ziet er allemaal hetzelfde uitquote:Op zaterdag 19 februari 2011 18:36 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
[..]
Ook Oostenrijk, maar dan in Zillertal
Het is ook niet zo dat ik elk jaar maar dagen blijf stapelen... elk jaar neem ik er 5 mee ofzo.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 18:35 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
maar er is toch een wet(svoorstel) dat je een maximum aan dagen mee mag nemen naar het volgende jaar?
ik kan ze ook kwijt in de levensloopregelingik moet het allemaal nog een beetje uitzoeken
Ik kan ook wel met foto's gaan lopen gooienquote:Op zaterdag 19 februari 2011 18:37 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ziet er allemaal hetzelfde uit![]()
bergen, rotsen, water
Er is inderdaad een wetsvoorstel dat e.e.a. gaat veranderen. Als dat doorgaat, dan moet je straks binnen anderhalf jaar je vakantiedagen opmaken in plaats van binnen 5 jaar. Dat betekent dat de dagen die je voor 2012 krijgt, voor 1 juli 2013 moeten zijn opgenomen.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 18:35 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
maar er is toch een wet(svoorstel) dat je een maximum aan dagen mee mag nemen naar het volgende jaar?
Laat je pc wat harder werkenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 18:39 schreef RockNijntje het volgende:
Beuhh toch maar eens de verwarming aan gaan zetten
Wat moet ik gaan doen dan?quote:
Zonder water danquote:Op zaterdag 19 februari 2011 18:37 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ziet er allemaal hetzelfde uit![]()
bergen, rotsen, water
dat gaat nooit lukkenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 18:38 schreef DaMart het volgende:
[..]
Er is inderdaad een wetsvoorstel dat e.e.a. gaat veranderen. Als dat doorgaat, dan moet je straks binnen anderhalf jaar je vakantiedagen opmaken in plaats van binnen 5 jaar. Dat betekent dat de dagen die je voor 2012 krijgt, voor 1 juli 2013 moeten zijn opgenomen.
sneeuw = waterquote:
doe maar hoorquote:Op zaterdag 19 februari 2011 18:38 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik kan ook wel met foto's gaan lopen gooien
Dan moet je wel enorm veel dagen meenemen, wil je die niet binnen anderhalf jaar opkrijgenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 18:38 schreef DaMart het volgende:
[..]
Er is inderdaad een wetsvoorstel dat e.e.a. gaat veranderen. Als dat doorgaat, dan moet je straks binnen anderhalf jaar je vakantiedagen opmaken in plaats van binnen 5 jaar. Dat betekent dat de dagen die je voor 2012 krijgt, voor 1 juli 2013 moeten zijn opgenomen.
Het moet straks... al zie ik wel voor me dat er werkgevers zijn die moeilijk vrij geven, waardoor dagen komen te vervallen. De vraag is dan of ze uitbetaald kunnen worden of niet.quote:
jah maar je krijgt toch ook weer nieuwequote:Op zaterdag 19 februari 2011 18:42 schreef OA het volgende:
[..]
Dan moet je wel enorm veel dagen meenemen, wil je die niet binnen anderhalf jaar opkrijgen
uitbetalenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 18:43 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het moet straks... al zie ik wel voor me dat er werkgevers zijn die moeilijk vrij geven, waardoor dagen komen te vervallen. De vraag is dan of ze uitbetaald kunnen worden of niet.
Nou ja, eerst maar afwachten of en hoe dat wetsvoorstel door de Eerste Kamer heen gaat komen, natuurlijkquote:Op zaterdag 19 februari 2011 18:43 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
uitbetalende helft van dat uitbetalen is dan weer voor de staat.. lekker is dat.
hopelijk mag je ze kwijt in de levensloop ..
Dat maakt toch niet uit. Stel je neemt er 15 mee naar volgend jaar, dan zijn de eerste 15 dagen die je opneemt dagen van het vorige jaar, enz, enz...quote:Op zaterdag 19 februari 2011 18:43 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
jah maar je krijgt toch ook weer nieuwe
jah en vervolgens hou je er weer 30 over van het huidige jaar..quote:Op zaterdag 19 februari 2011 18:45 schreef OA het volgende:
[..]
Dat maakt toch niet uit. Stel je neemt er 15 mee naar volgend jaar, dan zijn de eerste 15 dagen die je opneemt dagen van het vorige jaar, enz, enz...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |