Idd, want ik erger me aan stille, dommige Maik en Jeroen vond ik leuk.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:08 schreef iBenny het volgende:
[..]
Die deed wel stukken meer dan Maik
Lijkt me welquote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:10 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nee ook het eten, slimpie....
Of hebben ze een budget
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:11 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Nee, maar ze kan ook al zwanger zijn toch? Helder licht....
Echt he, Cynthia moet gauw opzouten daar. De ergenis slaat toe in het huis en hier.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:11 schreef Ireth het volgende:
Stijltang? Ze gaan onderhand naar bed!
Naaaaaaaaaaaaad! Neeeeeeeeeeeeeeeh!quote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:11 schreef Ireth het volgende:
Stijltang? Ze gaan onderhand naar bed!
Ik ook niet, maar lijkt me ook niet dat ze onbeperkt kunnen shoppenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:11 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
maar ik heb ze daar niett over gehoordOver een budget
Je kan 100 push ups doen, maar daarna heb je het ook wel gezien ;')quote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:10 schreef versabommie het volgende:
[..]
Dan nog, hoeven ze toch niet de hele dag op hun nest te liggen?
D. eet teveel hamburgers en dat gaat in zijn hersens zittenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:11 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Nee, maar ze kan ook al zwanger zijn toch? Helder licht....
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:12 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Echt he, Cynthia moet gauw opzouten daar. De ergenis slaat toe in het huis en hier.
Wat stom!quote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:03 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ah, het was zelfs aangekondigd.
[..]
bron
Dat zal het zijn idd.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:13 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
D. eet teveel hamburgers en dat gaat in zijn hersens zitten
Laten ze verstoppertje gaan spelen, doen ze iig nog ietsquote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:12 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Je kan 100 push ups doen, maar daarna heb je het ook wel gezien ;')
Nee hoor, ik poep welquote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:13 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
D. eet teveel hamburgers en dat gaat in zijn hersens zitten
Naja. Dan gaan ze op de bank liggen. Of op het keukenblok zitten. Of aan de keukentafel. Of buiten. Zitten, hangen, lullen over niets en stiltes laten vallen.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:10 schreef versabommie het volgende:
[..]
Dan nog, hoeven ze toch niet de hele dag op hun nest te liggen?
Kan ie lang wachten als Laura het spel tenminste blijft spelen...quote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:13 schreef Johnny_Arcade het volgende:
Alex wacht gewoon op een zoenmoment, hahaha dit is zoo herkenbaar.
Die portugezen werken toch voor een Big Mac en een blikje Fanta?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:13 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Wat stom!
Personeel in het weekend is zeker te duur.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |