Vive l'aardappel?quote:
Dit meeeeeeen je nietquote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:03 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ah, het was zelfs aangekondigd.
[..]
bron
Gisteren was behalve de tietexplosie ook geen reet te beleven. wat nou rust nodig redactie. Lame vind ik julliequote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:03 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
bron
Jij bent echt heel erg dom he? 3 personen of 2 personen is al heel een verschil. Misschien moet jij de volgende rls in, je kan denk ik makkelijk mee komen met Aafke!quote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:02 schreef catwaezle het volgende:
[..]
En jij likt je vrouw/vriendin waar ze een paar minuten eerder nog mee heeft gepist.
Dan ga ik niet langer wachten op wat niet gaat komenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:03 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
bron
shit voortaan eerst even twitter nakijkenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:03 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
bron
maikquote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:05 schreef catwaezle het volgende:
Wie is die man toch met dat zwarte t-shirt, die af en toe eens in beeld opduikt?
[ afbeelding ]
De verloren broer van Rick Brandsteder.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:05 schreef catwaezle het volgende:
Wie is die man toch met dat zwarte t-shirt, die af en toe eens in beeld opduikt?
[ afbeelding ]
Ja joh.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:04 schreef versabommie het volgende:
[..]
Jij bent echt heel erg dom he?
Maik, hij praat nooit.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:05 schreef catwaezle het volgende:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |