Nahja als je het er voor over hebt waarom nietquote:Op zaterdag 19 februari 2011 17:49 schreef MPG het volgende:
[..]
Mja, daarom noem ik het ook alternatieve vakantie...
Precies. Ik ga in de zomer vaak niet, of low-budget op vakantie. Dus dan vind ik dat dit wel moet kunnen.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 17:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nahja als je het er voor over hebt waarom niet
zeker ik zeg toch ook niet dat je niet magquote:Op zaterdag 19 februari 2011 17:53 schreef MPG het volgende:
[..]
Precies. Ik ga in de zomer vaak niet, of low-budget op vakantie. Dus dan vind ik dat dit wel moet kunnen.
ik hoop het ook voor jequote:Op zaterdag 19 februari 2011 17:53 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik hoop soort van volgend weekend
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 17:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
zeker ik zeg toch ook niet dat je niet mag
Maar ik vind het een hoop geld voor alleen een beetje zuipen en eten
Ja. 5 t/m 8 maart, in Limburg. Kom je ook? Neem wel je feestneus meequote:
Hier was het 2009quote:Op zaterdag 19 februari 2011 17:54 schreef Bos81 het volgende:
Ik ben al jaren niet meer echt op vakantie geweest. Ja een paar keer een weekendje weg. Maar echt minimaal een week ergens anders zijn. Nee dat moet in 2002 zijn geweest ofzo
Het komt wel goed en je hebt toch 3 stoere kerels bij jequote:Op zaterdag 19 februari 2011 17:57 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ga dit jaar voor het eerst 2 weken weg.. vind het doodeng
Dat komt wel goedquote:Op zaterdag 19 februari 2011 17:57 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ga dit jaar voor het eerst 2 weken weg.. vind het doodeng
al heb ik mijn hele familie bij me..quote:Op zaterdag 19 februari 2011 17:59 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hier was het 2009
[..]
Het komt wel goed en je hebt toch 3 stoere kerels bij je
September 2009 ben ik anderhalve week naar Oostenrijk geweest. Dat was de laatste echte vakantie. Dit jaar kijk ik nog wel of ik wegga of niet. Sowieso ga ik niet meer alleen op vakantie. Twee keer gedaan, maar daar blijft het ook wel bijquote:Op zaterdag 19 februari 2011 17:54 schreef Bos81 het volgende:
Ik ben al jaren niet meer echt op vakantie geweest. Ja een paar keer een weekendje weg. Maar echt minimaal een week ergens anders zijn. Nee dat moet in 2002 zijn geweest ofzo
Misschien dit jaar nog met een vriend ergens heen, maar dat moeten we nog plannen. Zie hem woensdag weer, dan zal het wel weer ter sprake komenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 18:01 schreef DaMart het volgende:
[..]
September 2009 ben ik anderhalve week naar Oostenrijk geweest. Dat was de laatste echte vakantie. Dit jaar kijk ik nog wel of ik wegga of niet. Sowieso ga ik niet meer alleen op vakantie. Twee keer gedaan, maar daar blijft het ook wel bij.
Dat is zeker vervelendquote:Op zaterdag 19 februari 2011 18:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
al heb ik mijn hele familie bij me..aan heimwee kan je dan niks doen hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |