quote:Op zaterdag 19 februari 2011 18:30 schreef OA het volgende:
[..]
Vakantiedagen in de grotemensenwereld
quote:
Grotemensenwereld... nou voel ik me echt een 'niks'quote:Op zaterdag 19 februari 2011 18:30 schreef OA het volgende:
[..]
Vakantiedagen in de grotemensenwereld
Ik neem ook alleen vrij als ik op vakantie ga, maar ik maak nooit m'n dagen opquote:Op zaterdag 19 februari 2011 18:30 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
wat moet ik anders doen ??
een vrije dag is iets zeldzaams.. er moet minstens 45 uur per week gewerkt worden. de enige dagen die ik op kan nemen zijn als ik op vakantie ga..
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 18:32 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Grotemensenwereld... nou voel ik me echt een 'niks'![]()
*meldtquote:Op zaterdag 19 februari 2011 18:26 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
hier ook niet zo vaak op vakantie als ik zou willen
volgend jaar 44 vakantie dagen .. ik zoek nog iemand om 18 vakantie dagen mee stuk te gooien
maar er is toch een wet(svoorstel) dat je een maximum aan dagen mee mag nemen naar het volgende jaar?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 18:32 schreef OA het volgende:
[..]
Ik neem ook alleen vrij als ik op vakantie ga, maar ik maak nooit m'n dagen op
quote:
Dat is in de Tscheppaschlucht in het zuiden van Oostenrijk.quote:
Norge?quote:
Ik vond het al zo bekend er uit zittenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 18:36 schreef OA het volgende:
[..]
Dat is in de Tscheppaschlucht in het zuiden van Oostenrijk.
Later als je groot bent, begrijp je het welquote:Op zaterdag 19 februari 2011 18:32 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Grotemensenwereld... nou voel ik me echt een 'niks'![]()
quote:
Ook Oostenrijk, maar dan in Zillertalquote:Op zaterdag 19 februari 2011 18:36 schreef OA het volgende:
[..]
Dat is in de Tscheppaschlucht in het zuiden van Oostenrijk.
Ik begrijp het nu ook wel hoorquote:Op zaterdag 19 februari 2011 18:36 schreef DaMart het volgende:
[..]
Later als je groot bent, begrijp je het wel.
ziet er allemaal hetzelfde uitquote:Op zaterdag 19 februari 2011 18:36 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
[..]
Ook Oostenrijk, maar dan in Zillertal
Het is ook niet zo dat ik elk jaar maar dagen blijf stapelen... elk jaar neem ik er 5 mee ofzo.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 18:35 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
maar er is toch een wet(svoorstel) dat je een maximum aan dagen mee mag nemen naar het volgende jaar?
ik kan ze ook kwijt in de levensloopregelingik moet het allemaal nog een beetje uitzoeken
Ik kan ook wel met foto's gaan lopen gooienquote:Op zaterdag 19 februari 2011 18:37 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ziet er allemaal hetzelfde uit![]()
bergen, rotsen, water
Er is inderdaad een wetsvoorstel dat e.e.a. gaat veranderen. Als dat doorgaat, dan moet je straks binnen anderhalf jaar je vakantiedagen opmaken in plaats van binnen 5 jaar. Dat betekent dat de dagen die je voor 2012 krijgt, voor 1 juli 2013 moeten zijn opgenomen.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 18:35 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
maar er is toch een wet(svoorstel) dat je een maximum aan dagen mee mag nemen naar het volgende jaar?
Laat je pc wat harder werkenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 18:39 schreef RockNijntje het volgende:
Beuhh toch maar eens de verwarming aan gaan zetten
Wat moet ik gaan doen dan?quote:
Zonder water danquote:Op zaterdag 19 februari 2011 18:37 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ziet er allemaal hetzelfde uit![]()
bergen, rotsen, water
dat gaat nooit lukkenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 18:38 schreef DaMart het volgende:
[..]
Er is inderdaad een wetsvoorstel dat e.e.a. gaat veranderen. Als dat doorgaat, dan moet je straks binnen anderhalf jaar je vakantiedagen opmaken in plaats van binnen 5 jaar. Dat betekent dat de dagen die je voor 2012 krijgt, voor 1 juli 2013 moeten zijn opgenomen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |