Geen idee waar en over wie je het hebt. Maar denk dat ik wel een keertje ga kijken, als ik er aan denk tenminste.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 14:44 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik zie ook dat ene rund dat altijd in die vleesmarkt zat als ik keek. Hoe heet het ook alweer, met Eddy Zoey.
Dat Amanda meedoet maakt het natuurlijk wel weer een beetje leukquote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:20 schreef spuitje het volgende:
[..]
Geen idee waar en over wie je het hebt. Maar denk dat ik wel een keertje ga kijken, als ik er aan denk tenminste.
Kort maar krachtig ! Dat ga ik zien ..quote:Op vrijdag 18 maart 2011 14:35 schreef PC eend het volgende:
Amanda doet mee met echte dames in de jungle.
http://www.rtl.nl/compone(...)n_de_jungle_rtl5.xml
Amanda en Nadia.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 14:35 schreef PC eend het volgende:
Amanda doet mee met echte dames in de jungle.
http://www.rtl.nl/compone(...)n_de_jungle_rtl5.xml
Geen idee, maar ze hebben allemaal geloof ik al in andere programma's gezeten.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 14:44 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik zie ook dat ene rund dat altijd in die vleesmarkt zat als ik keek. Hoe heet het ook alweer, met Eddy Zoey.
Dat wist ik dan weer niet.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:08 schreef spapaars het volgende:
[..]
Amanda en Nadia.
http://www.tienfan.nl/Blog/?p=18436
quote:Op maandag 21 maart 2011 08:50 schreef PC eend het volgende:
Dat wist ik dan weer niet.
Het gaat nog platter worden dan cherso en dat zonder seks een hele prestatie op zich
quote:Met Nadia heeft Amanda nog een appeltje te schillen. In het zwembad van de Gouden Kooi lieten de twee zich uitgebreid filmen terwijl ze aan het tongzoenen waren. Maar inmiddels heeft Amanda een bloedhekel aan Nadia en wil het liefst niet in haar buurt komen.
Oh ze hadden al gezoend ja, nou dan komt er nu toch vast wel goedmaakseksquote:
Ach, we hebben nu SST en als dat afgelopen is komt Opaatje weer alle dagen op stream, dus er valt genoeg te belevenquote:
Was dit het moment waar door Natasja weg moest. O nee dit was toen ze even terug kwam. (met opdracht dit te doen?)quote:
Dit. ...quote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:39 schreef chufi het volgende:
Uitzendingen waren nep, de streams daarentegen met de COS's Brillant
quote:'Terror Jaap' moet belasting betalen
Jaap Amesz, die in 2008 als winnaar uit de bus kwam van het tv-programma De Gouden Kooi, moet loonbelasting betalen over zijn prijzengeld. Dat heeft het gerechtshof in Den Haag woensdag bekendgemaakt.
Den Haag
ANP
De hoofdprijs van 1,3 miljoen euro is volgens het hof loon, omdat de deelnemers in dienst waren bij de maker van het programma over de patserige villa en zijn tijdelijke bewoners. De rechtbank dacht er ook zo over, maar ‘Terror Jaap' was het daar niet mee eens. Volgens hem was hij niet in dienst, want hij was vrij in zijn doen en laten en het was deels geluk dat hij heeft gewonnen. Er zaten immers stemrondes in het programma onder de deelnemers zelf en onder het televisiepubliek.
Maar hij moest zich wel aan de formule van De Gouden Kooi houden en aan de spelregels en instructies die daarbij hoorden, vindt het hof. "Hij nam deel aan het programma om te winnen en hij spande zich hiervoor ook flink in, bijvoorbeeld door het bedenken van strategiëen om medebewoners uit te schakelen en de gunst van het publiek te winnen”, zo staat in de uitspraak. De toevalsfactoren waar Jaap het over had, waren volgens de rechters niet overheersend.
In maart oordeelde de Hoge Raad al dat een ‘collega’ van Jaap, Natasia, recht had op een uitkering. De raad boog zich over de zaak die de Gouden-Kooideelneemster had aangespannen, nadat het UWV haar een uitkering had geweigerd. Natasia deed van september 2006 tot juli 2007 mee aan de realityshow van tv-producent John de Mol.
Zijn toenmalige productiemaatschappij Talpa betaalde Natasia 2250 euro per maand die zij in de villa doorbracht. Op dit bedrag werden loonheffingen en sociale premies ingehouden. Nadat zij was weggestemd, vroeg Natasia een ww-uitkering aan. Het UWV weigerde haar deze.
Ja inderdaad, hoe gaat het nu met de leden en met jou? Wat doen jullie nu zoal? Toch was jij het geniaalst van DGK..quote:Op maandag 25 juli 2011 11:59 schreef ditisHuub het volgende:
pfff, het is ook al wel weer een hele tijd geleden, sterker nog, 23 september is het alweer vijf jaar geleden dat het begon. Het was wel een super gaaf programma om te doen en te beleven. Vrij uniek experiment waar ik nog regelmatig aan terugdenk. Ben blij dat het afgelopen is, anders zat ik er nog steeds in, maar soms denk ik wel met weemoed terug aan die tijd. Toch een (marginaal) stukje tv-geschiedenis.
thnks, vond mij zelf niet de slechtse spelerquote:Op maandag 25 juli 2011 17:23 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ja inderdaad, hoe gaat het nu met de leden en met jou? Wat doen jullie nu zoal? Toch was jij het geniaalst van DGK..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en heb natuurlijk een prachtige dochter samen met Claire, met wie ik een heel goed contact heb ook al zijn we helaas gescheiden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |