Denk dat het gewoon van persoon tot persoon zal verschillenquote:Op zondag 20 februari 2011 00:03 schreef RockNijntje het volgende:
Jongens van 13 zijn wel vaak kinderachtig, 14 ook nog wel, 15 same as 14, maar 16... dat valt echt mee hoor![]()
![]()
alsof het ineens veranderd na die paar seconden dat je 16 bentquote:Op zondag 20 februari 2011 00:03 schreef RockNijntje het volgende:
Jongens van 13 zijn wel vaak kinderachtig, 14 ook nog wel, 15 same as 14, maar 16... dat valt echt mee hoor![]()
![]()
Dat ook ja, maar vanaf 16 kun je zien dat het wel goed met ze komtquote:Op zondag 20 februari 2011 00:05 schreef Stuart het volgende:
[..]
Denk dat het gewoon van persoon tot persoon zal verschillen
Brabant ligt niet tegen de Duitse grens aanquote:Op zondag 20 februari 2011 00:00 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dorpje in het oosten van Brabant, tegen de Duitse grens aan, mijn halfzus woont er
Nee, maar breng het in praktijk, het valt gewoon op dat het zo isquote:Op zondag 20 februari 2011 00:06 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
alsof het ineens veranderd na die paar seconden dat je 16 bent
Denk dat een hoop mensen bij mij hebben getwijfeld op die leeftijd hoorquote:Op zondag 20 februari 2011 00:06 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dat ook ja, maar vanaf 16 kun je zien dat het wel goed met ze komt![]()
![]()
Wacht maar tot je 16 bentquote:Op zondag 20 februari 2011 00:03 schreef RockNijntje het volgende:
![]()
Voor hem welquote:Op zondag 20 februari 2011 00:06 schreef OA het volgende:
[..]
Brabant ligt niet tegen de Duitse grens aan
jaja Noord-Brabant ik weet hetquote:Op zondag 20 februari 2011 00:06 schreef OA het volgende:
[..]
Brabant ligt niet tegen de Duitse grens aan
mijn broer [en al z'n vrienden] zijn nog net zo bruggerig, oversekst en game verslaafd als op hun dertiende, terwijl hij al bijna 17 isquote:Op zondag 20 februari 2011 00:07 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Nee, maar breng het in praktijk, het valt gewoon op dat het zo is
Jij bent trouwens best volwassen vind ik
Zullen ze bij mij mijn hele leven doenquote:Op zondag 20 februari 2011 00:07 schreef Stuart het volgende:
[..]
Denk dat een hoop mensen bij mij hebben getwijfeld op die leeftijd hoor
quote:Op zondag 20 februari 2011 00:02 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Misschien was dit het al wat tijden speelt. maar dacht ik steeds dat het de depressie was. Maar het lijkt moeilijker te worden enzo.
Ik zat eigenlijk te wachten op een inkoppertje dat veel mensen dat bij mij nu ook nog doenquote:Op zondag 20 februari 2011 00:08 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Zullen ze bij mij mijn hele leven doen
Zo iets heet bijna man zijn, verandert niet zo veel meer aanquote:Op zondag 20 februari 2011 00:08 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
mijn broer [en al z'n vrienden] zijn nog net zo bruggerig, oversekst en game verslaafd als op hun dertiende, terwijl hij al bijna 17 is
Noord-Brabant ook nietquote:
Ah van die doordenk-nerdjes?quote:Op zondag 20 februari 2011 00:08 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
mijn broer [en al z'n vrienden] zijn nog net zo bruggerig, oversekst en game verslaafd als op hun dertiende, terwijl hij al bijna 17 is
die had je zelf al gemaakt Stuquote:Op zondag 20 februari 2011 00:09 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik zat eigenlijk te wachten op een inkoppertje dat veel mensen dat bij mij nu ook nog doen
oei, is Sambeek soms al Limburg danquote:Op zondag 20 februari 2011 00:09 schreef OA het volgende:
[..]
Noord-Brabant ook niet. Al scheelt het niet veel
[sarcasm] Nee, ik ben aardigquote:Op zondag 20 februari 2011 00:09 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik zat eigenlijk te wachten op een inkoppertje dat veel mensen dat bij mij nu ook nog doen
limburg ligt toch nog tussen brabant en duitsland??quote:Op zondag 20 februari 2011 00:09 schreef OA het volgende:
[..]
Noord-Brabant ook niet. Al scheelt het niet veel
quote:Op zondag 20 februari 2011 00:10 schreef Koen66 het volgende:
[..]
oei, is Sambeek soms al Limburg dan
Hey Barretjequote:Op zondag 20 februari 2011 00:10 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
limburg ligt toch nog tussen brabant en duitsland??
Koen!quote:
maar het is niet zo dat 16-jarigen gelijk volwassen zijnquote:Op zondag 20 februari 2011 00:09 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ah van die doordenk-nerdjes?Ach, zal ook wel ooit goedkomen
Ja ik sta ergens op de wachtlijst. Maar misschien toch iets anders proberen. krijg in ieder geval binnenkort weer een training., Vrijdag hoor ik er meer over.quote:Op zondag 20 februari 2011 00:08 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
in slaap vallen is niet altijd makkelijk..
kan je niet iets met de Yoga?? proberen je te ontspannen en dan vooral je gedachten??
op de wachtlijst voor yoga?? of is dat meer therapeutische yoga??quote:Op zondag 20 februari 2011 00:11 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja ik sta ergens op de wachtlijst. Maar misschien toch iets anders proberen. krijg in ieder geval binnenkort weer een training., Vrijdag hoor ik er meer over.
wromquote:Op zondag 20 februari 2011 00:12 schreef RockNijntje het volgende:
topic bijna vol, ik mag even niet meer posten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |