FOK! en de streams tegelijk?quote:Op maandag 14 februari 2011 02:44 schreef Kwaliteit het volgende:
Live op je desktop?
Hier is hij dan:
http://www.spixtv.nl/Secret%20Story.exe
Beeld toch iets te groot? Gebruik de mini versie:
http://www.spixtv.nl/Secret%20Story%20Mini.exe
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:52 schreef Toverheks het volgende:
ik dousch altijd met me puntmuts op
ja daar zag je toch ook niks kan me niet herrinerenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
![]()
IN BB hadden ze toch gewoon een normale douche
ooooooooooooow ik wil BB1 terugquote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:54 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja daar zag je toch ook niks kan me niet herrineren
Volgens mij ging daar toen rantsoen op heurquote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:54 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja daar zag je toch ook niks kan me niet herrineren
BFFsquote:
De regie laten we aan jou overquote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:54 schreef 08gnoT. het volgende:
15 FOKkers, 100 dagen lang, in een afgelegen hutje in het centrum van Utrecht... dit is Big FOKker!
luister als ze 1 keer je blote doos hebben gezien is de lol er af..................quote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:55 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ooooooooooooow ik wil BB1 terugKan ik gewoon naakt douchen
Jij niet dan?quote:
Maar dat kan toch heul nie gekkie! Guido kruipt op jongetjes!quote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:55 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Kroop Guido nou maar eens een keer OP Laura
kan het me helemaal niet meer voor de geest halen bommiequote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:55 schreef versabommie het volgende:
[..]
Volgens mij ging daar toen rantsoen op heur
Serieus? Ik douche thuis altijd met een zwembroek, netals die mensen op tv. Wat raar joh dat je naakt doucht!quote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:55 schreef D. het volgende:
Ik douche altijd naakt
Vandaag al zo'n 10 keer gedaan
Dat wordt nog moeilijk met Guido.quote:
voor SST?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:56 schreef Toverheks het volgende:
[..]
luister als ze 1 keer je blote doos hebben gezien is de lol er af..................
het poepen en openlijk douschen hield me tegen om me op te geven
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:56 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Maar dat kan toch heul nie gekkie! Guido kruipt op in jongetjes!.
Als hij betaald krijgt ja. Onbetaald kruipt hij op meisjes, wat ik je brom.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:56 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Maar dat kan toch heul nie gekkie! Guido kruipt op jongetjes!.
Dat heb ik van huis uit meegekregenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:56 schreef ABundy het volgende:
[..]
Serieus? Ik douche thuis altijd met een zwembroek, netals die mensen op tv. Wat raar joh dat je naakt doucht!
ow jahquote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:56 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Maar dat kan toch heul nie gekkie! Guido kruipt op jongetjes!.
als ik jonger was geweest had ik dat wel overwogen hoor, lijkt me ook wel leuk weer een ervaring rijker danquote:
Ik vinnem het leukst uit beeld.quote:
Viespeukquote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:58 schreef Johnny_Arcade het volgende:
Ik had 't wel geweten als ik samen met Laura op een bed lag, ff aan het geheimpje werken!![]()
![]()
dat weten ze hoor allemaal dacht ikquote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:59 schreef 08gnoT. het volgende:
Is het nu openlijk bekend in het huis dat Servio een homo is? Of is dat ook nog 'geheim'?
Is bekendquote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:59 schreef 08gnoT. het volgende:
Is het nu openlijk bekend in het huis dat Servio een homo is? Of is dat ook nog 'geheim'?
Da's allang bekendquote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:59 schreef 08gnoT. het volgende:
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:58 schreef toxikon het volgende:
[..]
je haalt de woorden uit mijn mond.
Dat is algemeen bekend.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:59 schreef 08gnoT. het volgende:
Ik heb het volste vertrouwen in dat programma dan, aanpakken dat luie tuig. Alles voor de kijkcijfers.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:59 schreef versabommie het volgende:
Echt als ik de zooi zou produceren zou elke bewoner die vandaag langer dan 2 uur overdags op zijn nest heeft gelegen te nixen morgen gewoon de hele dag de steengroeve in moeten!!!
Ik heb me ook opgegevenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:59 schreef Toverheks het volgende:
[..]
als ik jonger was geweest had ik dat wel overwogen hoor, lijkt me ook wel leuk weer een ervaring rijker dan
Zo inderdaadquote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:58 schreef Johnny_Arcade het volgende:
Ik had 't wel geweten als ik samen met Laura op een bed lag, ff aan het geheimpje werken!![]()
![]()
Jammerquote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:02 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb me ook opgegeven
Maar toch niet gedaanMijn werk was er niet blij mee geweest
Gelijk ontslag enzo
ach, ik had toch niets beters te doen. Verveel me dood met die saaaaie mensen dit saaie programma.quote:
daarom en denk dat je er ook wel een tik aan overhoud, je gaat alles lezen als je thuis bent zeg je leest fok hahahaa nou dan weet je het welquote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:02 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb me ook opgegeven
Gelijk ontslag enzo
En die psychotische blik ook erbijquote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:02 schreef versabommie het volgende:
Echt die Gerard is een autist!! Ze hebben hem verteld dat mensen geheimen hebben die geraden moeten worden en HOP! Blik op oneindig! Geen oog nergens meer voor!
Hoeveel mensen hebben zich eigenlijk totaal opgegeven? Lijkt me ook wel leuk om te doen, maar niet te doen ivm werk.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:02 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb me ook opgegeven
Gelijk ontslag enzo
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:03 schreef Toverheks het volgende:
[..]
daarom en denk dat je er ook wel een tik aan overhoud, je gaat alles lezen als je thuis bent zeg je leest fok hahahaa nou dan weet je het wel
Echt hou hem weg bij de kaasschaaf anders is er morgen nog slechts een hompje over!quote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:03 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
En die psychotische blik ook erbij.
Daar pas negen uur hequote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:03 schreef PietjePuk007 het volgende:
Het is na 10en, ik heb er geen vertrouwen meer in.
* boek gaat lezen
Geen idee?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:03 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Hoeveel mensen hebben zich eigenlijk totaal opgegeven? Lijkt me ook wel leuk om te doen, maar niet te doen ivm werk.
De catering is wat verlaatquote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:03 schreef PietjePuk007 het volgende:
* boek gaat lezen
Daar moet de productie toch rekening mee houden. De NLtijd geldt voor de streamers, dat is toch 't belangrijkst.quote:
Ik ook niet, afhaakt en iets minder saais gaat doenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:03 schreef PietjePuk007 het volgende:
* boek gaat lezen
Kwestie van tijd voordat Gerard er zo bijloopt:quote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:04 schreef versabommie het volgende:
[..]
Echt hou hem weg bij de kaasschaaf anders is er morgen nog slechts een hompje over!
Feestje of zo, met wat drankquote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:04 schreef Chanel5 het volgende:
Goffer regie, tis Zaterdag!! kom eens met wat aktie, bedenkt eens wat!!
Een paar fado zangeressen en een krat Madeira naar binnen lijkt me wel wat.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:04 schreef Chanel5 het volgende:
Goffer regie, tis Zaterdag!! kom eens met wat aktie, bedenk eens wat!!
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:05 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Kwestie van tijd voordat Gerard er zo bijloopt:
[ afbeelding ]
Een miljonair die geïnteresseerd is in verhaaltjes, laat hem toch lekker!quote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:07 schreef beaverhausen het volgende:
Echt Gerard, neem een Valium.
Of 30.
Lol, Philip laat ook niks los.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:07 schreef beaverhausen het volgende:
Echt Gerard, neem een Valium.
Of 30.
Inderdaad. De gesprekken van Gerard zijn nog enigzins amusant..quote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:08 schreef Johnny_Arcade het volgende:
[..]
Een miljonair die geïnteresseerd is in verhaaltjes, laat hem toch lekker!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |