Iggy Pop look.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:26 schreef Deisyy het volgende:
Wat is er met Karim gebeurd?![]()
Hij ziet er niet uit.
Geknipt door Servioquote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:26 schreef Deisyy het volgende:
Wat is er met Karim gebeurd?![]()
Hij ziet er niet uit.
Denk dat ze na het wegzetten van één kopje nu wel een burnout heeft!quote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:26 schreef Nune het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heeft Cynthia gewoon lamme armen.
Heeft Servio hem uitgewoond?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:26 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Onder handen genomen door Servio.
Vergeet de constante kambewegingen niet hé, inderdaad het kopje erbij... Pfewquote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:27 schreef versabommie het volgende:
[..]
Denk dat ze na het wegzetten van één kopje nu wel een burnout heeft!
Alleen zijn haar.quote:
Pas nou op, je hebt zo ruzie met de joanna lovers hier, die kunnen al net zo goed tegen kritiek als joamanda joannaquote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:26 schreef Reksie1981 het volgende:
Waarom zoomt cam 1 in op de aidsvlekken van Joanna....
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:28 schreef toxikon het volgende:
[..]
Pas nou op, je hebt zo ruzie met de joanna lovers hier, die kunnen al net zo goed tegen kritiek als joamanda joanna
Ga jij een snel je oven aan zetten danquote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:27 schreef D. het volgende:
Ik heb trek
Zul je net zien dat als ik de oven aan ga zetten het feest losbarst
Dit vind ik echt onzinnig gelul. Maar je mag je waarneming onderbouwen. Kom maarquote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:26 schreef Reksie1981 het volgende:
Waarom zoomt cam 1 in op de aidsvlekken van Joanna....
We zullen het laten weten als het feest losbarst oke?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:27 schreef D. het volgende:
Ik heb trek
Zul je net zien dat als ik de oven aan ga zetten het feest losbarst
Nouja het scheelt, als ze over een week compleet kaal is valt die last van haar af.. haha! Valt van haar af...quote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:27 schreef Nune het volgende:
[..]
Vergeet de constante kambewegingen niet hé, inderdaad het kopje erbij... Pfew
Ojaquote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ga jij een snel je oven aan zetten dan
Zo op je bed.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:28 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nouja het scheelt, als ze over een week compleet kaal is valt die last van haar af.. haha! Valt van haar af...
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:28 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nouja het scheelt, als ze over een week compleet kaal is valt die last van haar af.. haha! Valt van haar af...
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:28 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dit vind ik echt onzinnig gelul. Maar je mag je waarneming onderbouwen. Kom maar
Hij is nu echt wanhopig op de laatst overgebleven plekjes aan het zoeken naar die sleutel hequote:
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:29 schreef toxikon het volgende:
Reksie1981 , kijk daar begint het gemekker al, ik had je nog zo gewaarschuwd:
[..]
Beetje actie hier op het forumquote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:29 schreef toxikon het volgende:
Reksie1981 , kijk daar begint het gemekker al, ik had je nog zo gewaarschuwd:
[..]
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:30 schreef pullup het volgende:
[..]
Hij is nu echt wanhopig op de laatst overgebleven plekjes aan het zoeken naar die sleutel he
Echt ik zou in dat hok zo een stuk haar van mezelf eraf knippen op Joan haar nest leggen en dan de boel verschrikkelijk opfokken! Dat De rest van die slons haar extensions in de knuistjes van Joan tot rust mogen komen!quote:
Dat is ook de enige plek waar hij nog niet heeft gezocht.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:30 schreef pullup het volgende:
[..]
Hij is nu echt wanhopig op de laatst overgebleven plekjes aan het zoeken naar die sleutel he
Ja die dingen ken ik nog van vroeger.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:30 schreef Reksie1981 het volgende:
[..]
Guido gaat het verschil tussen NRC en NRC next uitleggen! Wie leest er nou kranten....
Niet aan Joanne Komen hè!!!!quote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:31 schreef versabommie het volgende:
[..]
Echt ik zou in dat hok zo een stuk haar van mezelf eraf knippen op Joan haar nest leggen en dan de boel verschrikkelijk opfokken! Dat De rest van die slons haar extensions in de knuistjes van Joan tot rust mogen komen!
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:12 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dan ben ik volgende week uitgekeken
Dat vraag ik me ook af. Hij was toch zo slim? Hij had toch alles door?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:32 schreef robmmad16 het volgende:
Hoe denkt Gerard met die tactiek ooit verder te komen?!?
Ja ik had hem ook niet ZO slim ingeschat !quote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:33 schreef Noelle06 het volgende:
kan Guido steeds meer waarderen. Hij heb humor en is nog kien ookDe andere bewoners onderschatten hem heel erg denk ik.
nrc lezers, altijd lachen: http://www.powned.tv/nieu(...)nnees_op_straat.htmlquote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:30 schreef PeterNB het volgende:
Guido die het nrc leest? Wordt met de dag verliefder
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:33 schreef charmed_angel het volgende:
als er om half 12 geen drank ik, ga ik naar bed
Ja dat denk ik ook.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:33 schreef Noelle06 het volgende:
kan Guido steeds meer waarderen. Hij heb humor en is nog kien ookDe andere bewoners onderschatten hem heel erg denk ik.
Ik vind 'm viesquote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:33 schreef Noelle06 het volgende:
En als ik me het goed herinner, zeggen ze: MIND YOUR STEP!!quote:
ja maar..... het is zo saaiquote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:34 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ik sta helemaal verbaasd van jou, JIJ de rlser bij uitstek
Eerst zien dan gelovenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:33 schreef charmed_angel het volgende:
als er om half 12 geen drank ik, ga ik naar bed
ja en klap was het daar lag zequote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:34 schreef STAP01 het volgende:
[..]
En als ik me het goed herinner, zeggen ze: MIND YOUR STEP!!
Die man is zoooo doorzichtig, iedereen lacht hem vierkant uit en houdt hem voor de gek als hij weer komt met een nieuw kruisverhoor!quote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:33 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Dat vraag ik me ook af. Hij was toch zo slim? Hij had toch alles door?.
ja dan moet je wel je rust nemen, maar denk dat er vanavond niks meer gebeurd hoor anders was er nu al verkleed enzo voor de tv beeldenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:34 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja maar..... het is zo saai
En ik moet morgen nog 2 muren structuren
Zonder Gerard is er helemaal geen reet op de streams.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:33 schreef LekkerSimpel het volgende:
Nu weet ik niet of Gerard een TBS-er is met proefverlof of de zwerver met z'n vette vieze kop met haar.
Koalabeer , hoe verzin je hetquote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:35 schreef robmmad16 het volgende:
[..]
Die man is zoooo doorzichtig, iedereen lacht hem vierkant uit en houdt hem voor de gek als hij weer komt met een nieuw kruisverhoor!
En dat zonder drank. Redactie twijfelt nog.quote:
Och, ruik je weer kudt?quote:
Net het gesprek met Philip gevolgd? Het was gewoon genant...quote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:36 schreef LekkerSimpel het volgende:
Gerard was even kompleet uit positie geluld op de vraag of Guido een huisdier heeft of gahad: "Ja, een koala beer, die stond naast de kachel, lekker vuurtje erbij"
Drank + muziek, beetje dansen. Dat is iig nog een beetje leukquote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:37 schreef STAP01 het volgende:
Zou het met drank wel wat worden dan?
Er is maar 1 manier om daar achter te komenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:37 schreef STAP01 het volgende:
Aafke gaat los met drank denk ik.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:37 schreef STAP01 het volgende:
Hij denkt iedereen voor de gek te houden maar ondertussen houden ze hem voor de gek. En hij heeft het niet eens doorquote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:37 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Net het gesprek met Philip gevolgd? Het was gewoon genant...
Mooie capquote:
Ach, wat is een RLS zonder joker.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:38 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Hij denkt iedereen voor de gek te houden maar ondertussen houden ze hem voor de gek. En hij heeft het niet eens door.
Denk van wel, remmen los en zo, onverwachte uitsprakenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:37 schreef STAP01 het volgende:
Een joker die denkt koning te zijnquote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:39 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ach, wat is een RLS zonder joker.
Lol, dat gebeurt steeds....quote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:39 schreef PietjePuk007 het volgende:
Kolere, midden in een verhaal van Karim switchen ze 't geluid.
Een trechter in hun mond douwen, fles omgekeerd erop en slikken!quote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:37 schreef D. het volgende:
[..]
Er is maar 1 manier om daar achter te komen
ja het zou net matten wordenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:39 schreef PietjePuk007 het volgende:
Echt he...wat snappen ze nietquote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:39 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ja, het was voor de verandering een echt verhaal met een begin en waarschijnlijk een climaxquote:
Hij had net zelf op de bel gedrukt, dus hij zal wel wat te melden of vragen hebben...quote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:40 schreef versabommie het volgende:
Acharme, Guido moet de kast weer in...
Vandaar dat ik vanmiddag "'t is moeilijk bescheiden te blijven postte."quote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:39 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Een joker die denkt koning te zijn.
Ja, jij wil weer aan hetzelfde ruiken als ik... Het zal es niet hè...quote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:36 schreef versabommie het volgende:
[..]
Och, ruik je weer kudt?
Tis trouwens ook mijn favo!
Bijna Shakespeare, maar dan met tokkies!quote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:39 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Een joker die denkt koning te zijn.
Licht...?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:41 schreef Noelle06 het volgende:
Gerard kan niet tegen harde geluiden. Toch licht autistisch misschien ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |