Da's allang bekendquote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:59 schreef 08gnoT. het volgende:
Is het nu openlijk bekend in het huis dat Servio een homo is? Of is dat ook nog 'geheim'?
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:58 schreef toxikon het volgende:
[..]
je haalt de woorden uit mijn mond.
Dat is algemeen bekend.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:59 schreef 08gnoT. het volgende:
Is het nu openlijk bekend in het huis dat Servio een homo is? Of is dat ook nog 'geheim'?
Ik heb het volste vertrouwen in dat programma dan, aanpakken dat luie tuig. Alles voor de kijkcijfers.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:59 schreef versabommie het volgende:
Echt als ik de zooi zou produceren zou elke bewoner die vandaag langer dan 2 uur overdags op zijn nest heeft gelegen te nixen morgen gewoon de hele dag de steengroeve in moeten!!!
Ik heb me ook opgegevenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:59 schreef Toverheks het volgende:
[..]
als ik jonger was geweest had ik dat wel overwogen hoor, lijkt me ook wel leuk weer een ervaring rijker dan
Zo inderdaadquote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:58 schreef Johnny_Arcade het volgende:
Ik had 't wel geweten als ik samen met Laura op een bed lag, ff aan het geheimpje werken!![]()
![]()
Jammerquote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:02 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb me ook opgegeven
Maar toch niet gedaanMijn werk was er niet blij mee geweest
Gelijk ontslag enzo
ach, ik had toch niets beters te doen. Verveel me dood met die saaaaie mensen dit saaie programma.quote:
daarom en denk dat je er ook wel een tik aan overhoud, je gaat alles lezen als je thuis bent zeg je leest fok hahahaa nou dan weet je het welquote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:02 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb me ook opgegeven
Gelijk ontslag enzo
En die psychotische blik ook erbijquote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:02 schreef versabommie het volgende:
Echt die Gerard is een autist!! Ze hebben hem verteld dat mensen geheimen hebben die geraden moeten worden en HOP! Blik op oneindig! Geen oog nergens meer voor!
Hoeveel mensen hebben zich eigenlijk totaal opgegeven? Lijkt me ook wel leuk om te doen, maar niet te doen ivm werk.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:02 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb me ook opgegeven
Gelijk ontslag enzo
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:03 schreef Toverheks het volgende:
[..]
daarom en denk dat je er ook wel een tik aan overhoud, je gaat alles lezen als je thuis bent zeg je leest fok hahahaa nou dan weet je het wel
Echt hou hem weg bij de kaasschaaf anders is er morgen nog slechts een hompje over!quote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:03 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
En die psychotische blik ook erbij.
Daar pas negen uur hequote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:03 schreef PietjePuk007 het volgende:
Het is na 10en, ik heb er geen vertrouwen meer in.
* boek gaat lezen
Geen idee?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:03 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Hoeveel mensen hebben zich eigenlijk totaal opgegeven? Lijkt me ook wel leuk om te doen, maar niet te doen ivm werk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |