Serieus? Ik douche thuis altijd met een zwembroek, netals die mensen op tv. Wat raar joh dat je naakt doucht!quote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:55 schreef D. het volgende:
Ik douche altijd naakt
Vandaag al zo'n 10 keer gedaan
Dat wordt nog moeilijk met Guido.quote:
voor SST?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:56 schreef Toverheks het volgende:
[..]
luister als ze 1 keer je blote doos hebben gezien is de lol er af..................
het poepen en openlijk douschen hield me tegen om me op te geven
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:56 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Maar dat kan toch heul nie gekkie! Guido kruipt op in jongetjes!.
Als hij betaald krijgt ja. Onbetaald kruipt hij op meisjes, wat ik je brom.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:56 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Maar dat kan toch heul nie gekkie! Guido kruipt op jongetjes!.
Dat heb ik van huis uit meegekregenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:56 schreef ABundy het volgende:
[..]
Serieus? Ik douche thuis altijd met een zwembroek, netals die mensen op tv. Wat raar joh dat je naakt doucht!
ow jahquote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:56 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Maar dat kan toch heul nie gekkie! Guido kruipt op jongetjes!.
als ik jonger was geweest had ik dat wel overwogen hoor, lijkt me ook wel leuk weer een ervaring rijker danquote:
Ik vinnem het leukst uit beeld.quote:
Viespeukquote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:58 schreef Johnny_Arcade het volgende:
Ik had 't wel geweten als ik samen met Laura op een bed lag, ff aan het geheimpje werken!![]()
![]()
dat weten ze hoor allemaal dacht ikquote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:59 schreef 08gnoT. het volgende:
Is het nu openlijk bekend in het huis dat Servio een homo is? Of is dat ook nog 'geheim'?
Is bekendquote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:59 schreef 08gnoT. het volgende:
Is het nu openlijk bekend in het huis dat Servio een homo is? Of is dat ook nog 'geheim'?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |