?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 16:16 schreef -Strawberry- het volgende:
Alleen zo jammer dat het allemaal nep was.....
Ja maar ik vond het briljant, ondanks Talpa.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 16:24 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ook daar zaten saaie dagen / weken in.
--> RLS
Briljantquote:Op zaterdag 19 februari 2011 16:30 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ja maar ik vond het briljant, ondanks Talpa.
Het was vermakend, sensationeel en voor mij dus briljant. Beperk jezelf niet zoveel jonge.quote:
Context? Is dat z'n vriendin, wat doet hij daar?quote:Op zondag 6 maart 2011 13:11 schreef spapaars het volgende:
Hij leeft.
[ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ]
Hij werkt voor Joran?quote:Op zondag 6 maart 2011 13:25 schreef Disana het volgende:
[..]
Context? Is dat z'n vriendin, wat doet hij daar?
LOLquote:
Brian was deze week te gast om mee te doen in het programma Yacht Visionquote:Op zondag 6 maart 2011 13:25 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh god ja hoor, daar zul je hem hebben. En varen kan hij ook al. Natuurlijk. Voor de rest lijkt hij me dezelfde eikel die hij destijds ook al was.quote:Op zondag 6 maart 2011 18:44 schreef spapaars het volgende:
[..]
Brian was deze week te gast om mee te doen in het programma Yacht Vision
Tegen het einde aan van de video
http://www.rtl.nl/xl/#/u/67f33386-381b-3df8-b202-c72bdac9de2a/
Nelson Mandela was volgens die ene meid een bekende Surinamerquote:Op vrijdag 18 maart 2011 14:35 schreef PC eend het volgende:
Amanda doet mee met echte dames in de jungle.
http://www.rtl.nl/compone(...)n_de_jungle_rtl5.xml
Ik zie ook dat ene rund dat altijd in die vleesmarkt zat als ik keek. Hoe heet het ook alweer, met Eddy Zoey.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 14:35 schreef PC eend het volgende:
Geen idee waar en over wie je het hebt. Maar denk dat ik wel een keertje ga kijken, als ik er aan denk tenminste.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 14:44 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik zie ook dat ene rund dat altijd in die vleesmarkt zat als ik keek. Hoe heet het ook alweer, met Eddy Zoey.
Dat Amanda meedoet maakt het natuurlijk wel weer een beetje leukquote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:20 schreef spuitje het volgende:
[..]
Geen idee waar en over wie je het hebt. Maar denk dat ik wel een keertje ga kijken, als ik er aan denk tenminste.
Kort maar krachtig ! Dat ga ik zien ..quote:Op vrijdag 18 maart 2011 14:35 schreef PC eend het volgende:
Amanda en Nadia.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 14:35 schreef PC eend het volgende:
Geen idee, maar ze hebben allemaal geloof ik al in andere programma's gezeten.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 14:44 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik zie ook dat ene rund dat altijd in die vleesmarkt zat als ik keek. Hoe heet het ook alweer, met Eddy Zoey.
Dat wist ik dan weer niet.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:08 schreef spapaars het volgende:
[..]
Amanda en Nadia.
http://www.tienfan.nl/Blog/?p=18436
quote:Op maandag 21 maart 2011 08:50 schreef PC eend het volgende:
Dat wist ik dan weer niet.
Het gaat nog platter worden dan cherso en dat zonder seks een hele prestatie op zich
quote:Met Nadia heeft Amanda nog een appeltje te schillen. In het zwembad van de Gouden Kooi lieten de twee zich uitgebreid filmen terwijl ze aan het tongzoenen waren. Maar inmiddels heeft Amanda een bloedhekel aan Nadia en wil het liefst niet in haar buurt komen.
Oh ze hadden al gezoend ja, nou dan komt er nu toch vast wel goedmaakseksquote:
Ach, we hebben nu SST en als dat afgelopen is komt Opaatje weer alle dagen op stream, dus er valt genoeg te belevenquote:
Was dit het moment waar door Natasja weg moest. O nee dit was toen ze even terug kwam. (met opdracht dit te doen?)quote:
Dit. ...quote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:39 schreef chufi het volgende:
Uitzendingen waren nep, de streams daarentegen met de COS's Brillant
quote:'Terror Jaap' moet belasting betalen
Jaap Amesz, die in 2008 als winnaar uit de bus kwam van het tv-programma De Gouden Kooi, moet loonbelasting betalen over zijn prijzengeld. Dat heeft het gerechtshof in Den Haag woensdag bekendgemaakt.
Den Haag
ANP
De hoofdprijs van 1,3 miljoen euro is volgens het hof loon, omdat de deelnemers in dienst waren bij de maker van het programma over de patserige villa en zijn tijdelijke bewoners. De rechtbank dacht er ook zo over, maar ‘Terror Jaap' was het daar niet mee eens. Volgens hem was hij niet in dienst, want hij was vrij in zijn doen en laten en het was deels geluk dat hij heeft gewonnen. Er zaten immers stemrondes in het programma onder de deelnemers zelf en onder het televisiepubliek.
Maar hij moest zich wel aan de formule van De Gouden Kooi houden en aan de spelregels en instructies die daarbij hoorden, vindt het hof. "Hij nam deel aan het programma om te winnen en hij spande zich hiervoor ook flink in, bijvoorbeeld door het bedenken van strategiëen om medebewoners uit te schakelen en de gunst van het publiek te winnen”, zo staat in de uitspraak. De toevalsfactoren waar Jaap het over had, waren volgens de rechters niet overheersend.
In maart oordeelde de Hoge Raad al dat een ‘collega’ van Jaap, Natasia, recht had op een uitkering. De raad boog zich over de zaak die de Gouden-Kooideelneemster had aangespannen, nadat het UWV haar een uitkering had geweigerd. Natasia deed van september 2006 tot juli 2007 mee aan de realityshow van tv-producent John de Mol.
Zijn toenmalige productiemaatschappij Talpa betaalde Natasia 2250 euro per maand die zij in de villa doorbracht. Op dit bedrag werden loonheffingen en sociale premies ingehouden. Nadat zij was weggestemd, vroeg Natasia een ww-uitkering aan. Het UWV weigerde haar deze.
Ja inderdaad, hoe gaat het nu met de leden en met jou? Wat doen jullie nu zoal? Toch was jij het geniaalst van DGK..quote:Op maandag 25 juli 2011 11:59 schreef ditisHuub het volgende:
pfff, het is ook al wel weer een hele tijd geleden, sterker nog, 23 september is het alweer vijf jaar geleden dat het begon. Het was wel een super gaaf programma om te doen en te beleven. Vrij uniek experiment waar ik nog regelmatig aan terugdenk. Ben blij dat het afgelopen is, anders zat ik er nog steeds in, maar soms denk ik wel met weemoed terug aan die tijd. Toch een (marginaal) stukje tv-geschiedenis.
thnks, vond mij zelf niet de slechtse spelerquote:Op maandag 25 juli 2011 17:23 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ja inderdaad, hoe gaat het nu met de leden en met jou? Wat doen jullie nu zoal? Toch was jij het geniaalst van DGK..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en heb natuurlijk een prachtige dochter samen met Claire, met wie ik een heel goed contact heb ook al zijn we helaas gescheiden.
echt heel a-relaxed, hoorde al zoiets...quote:Op dinsdag 26 juli 2011 20:03 schreef Starlie het volgende:
Wel sneu nieuws over Lieke.... stond laatst in de Viva, ze is een soort van verlamd. Is nu geopereerd maar als ze aan de medicijnen blijft waar ze aan zit of zat dan zou ze de 30 niet halen, triest...
heel erg goed, zou nooit meer iets anders willen, en het groeien gaat vanzelfquote:Op donderdag 4 augustus 2011 09:04 schreef Kaat38 het volgende:
Hai Huub, ik vind het leuk je af en toe in de aftiteling te zien bij sommigen programma's.
Hoe bevalt het tv-wereldje je en zie je erin verder groeien?
Jij dik? Ik kan het me niet voorstellen.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 15:30 schreef ditisHuub het volgende:
heel erg goed, zou nooit meer iets anders willen, en het groeien gaat vanzelf
in de breedte vooral
Huub schreef breed.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 18:21 schreef beequeen het volgende:
[..]
Jij dik? Ik kan het me niet voorstellen.
Kan mij voorstellen, heb het zelf overwogen en ga wat meer de lengte in zou ik zeggenquote:Op donderdag 4 augustus 2011 15:30 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
heel erg goed, zou nooit meer iets anders willen, en het groeien gaat vanzelf
in de breedte vooral
Zie ik daar Faalex?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:47 schreef spapaars het volgende:
[..]
Huub schreef breed.![]()
[ afbeelding ]
ik ben helemaal niet dik, alleen niet meer zo mager als einde kooi van 71kg afgevallen naar 59kg in mei, Lieke en ik hadden een zware zomer en verloren gewicht als een malle, bloedonderzoek in jan 2008 wees uit dat ik in die zomer ook CMV heb gehad (broertje van pfeiffer) en om nou te zeggen dat ik rust had genomenquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 07:30 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Kan mij voorstellen, heb het zelf overwogen en ga wat meer de lengte in zou ik zeggen![]()
Ps: met welke programma's ben je nu bezig?
Oh ja, ik mis een programma als DGK of nog liever BB.
Maar dan niet met allemaal bakvissen van rond de 20, liever een beetje gemengd gezelschap: oud/jong/dik/dun enz.....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 9% gewijzigd door ditisHuub op 17-08-2011 18:52:08 ]
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:41 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
ik ben helemaal niet dik, alleen niet meer zo mager als einde kooi van 71kg afgevallen naar 59kg in mei, Lieke en ik hadden een zware zomer en verloren gewicht als een malle, bloedonderzoek in jan 2008 wees uit dat ik in die zomer ook CMV heb gehad (broertje van pfeiffer) en om nou te zeggen dat ik rust had genomen
al ben ik nu 76 kg en moet ik wel weer gauw gaan sporen, maar ja werk ook knetterveel, waaraan?Haha Huub en Gerard op een foto! Reality helden! Mits er een weer een nieuwe DGK/Secret Story/Big Brother o.i.d. komt met oud reality-bewoners, moeten jullie er beide gewoon in!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ah Jesus. I wish you could see this. Lights coming up. I've never seen a painting that captures the beauty of the ocean at a moment like this. This is your wake-up call pal. Go to work.
Die Amandaquote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:50 schreef Disana het volgende:
Amanda is zwanger:
http://www.telegraaf.nl/p(...)jack__.html?sn=prive
Het zou verboden moeten worden dat zulke types zich voort kunnen plantenquote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:50 schreef Disana het volgende:
Amanda is zwanger:
Hoi hondjesquote:Op donderdag 1 september 2011 11:08 schreef hondjes het volgende:
Wat is gebeurd met Lieke, dat ze verlamd in het ziekenhuis ligt.
Hier staat het Dees, verder weet ik ook niets.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 20:03 schreef Starlie het volgende:
Wel sneu nieuws over Lieke.... stond laatst in de Viva, ze is een soort van verlamd. Is nu geopereerd maar als ze aan de medicijnen blijft waar ze aan zit of zat dan zou ze de 30 niet halen, triest...
Ik zou eens moeten terug lezenquote:Op donderdag 1 september 2011 11:40 schreef hondjes het volgende:
[..]
Hier staat het Dees, verder weet ik ook niets.
Dat kind krijgt al liposuctie in de baarmoederquote:Op donderdag 1 september 2011 12:00 schreef Disana het volgende:
Amanda leek al 30 toen ze 19 was, zo vroegoud was die. Dat lag waarschijnlijk ook aan haar moeder die er nooit was. Maar het lijkt me ook weer vreselijk een kind van Amanda te zijn.
Haar Facebook staat volgens mij open en daar plaatst ze ook weleens het e.e.a. op. Ik zal anders kijken of ik de Viva kan inscannen.quote:Op donderdag 1 september 2011 11:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zou eens moeten terug lezen![]()
Maar bedankt en inderdaad wat een triest verhaal, ik zal eens rond kijken of ik er op internet meer over kan vinden.
Al een hele tijd terug (en dan heb ik het zeker over meer dan een jaar terug) kwam Lieke met verhalen over uitvalverschijnselen etc. Volgens mij op haar Hyves. Maar ik volg haar verder niet want ik vind haar totaal niet interessant. Voor mij is ze gewoon 1 van de vele mensen die ooit eens deel hebben genomen aan een t.v. programma en daarmee eeuwige roem hoopten te oogsten.quote:Op donderdag 1 september 2011 15:13 schreef Disana het volgende:
Ze ziet er wel heel anders uit. Beetje showerig trouwens om jezelf met rolstoel in je avatar te zetten.
https://www.facebook.com/profile.php?id=1427522295&sk=wall
Ja wat gaat dat snel... Dat waren gouden tijden met die streams ...quote:Op vrijdag 2 september 2011 16:29 schreef yvonne het volgende:
5 Jaar geleden alweer? Ik mis het ja, en ik mis de gezelligheid bij het streamen.
Yep, vooral het COSsen.quote:Op vrijdag 2 september 2011 16:29 schreef yvonne het volgende:
5 Jaar geleden alweer? Ik mis het ja, en ik mis de gezelligheid bij het streamen.
Slaaaaaiiiiiii.quote:Op vrijdag 2 september 2011 16:54 schreef yvonne het volgende:
Hoe zou het met dinges zijn van Nowlife, ben helemaal z'n naam vergeten
Fluitertje is bij ons in ERquote:Op vrijdag 2 september 2011 17:01 schreef Jian het volgende:
Kan het wat minder met die nostalgie, voor je het weet begint die tuinlaaf hier ook weer te posten omdat ie denkt dat we 'm missen
Gaan we aan het OhhJáábord draaien weer? De Geesten van verloren tijden herroepen??quote:Op vrijdag 2 september 2011 16:54 schreef yvonne het volgende:
Sly?quote:Op vrijdag 2 september 2011 16:54 schreef yvonne het volgende:
DJ Plofkop bedoel je?quote:Op vrijdag 2 september 2011 16:54 schreef yvonne het volgende:
Amanda is zwanger en gedumpt:quote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:50 schreef Disana het volgende:
Amanda is zwanger:
Arme Amanda. En nu? Terug naar mama?quote:Op donderdag 8 september 2011 03:08 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Amanda is zwanger en gedumpt:
http://www.nu.nl/achterkl(...)vriendin-straat.html
Kom op, we hebben nu de reallifesoap van Opaatje !!quote:Op donderdag 8 september 2011 03:10 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik mis het ook. Cherso, Villa, ER, BB niets kan tippen aan de kooi.
http://www.telegraaf.nl/p(...)iegt___.html?cid=rssquote:Op donderdag 8 september 2011 03:08 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Amanda is zwanger en gedumpt:
http://www.nu.nl/achterkl(...)vriendin-straat.html
ze ziet er idd uit! Veel leuker dan eerst, ze lijkt gewoon leukquote:Op donderdag 1 september 2011 15:13 schreef Disana het volgende:
Ze ziet er wel heel anders uit. Beetje showerig trouwens om jezelf met rolstoel in je avatar te zetten.
https://www.facebook.com/profile.php?id=1427522295&sk=wall
je mist mij wel, ik gaf invulling aan jouw bestaan, geef nou maar toequote:Op vrijdag 2 september 2011 17:01 schreef Jian het volgende:
Kan het wat minder met die nostalgie, voor je het weet begint die tuinlaaf hier ook weer te posten omdat ie denkt dat we 'm missen
Volg http://twitter.com/#!/ErictMannetje. Ja dus.quote:Op maandag 26 september 2011 21:13 schreef Mylene het volgende:
Huub, klopt het dat er een grote DGK reünie in A'dam was? Zo ja, ben jij geweest en wie waren er verder allemaal?
De groepsfotoquote:Op maandag 26 september 2011 21:13 schreef Mylene het volgende:
Huub, klopt het dat er een grote DGK reünie in A'dam was? Zo ja, ben jij geweest en wie waren er verder allemaal?
Leuke foto!quote:
Jaap en afvallen.quote:Op dinsdag 27 september 2011 17:14 schreef mazaru het volgende:
Leuke foto!
Jaap ziet er goed uit. Net alsof hij is afgevallen.
Maar wat ziet Mikey er slecht uit!
Dat was een een geintje, dat snap je toch wel?quote:Op dinsdag 27 september 2011 19:57 schreef Mylene het volgende:
Die Luc doet het toch met Sandra Reemer? En wie omhelst Huub?
is dat links Claire (en is ze weer zwanger?quote:
Dat is Palma!!! Niet Claire hahaha!! Volgens mij zijn Dennis en Nadia nog samen, zie ze in elk geval af en toe in het dorp samen met hun dochtertje.quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:11 schreef Zana het volgende:
[..]
is dat links Claire (en is ze weer zwanger?![]()
)
weinig ex-deelnemers op de foto, willen de meesten niets meer eermee te maken hebben???zijn Nadia en Dennis nog bij elkaar?
Ook Huub lijkt een beetje boller, in zijn gezicht ook.quote:Op donderdag 29 september 2011 10:42 schreef Starlie het volgende:
De kilo's van Nataschia lijken er ook weer aan te zitten!
Huub is zeker wat boller, al was ik 10 kilo kwijt aan het einde van de kooi en woog ik destijds slechts 59 kg, maar een kilootje of drie mag er wel afquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 01:32 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ook Huub lijkt een beetje boller, in zijn gezicht ook.
Het is zeker niet dramatisch hoor. Het viel me alleen op.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 11:04 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
Huub is zeker wat boller, al was ik 10 kilo kwijt aan het einde van de kooi en woog ik destijds slechts 59 kg, maar een kilootje of drie mag er wel af![]()
Kilootje of 5 zou ook wel mogen hoor.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 11:04 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
Huub is zeker wat boller, al was ik 10 kilo kwijt aan het einde van de kooi en woog ik destijds slechts 59 kg, maar een kilootje of drie mag er wel afDe reunie was knetter gezellig, er waren ook veel makers en gastspelers, bijelkaar een stuk of 30/35. Niet iedereen kon, niet iedereen wilde, maar het was kneitergezellig, het eindigde om 6 uur in de cool down
Nou ik vind het je niet misstaan, anders wordt je zo ielig!quote:Op woensdag 12 oktober 2011 11:04 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
Huub is zeker wat boller, al was ik 10 kilo kwijt aan het einde van de kooi en woog ik destijds slechts 59 kg, maar een kilootje of drie mag er wel afDe reunie was knetter gezellig, er waren ook veel makers en gastspelers, bijelkaar een stuk of 30/35. Niet iedereen kon, niet iedereen wilde, maar het was kneitergezellig, het eindigde om 6 uur in de cool down
Bedankt hé!quote:
Nee, maar je bent ook vijf jaar verder, dus er is niet contact met iedereen, en niet iedereen wilde, ach, het was meer dan prima, op naar de 10 jaar reunie!quote:Op donderdag 13 oktober 2011 13:13 schreef Scrutinizer het volgende:
35 mensen op een reünie van een programma waaraan honderden mensen hebben meegewerkt is niet heel veel, toch?
Oh ja, Ribas.quote:
Met onderkin!quote:Op woensdag 9 november 2011 20:37 schreef beequeen het volgende:
[..]
Oh ja, Ribas.
[ afbeelding ]
En Huub, zo kennen we hem weer.![]()
[ afbeelding ]
Ja dat had ik ook al ontdekt, hoe dat elkaar dan weer gevonden heeft is mij een raadsel...!quote:Op woensdag 9 november 2011 20:57 schreef beequeen het volgende:
Jullie weten toch wel dat Bram Recourt inmiddels samen is met Kelly Bax en niet meer met Eline! Vijvers zijn klein hoor.
Ik mis Babsje op de foto..quote:Op woensdag 9 november 2011 20:26 schreef Disana het volgende:
De verjaardag van Peter Nuninga. Jaap is groter dan ooit:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gribus lijkt me een paar kilootjes afgevallen..quote:
Tja, je kunt hem van alles beschuldigen, maar niet van het hebben van smaak..quote:
Een buurman van mijn ouders reed vroeger ook Bentley en nu Skoda..quote:Op woensdag 9 november 2011 20:57 schreef beequeen het volgende:
Jullie weten toch wel dat Bram Recourt inmiddels samen is met Kelly Bax en niet meer met Eline! Vijvers zijn klein hoor.
Jij bent ook nog geen spat veranderd ofniedan.quote:Op zondag 6 maart 2011 13:25 schreef Disana het volgende:
[..]
Smet op dit prachtige programma.quote:Op vrijdag 16 december 2011 20:24 schreef spapaars het volgende:
Jaap deze avond in Motel de Jong (20.25)
Het thema is hufterigheidquote:Op vrijdag 16 december 2011 20:31 schreef akveor het volgende:
[..]
Smet op dit prachtige programma.
Het zal wel weer een en al zelfmedelijden zijn met die vette kwal.
Het viel me uiteindelijk inderdaad helemaal mee. Het was niet het standaard riedeltje.quote:Op vrijdag 16 december 2011 21:20 schreef spapaars het volgende:
De afgestudeerde "personeel manager" was vandaag menselijker en interessanter dan die optredens bij Jensen
Ja, maar jij geeft niet om geld ....quote:Op donderdag 5 januari 2012 18:13 schreef ditisHuub het volgende:
ach ja, ieder zijn meug toch. Je hoort mij niet klagen
Je bent toch wel hard weggerend? Ik hoorde vorig jaar van een aanvaring met winkelpersoneel die bepaald intimiderend schijnt te zijn geweest.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 13:04 schreef chufi het volgende:
Doe ik wat boodschappen in de Appie bij mij om de hoek, hoor ik me daar een bekende stem door de super galmen... Loopt daar Amanda met dr zusje boodschappen te doen
Heeft ze al een dikke buik?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 13:04 schreef chufi het volgende:
Doe ik wat boodschappen in de Appie bij mij om de hoek, hoor ik me daar een bekende stem door de super galmen... Loopt daar Amanda met dr zusje boodschappen te doen
Niet op gelet eigenlijk, achteraf las ik dat ze op het punt van bevallen zou moeten zijn. Ze liep wel langzaam en een beetje wijdbeens en zo, met dr schouders naar achteren.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |