Onder handen genomen door Servio.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:26 schreef Deisyy het volgende:
Wat is er met Karim gebeurd?![]()
Hij ziet er niet uit.
Bij kapper Servio langs geweest maar is nog niet af volgens mij.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:26 schreef Deisyy het volgende:
Hij ziet er niet uit.
Iggy Pop look.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:26 schreef Deisyy het volgende:
Hij ziet er niet uit.
Geknipt door Servioquote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:26 schreef Deisyy het volgende:
Hij ziet er niet uit.
Denk dat ze na het wegzetten van één kopje nu wel een burnout heeft!quote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:26 schreef Nune het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heeft Cynthia gewoon lamme armen.
Heeft Servio hem uitgewoond?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:26 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Onder handen genomen door Servio.
Vergeet de constante kambewegingen niet hé, inderdaad het kopje erbij... Pfewquote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:27 schreef versabommie het volgende:
[..]
Denk dat ze na het wegzetten van één kopje nu wel een burnout heeft!
Alleen zijn haar.quote:
Pas nou op, je hebt zo ruzie met de joanna lovers hier, die kunnen al net zo goed tegen kritiek als joamanda joannaquote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:26 schreef Reksie1981 het volgende:
Waarom zoomt cam 1 in op de aidsvlekken van Joanna....
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:28 schreef toxikon het volgende:
[..]
Pas nou op, je hebt zo ruzie met de joanna lovers hier, die kunnen al net zo goed tegen kritiek als joamanda joanna
Ga jij een snel je oven aan zetten danquote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:27 schreef D. het volgende:
Ik heb trek
Zul je net zien dat als ik de oven aan ga zetten het feest losbarst
Dit vind ik echt onzinnig gelul. Maar je mag je waarneming onderbouwen. Kom maarquote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:26 schreef Reksie1981 het volgende:
Waarom zoomt cam 1 in op de aidsvlekken van Joanna....
We zullen het laten weten als het feest losbarst oke?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:27 schreef D. het volgende:
Ik heb trek
Zul je net zien dat als ik de oven aan ga zetten het feest losbarst
Nouja het scheelt, als ze over een week compleet kaal is valt die last van haar af.. haha! Valt van haar af...quote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:27 schreef Nune het volgende:
[..]
Vergeet de constante kambewegingen niet hé, inderdaad het kopje erbij... Pfew
Ojaquote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ga jij een snel je oven aan zetten dan
Zo op je bed.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:28 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nouja het scheelt, als ze over een week compleet kaal is valt die last van haar af.. haha! Valt van haar af...
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:28 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nouja het scheelt, als ze over een week compleet kaal is valt die last van haar af.. haha! Valt van haar af...
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:28 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dit vind ik echt onzinnig gelul. Maar je mag je waarneming onderbouwen. Kom maar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |