Als het moet kan ik flink serieus zijn maar ik heb daar ook niet altijd zin in. Op de een of andere manier is het voor mij een stukje ontspanning om een beetje gek te doenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:55 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik vind het ook niet leuk als mensen te serieus zijn
Ik moet nog wel echt wat volwassener wordenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:55 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik vind het ook niet leuk als mensen te serieus zijn
Jawelquote:[..]
Hoef je niet om te blozen
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:56 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Niets voor dit topicWat ontzettend vervelend Bos. Ik weet niet zo goed wat ik erover moet zeggen eigenlijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik maak me ook wel eens veeeels te drukken om een aantal zaken maar bij jou is dat met een veel grotere regelmaat. Echt heel vervelend moet dat zijn
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
Ehm, wat is Sambeek als ik vragen mag?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:56 schreef Koen66 het volgende:
hmmm ik kan het niet al te laat maken, morgen een lange trip richting Sambeek
[..]
Niets voor dit topicPfoe he, da's ook niet niksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
[..]
Niets voor dit topicDat is zeker minderSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dorpje in het oosten van Brabant, tegen de Duitse grens aan, mijn halfzus woont erquote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:59 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ehm, wat is Sambeek als ik vragen mag?
Komt vanzelf welquote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:58 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik moet nog wel echt wat volwassener worden![]()
Nee hoor, het is gewoon dat je er zo naar kijktquote:[..]
Jawel![]()
Dus niet zo ver hier vandaanquote:Op zondag 20 februari 2011 00:00 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dorpje in het oosten van Brabant, tegen de Duitse grens aan, mijn halfzus woont er
Aha, nou, hoop dat het gezellig zal zijn morgenquote:Op zondag 20 februari 2011 00:00 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dorpje in het oosten van Brabant, tegen de Duitse grens aan, mijn halfzus woont er
Als je door EInhdoven komt wel zwaaien he?quote:Op zondag 20 februari 2011 00:00 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Misschien was dit het al wat tijden speelt. maar dacht ik steeds dat het de depressie was. Maar het lijkt moeilijker te worden enzo.quote:
hier echter wel vandaan... 155 km, 1 uur en drie kwartier....quote:
wordt geheid een gezellige dagquote:Op zondag 20 februari 2011 00:01 schreef Stuart het volgende:
[..]
Aha, nou, hoop dat het gezellig zal zijn morgen
Dan is het ook niet zo erg dat het zo'n eind rijden isquote:
Denk dat het gewoon van persoon tot persoon zal verschillenquote:Op zondag 20 februari 2011 00:03 schreef RockNijntje het volgende:
Jongens van 13 zijn wel vaak kinderachtig, 14 ook nog wel, 15 same as 14, maar 16... dat valt echt mee hoor![]()
![]()
alsof het ineens veranderd na die paar seconden dat je 16 bentquote:Op zondag 20 februari 2011 00:03 schreef RockNijntje het volgende:
Jongens van 13 zijn wel vaak kinderachtig, 14 ook nog wel, 15 same as 14, maar 16... dat valt echt mee hoor![]()
![]()
Dat ook ja, maar vanaf 16 kun je zien dat het wel goed met ze komtquote:Op zondag 20 februari 2011 00:05 schreef Stuart het volgende:
[..]
Denk dat het gewoon van persoon tot persoon zal verschillen
Brabant ligt niet tegen de Duitse grens aanquote:Op zondag 20 februari 2011 00:00 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |