Lol ik kan er nu nog om lachenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:21 schreef versabommie het volgende:
En trouwens, de val van Mona was goed voor een dag lachen!
Ze wil voor ze het huis uit moet wel al haar outfits aan hebben gehad?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:22 schreef robmmad16 het volgende:
Cynthia kleedt zichzelf maar weer een keer om... het is wachten op de volgende "doe je zender goed" oproep hoor!
Haha pubertijd? Kindertijd zal ze bedoelen.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:22 schreef Noelle06 het volgende:
Laura zegt tegen Alex, volgens mij denken mensen dat ik in me pubertijd zit. Ik speel de hele tijd met me knuffelhond.
[ afbeelding ]
Tijn.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:21 schreef D. het volgende:
Silvio lijkt zo een beetje op die gast die met bb-monique ging
Ze werkt ook met kleine kinderen.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:23 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Haha pubertijd? Kindertijd zal ze bedoelen.
goeie picquote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:22 schreef Noelle06 het volgende:
Laura zegt tegen Alex, volgens mij denken mensen dat ik in me pubertijd zit. Ik speel de hele tijd met me knuffelhond.
[ afbeelding ]
Zou dit allemaal uit eigen collectie zijn ofzo? Ze zat toch in de mode?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:23 schreef D. het volgende:
[..]
Ze wil voor ze het huis uit moet wel al haar outfits aan hebben gehad?
Was Monique, die toen haar linker tepel aan het volk toondequote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:22 schreef robmmad16 het volgende:
Cynthia kleedt zichzelf maar weer een keer om... het is wachten op de volgende "doe je zender goed" oproep hoor!
http://en.wikipedia.org/wiki/Secret_Story_2010_(Portugal)quote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:20 schreef robmmad16 het volgende:
Kregen ze in buitenlandse edities van Secret Story wel weekopdrachten dan?
Ik zou de meiden gaan lastigvallen.. Ook leuk voor de kijkcijfersquote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:15 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik zou gewoon de hele dag stelselmatig 1 voor 1 die gasten gaan lopen etteren! Dat doe je als je je vervelen doet met zulk gezelschap.
De tondeuse-actie van Ingrid was ook niet verkeerdquote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:21 schreef versabommie het volgende:
En trouwens, de val van Mona was goed voor een dag lachen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |