Ja briljantquote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:13 schreef versabommie het volgende:
Aafke: "Ik vind het zonde dat je hier niet fatsoenlijk je kut schoon kan spoelen"
OMG!Ga dan gewoon douchen KUT!
Dan is het maar goed dat ik deze zaterdagavond niet aan de streams ben vastgekluisterd, maar gewoon me eigen zaterdagavondje bepaal.quote:
Echt hequote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:14 schreef charmed_angel het volgende:
Op zoek naar zorro is nog spannender
geen idee wat dat is maar ik geloof het meteen.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:14 schreef charmed_angel het volgende:
Op zoek naar zorro is nog spannender
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:14 schreef D. het volgende:
Monique heeft een schone onderbroek aangedaan. Kennelijk staat er toch iets te gebeuren
musicalquote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:15 schreef toxikon het volgende:
[..]
geen idee wat dat is maar ik geloof het meteen.
Aafke heeft altijd zin. Dat is ook haar probleem in het huis.quote:
Daar moet ze wat mee doenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:15 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Aafke heeft altijd zin. Dat is ook haar probleem in het huis..
Dat heeft ze volgens mij al lang gedaan. Maar dat hebben de camera's niet opgepiktquote:
Of wel opgepikt, maar niet uitgezondenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:17 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Dat heeft ze volgens mij al lang gedaan. Maar dat hebben de camera's niet opgepikt.
Heeft ze zeker van de FEBO gehad.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:17 schreef Darklight het volgende:
Heeft aafke al drank gehad? Lijkt er wel op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |