Leuke foto!quote:
Jaap en afvallen.quote:Op dinsdag 27 september 2011 17:14 schreef mazaru het volgende:
Leuke foto!
Jaap ziet er goed uit. Net alsof hij is afgevallen.
Maar wat ziet Mikey er slecht uit!
Dat was een een geintje, dat snap je toch wel?quote:Op dinsdag 27 september 2011 19:57 schreef Mylene het volgende:
Die Luc doet het toch met Sandra Reemer? En wie omhelst Huub?
is dat links Claire (en is ze weer zwanger?quote:
Dat is Palma!!! Niet Claire hahaha!! Volgens mij zijn Dennis en Nadia nog samen, zie ze in elk geval af en toe in het dorp samen met hun dochtertje.quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:11 schreef Zana het volgende:
[..]
is dat links Claire (en is ze weer zwanger?![]()
)
weinig ex-deelnemers op de foto, willen de meesten niets meer eermee te maken hebben???zijn Nadia en Dennis nog bij elkaar?
Ook Huub lijkt een beetje boller, in zijn gezicht ook.quote:Op donderdag 29 september 2011 10:42 schreef Starlie het volgende:
De kilo's van Nataschia lijken er ook weer aan te zitten!
Huub is zeker wat boller, al was ik 10 kilo kwijt aan het einde van de kooi en woog ik destijds slechts 59 kg, maar een kilootje of drie mag er wel afquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 01:32 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ook Huub lijkt een beetje boller, in zijn gezicht ook.
Het is zeker niet dramatisch hoor. Het viel me alleen op.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 11:04 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
Huub is zeker wat boller, al was ik 10 kilo kwijt aan het einde van de kooi en woog ik destijds slechts 59 kg, maar een kilootje of drie mag er wel af![]()
Kilootje of 5 zou ook wel mogen hoor.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 11:04 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
Huub is zeker wat boller, al was ik 10 kilo kwijt aan het einde van de kooi en woog ik destijds slechts 59 kg, maar een kilootje of drie mag er wel afDe reunie was knetter gezellig, er waren ook veel makers en gastspelers, bijelkaar een stuk of 30/35. Niet iedereen kon, niet iedereen wilde, maar het was kneitergezellig, het eindigde om 6 uur in de cool down
Nou ik vind het je niet misstaan, anders wordt je zo ielig!quote:Op woensdag 12 oktober 2011 11:04 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
Huub is zeker wat boller, al was ik 10 kilo kwijt aan het einde van de kooi en woog ik destijds slechts 59 kg, maar een kilootje of drie mag er wel afDe reunie was knetter gezellig, er waren ook veel makers en gastspelers, bijelkaar een stuk of 30/35. Niet iedereen kon, niet iedereen wilde, maar het was kneitergezellig, het eindigde om 6 uur in de cool down
Bedankt hé!quote:
Nee, maar je bent ook vijf jaar verder, dus er is niet contact met iedereen, en niet iedereen wilde, ach, het was meer dan prima, op naar de 10 jaar reunie!quote:Op donderdag 13 oktober 2011 13:13 schreef Scrutinizer het volgende:
35 mensen op een reünie van een programma waaraan honderden mensen hebben meegewerkt is niet heel veel, toch?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |