achter me liet.
[ afbeelding ]
Om in te lijsten! Deed hij een duurloopje?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:12 schreef jde_kok het volgende:
Net heerlijk gelopen tijdens de training. Half uur op 4.35/km als voorbereiding voor de halve van Venlo van komende zondag. Ik loop daar als haas, waarbij ik 2 dames naar 1.35.00 moet brengen.
Hier nog een foto van zondag, net nadat ik de groep van Krotwaar achter me liet.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |