friemel is om 7 uur dus rond 8 uur zullen ze wel klaar zijnquote:
quote:
En wie zegt dat dan?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 16:53 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik ben zoooo goed met mijn handen![]()
![]()
Hey OAquote:
alleen met je handenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 16:53 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik ben zoooo goed met mijn handen![]()
![]()
douche en eet ze wokquote:
Jaquote:
Dat snap ik. Want chocoladekoffiequote:Op zaterdag 19 februari 2011 16:27 schreef LovelyLady het volgende:
Ik vind Wiener Melange niet zo heel erg lekker
Lekker vangen dusquote:Op zaterdag 19 februari 2011 17:26 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja.
Maar wel heel kalm aan kunnen doen. En zolang ik per uur betaald word...
...
[..]
Dat snap ik. Want chocoladekoffie...
Hai mop![]()
Hoe is het nou?
Jaquote:Op zaterdag 19 februari 2011 17:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Lekker vangen dus
Ja nou, het was warm en dat was wel fijn
Sja een heel maandsalaris er door zeker ?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 17:39 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, dat wel. Zeker met het grote-geld-over-de-balk-smijt-weekje ergens begin maart in zicht
...
En ja, dat het fijn is omdat warm, snap ik. Op werk geniet ook altijd dubbel van mijn koffie. Omdat koffie, en omdat lekker warm.
Mwa... Ik schat het vooralsnog op 250 euro. Voor 4 dagen, incl. fatsoenlijk uit eten buiten de deur.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 17:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Sja een heel maandsalaris er door zeker ?Echt kansloos hoor...
nu wachten op de vaatwasser.. de pan zit er in en die heb ik nodig
pff wat een geldquote:Op zaterdag 19 februari 2011 17:46 schreef MPG het volgende:
[..]
Mwa... Ik schat het vooralsnog op 250 euro. Voor 4 dagen, incl. fatsoenlijk uit eten buiten de deur.
En dan het weekendje erna nog.
Mja, daarom noem ik het ook alternatieve vakantiequote:
Nahja als je het er voor over hebt waarom nietquote:Op zaterdag 19 februari 2011 17:49 schreef MPG het volgende:
[..]
Mja, daarom noem ik het ook alternatieve vakantie...
Precies. Ik ga in de zomer vaak niet, of low-budget op vakantie. Dus dan vind ik dat dit wel moet kunnen.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 17:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nahja als je het er voor over hebt waarom niet
zeker ik zeg toch ook niet dat je niet magquote:Op zaterdag 19 februari 2011 17:53 schreef MPG het volgende:
[..]
Precies. Ik ga in de zomer vaak niet, of low-budget op vakantie. Dus dan vind ik dat dit wel moet kunnen.
ik hoop het ook voor jequote:Op zaterdag 19 februari 2011 17:53 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik hoop soort van volgend weekend
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 17:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
zeker ik zeg toch ook niet dat je niet mag
Maar ik vind het een hoop geld voor alleen een beetje zuipen en eten
Ja. 5 t/m 8 maart, in Limburg. Kom je ook? Neem wel je feestneus meequote:
Hier was het 2009quote:Op zaterdag 19 februari 2011 17:54 schreef Bos81 het volgende:
Ik ben al jaren niet meer echt op vakantie geweest. Ja een paar keer een weekendje weg. Maar echt minimaal een week ergens anders zijn. Nee dat moet in 2002 zijn geweest ofzo
Het komt wel goed en je hebt toch 3 stoere kerels bij jequote:Op zaterdag 19 februari 2011 17:57 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ga dit jaar voor het eerst 2 weken weg.. vind het doodeng
Dat komt wel goedquote:Op zaterdag 19 februari 2011 17:57 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ga dit jaar voor het eerst 2 weken weg.. vind het doodeng
al heb ik mijn hele familie bij me..quote:Op zaterdag 19 februari 2011 17:59 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hier was het 2009
[..]
Het komt wel goed en je hebt toch 3 stoere kerels bij je
September 2009 ben ik anderhalve week naar Oostenrijk geweest. Dat was de laatste echte vakantie. Dit jaar kijk ik nog wel of ik wegga of niet. Sowieso ga ik niet meer alleen op vakantie. Twee keer gedaan, maar daar blijft het ook wel bijquote:Op zaterdag 19 februari 2011 17:54 schreef Bos81 het volgende:
Ik ben al jaren niet meer echt op vakantie geweest. Ja een paar keer een weekendje weg. Maar echt minimaal een week ergens anders zijn. Nee dat moet in 2002 zijn geweest ofzo
Misschien dit jaar nog met een vriend ergens heen, maar dat moeten we nog plannen. Zie hem woensdag weer, dan zal het wel weer ter sprake komenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 18:01 schreef DaMart het volgende:
[..]
September 2009 ben ik anderhalve week naar Oostenrijk geweest. Dat was de laatste echte vakantie. Dit jaar kijk ik nog wel of ik wegga of niet. Sowieso ga ik niet meer alleen op vakantie. Twee keer gedaan, maar daar blijft het ook wel bij.
Dat is zeker vervelendquote:Op zaterdag 19 februari 2011 18:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
al heb ik mijn hele familie bij me..aan heimwee kan je dan niks doen hoor
JAaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa. Hier ookquote:
Jupquote:Op zaterdag 19 februari 2011 18:11 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hey Zomersvogeltje![]()
Lekker gewerkt?
Ik heb nu ook dat plan, ja... alleen begin ik een beetje wakker te worden. Erg gevaarlijk, want voor ik het weet is het weer ver na middernachtquote:Op zaterdag 19 februari 2011 18:18 schreef Symphonic het volgende:
Ik lig er vroeg in vandaag dat weet ik wel
Ik zal m'n vakanties sinds 2002 maar niet opsommenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 18:01 schreef DaMart het volgende:
[..]
September 2009 ben ik anderhalve week naar Oostenrijk geweest. Dat was de laatste echte vakantie. Dit jaar kijk ik nog wel of ik wegga of niet. Sowieso ga ik niet meer alleen op vakantie. Twee keer gedaan, maar daar blijft het ook wel bij.
* Barretje80 is net weer wakkerquote:Op zaterdag 19 februari 2011 18:18 schreef Symphonic het volgende:
Ik lig er vroeg in vandaag dat weet ik wel
Kun je beter opsommen wanneer je geen vakantie had, dan ben je sneller klaarquote:Op zaterdag 19 februari 2011 18:23 schreef OA het volgende:
[..]
Ik zal m'n vakanties sinds 2002 maar niet opsommen
Zal ik je vanavond dan maar schoppen?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 18:19 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb nu ook dat plan, ja... alleen begin ik een beetje wakker te worden. Erg gevaarlijk, want voor ik het weet is het weer ver na middernacht.
Hier gewoon luiquote:
WB RNquote:Op zaterdag 19 februari 2011 18:23 schreef RockNijntje het volgende:
Maar 2,5 pagina volgepost sinds ik weg was?
Hey Barretjequote:Op zaterdag 19 februari 2011 18:24 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
* Barretje80 is net weer wakker
de hele zaterdag weggeslapen
ach. we hebben zondag nog
Nee, dat laat ik wel aan de dames overquote:Op zaterdag 19 februari 2011 18:25 schreef Trevland het volgende:
[..]
Zal ik je vanavond dan maar schoppen?
Ik denk voor het laatst in 2000quote:Op zaterdag 19 februari 2011 18:24 schreef DaMart het volgende:
[..]
Kun je beter opsommen wanneer je geen vakantie had, dan ben je sneller klaar.
*schop*quote:Op zaterdag 19 februari 2011 18:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, dat laat ik wel aan de dames over.
hier ook niet zo vaak op vakantie als ik zou willenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 18:24 schreef DaMart het volgende:
[..]
Kun je beter opsommen wanneer je geen vakantie had, dan ben je sneller klaar.
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 18:26 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
hier ook niet zo vaak op vakantie als ik zou willen
volgend jaar 44 vakantie dagen .. ik zoek nog iemand om 18 vakantie dagen mee stuk te gooien
Je partner?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 18:26 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
volgend jaar 44 vakantie dagen .. ik zoek nog iemand om 18 vakantie dagen mee stuk te gooien
die kan die overige 26 dagen welquote:
jajajaj jij hebt er 365quote:
Maar moet je dan 44 dagen weg?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 18:27 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
die kan die overige 26 dagen wel
quote:
Vakantiedagen in de grotemensenwereldquote:
wat moet ik anders doen ??quote:
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 18:30 schreef OA het volgende:
[..]
Vakantiedagen in de grotemensenwereld
quote:
Grotemensenwereld... nou voel ik me echt een 'niks'quote:Op zaterdag 19 februari 2011 18:30 schreef OA het volgende:
[..]
Vakantiedagen in de grotemensenwereld
Ik neem ook alleen vrij als ik op vakantie ga, maar ik maak nooit m'n dagen opquote:Op zaterdag 19 februari 2011 18:30 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
wat moet ik anders doen ??
een vrije dag is iets zeldzaams.. er moet minstens 45 uur per week gewerkt worden. de enige dagen die ik op kan nemen zijn als ik op vakantie ga..
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 18:32 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Grotemensenwereld... nou voel ik me echt een 'niks'![]()
*meldtquote:Op zaterdag 19 februari 2011 18:26 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
maar er is toch een wet(svoorstel) dat je een maximum aan dagen mee mag nemen naar het volgende jaar?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 18:32 schreef OA het volgende:
[..]
Ik neem ook alleen vrij als ik op vakantie ga, maar ik maak nooit m'n dagen op
quote:
Dat is in de Tscheppaschlucht in het zuiden van Oostenrijk.quote:
Norge?quote:
Ik vond het al zo bekend er uit zittenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 18:36 schreef OA het volgende:
[..]
Dat is in de Tscheppaschlucht in het zuiden van Oostenrijk.
Later als je groot bent, begrijp je het welquote:Op zaterdag 19 februari 2011 18:32 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Grotemensenwereld... nou voel ik me echt een 'niks'![]()
quote:
Ook Oostenrijk, maar dan in Zillertalquote:Op zaterdag 19 februari 2011 18:36 schreef OA het volgende:
[..]
Dat is in de Tscheppaschlucht in het zuiden van Oostenrijk.
Ik begrijp het nu ook wel hoorquote:Op zaterdag 19 februari 2011 18:36 schreef DaMart het volgende:
[..]
Later als je groot bent, begrijp je het wel.
ziet er allemaal hetzelfde uitquote:Op zaterdag 19 februari 2011 18:36 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
[..]
Ook Oostenrijk, maar dan in Zillertal
Het is ook niet zo dat ik elk jaar maar dagen blijf stapelen... elk jaar neem ik er 5 mee ofzo.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 18:35 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
maar er is toch een wet(svoorstel) dat je een maximum aan dagen mee mag nemen naar het volgende jaar?
ik kan ze ook kwijt in de levensloopregelingik moet het allemaal nog een beetje uitzoeken
Ik kan ook wel met foto's gaan lopen gooienquote:Op zaterdag 19 februari 2011 18:37 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ziet er allemaal hetzelfde uit![]()
bergen, rotsen, water
Er is inderdaad een wetsvoorstel dat e.e.a. gaat veranderen. Als dat doorgaat, dan moet je straks binnen anderhalf jaar je vakantiedagen opmaken in plaats van binnen 5 jaar. Dat betekent dat de dagen die je voor 2012 krijgt, voor 1 juli 2013 moeten zijn opgenomen.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 18:35 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
maar er is toch een wet(svoorstel) dat je een maximum aan dagen mee mag nemen naar het volgende jaar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |