het verschil tussen sarcasme en humor niet begrijpen, rot toch op man en snel ook.quote:
Beste post tot nu toe in het topic.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:49 schreef JaimyLee het volgende:
Ik drink geen bier, ik drink Grolsch.
[ afbeelding ]
Proost!
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 15:34 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Ik mag ook geen bier meer sinds de verkrachting van de hond van de buren.
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 15:34 schreef Infection het volgende:
[..]
Wie de fuck drinkt er dan ook 20 liter?En ik weet niet of je whisky bedoelt, maar daarvan kun je na 2 - 3 liter al dood zijn.
Lees jij wel? Met je !! enquote:
Geheelonthouding is niet per definitie gezond.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 15:07 schreef amenth het volgende:
[..]
ik drink nie omdat ik gezond lichaam wil
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 16:00 schreef Levolution het volgende:
[..]
Geheelonthouding is niet per definitie gezond.
ik denk dat jij dat probleem hebt.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 15:35 schreef JostiFrosti het volgende:
[..]
het verschil tussen sarcasme en humor niet begrijpen, rot toch op man en snel ook.
Dat mag je inderdaad geen bier noemen...quote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:49 schreef JaimyLee het volgende:
Ik drink geen bier, ik drink Grolsch.
[ afbeelding ]
Proost!
Klopt, daar is het te goed voor.quote:Op zondag 20 februari 2011 20:23 schreef geldwolf het volgende:
[..]
Dat mag je inderdaad geen bier noemen...
Zo iets heb ik 2 weken geleden gedronken, en toen we de volgende ochtend bij het ontbijt het laatste beetje wegdronken zagen we dat de houdbaarheidsdatum eind 2007 wasquote:
Ben je dan geen moslim?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 15:07 schreef amenth het volgende:
[..]
ik drink nie omdat ik gezond lichaam wil
Echt he. Volgens mij is hij nu nog zijn kater aan het uitslapenquote:Op maandag 21 februari 2011 12:12 schreef wise het volgende:
en dan te bedenken dat Ts vaak de stoere boy uithangt hier
ik denk niet dat ik een stoere boy benquote:Op maandag 21 februari 2011 12:46 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Echt he. Volgens mij is hij nu nog zijn kater aan het uitslapen
Nah nog ff 2 jaartjes wachtenquote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:55 schreef penny-wise het volgende:
[..]
TS mag nu wel aan de bier dus....
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:52 schreef Ratchetclank het volgende:
Haha Shandy is voor de coole Kids! Hahaha
Hoe kom je in godsnaam terecht op zo'n kuttopic van 3 jaar geleden?quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |