Vive l'aardappel?quote:
Dit meeeeeeen je nietquote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:03 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ah, het was zelfs aangekondigd.
[..]
bron
Gisteren was behalve de tietexplosie ook geen reet te beleven. wat nou rust nodig redactie. Lame vind ik julliequote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:03 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
bron
Jij bent echt heel erg dom he? 3 personen of 2 personen is al heel een verschil. Misschien moet jij de volgende rls in, je kan denk ik makkelijk mee komen met Aafke!quote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:02 schreef catwaezle het volgende:
[..]
En jij likt je vrouw/vriendin waar ze een paar minuten eerder nog mee heeft gepist.
Dan ga ik niet langer wachten op wat niet gaat komenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:03 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
bron
shit voortaan eerst even twitter nakijkenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:03 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
bron
maikquote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:05 schreef catwaezle het volgende:
Wie is die man toch met dat zwarte t-shirt, die af en toe eens in beeld opduikt?
[ afbeelding ]
De verloren broer van Rick Brandsteder.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:05 schreef catwaezle het volgende:
Wie is die man toch met dat zwarte t-shirt, die af en toe eens in beeld opduikt?
[ afbeelding ]
Ja joh.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:04 schreef versabommie het volgende:
[..]
Jij bent echt heel erg dom he?
Maik, hij praat nooit.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:05 schreef catwaezle het volgende:
[ afbeelding ]
In BB6 zat ook zo'n figuur Jeroen.....en die won uiteindelijk ook nogquote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:06 schreef iBenny het volgende:
Maik... ik heb nog nooit zo'n kansloos en nuteloos figuur in een RLS gezien
Wat kunnen ze doen, het huis verbouwen?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:07 schreef versabommie het volgende:
Ik ben bang dat er sowieso bewoners het spel verlaten wegens wiegendood of doorligplekken, mijn god wat een luie zakken hooi!
Idem.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:06 schreef iBenny het volgende:
Maik... ik heb nog nooit zo'n kansloos en nuteloos figuur in een RLS gezien
Die deed wel stukken meer dan Maikquote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:07 schreef pullup het volgende:
[..]
In BB6 zat ook zo'n figuur Jeroen.....en die won uiteindelijk ook nog
Ja dagcentrum van een willekeurig bejaardetehuis is actieverquote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:07 schreef versabommie het volgende:
Ik ben bang dat er sowieso bewoners het spel verlaten wegens wiegendood of doorligplekken, mijn god wat een luie zakken hooi!
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:08 schreef iBenny het volgende:
[..]
Die deed wel stukken meer dan Maik
Dat zal de regie iig ertoe dwingen iets te doenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:07 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Wat kunnen ze doen, het huis verbouwen?
Maar die was leuk door zijn romance met milica (nu getrouwd).quote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:07 schreef pullup het volgende:
[..]
In BB6 zat ook zo'n figuur Jeroen.....en die won uiteindelijk ook nog
Eerst een zoen, dan zien we wel verder.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:08 schreef ruudpuntenel het volgende:
[ afbeelding ]
Dit koppeltje maakt de eerste wip
Kan het ze niet kwalijk nemen. Wat moeten ze in Godesnaam doen?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:07 schreef versabommie het volgende:
Welke manier?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:09 schreef kahaarin het volgende:
Sharon zit er bij alsof ze zwanger is op de 1 of andere manier....
Maar hee, ze krijgen ook niets te doen. Ik vind niet dat je dat de deelnemers kunt verwijten.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:07 schreef versabommie het volgende:
ipv eten?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:09 schreef charmed_angel het volgende:
maar eigenlijk zijn ze zelf ook dom.
Als ze die boodschappenlijst invullen kunnen ze zelf toch wijn, bier en sterke drank bestellen
Dan nog, hoeven ze toch niet de hele dag op hun nest te liggen?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:09 schreef Susi het volgende:
[..]
Maar hee, ze krijgen ook niets te doen. Ik vind niet dat je dat de deelnemers kunt verwijten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |