haha skkltjequote:
ja man lkkr pilsjes wegtikken alsof het niets kost voelt goed manquote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:38 schreef amenth het volgende:
[..]
wat nou skkl da jij nou bier moe drinke om je goed te voele
Geef nou maar toe dat je geen bier mag drinken van je geloof, en het stiekem wel wilt, en dus doet alsof je het vies vindt zodat mensen je niet belachelijk maken om je 'geloofsregeltjes'.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:38 schreef amenth het volgende:
[..]
wat nou skkl da jij nou bier moe drinke om je goed te voele
Ja 3 liter per dag, en je dan een man voelen.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:50 schreef RAVW het volgende:
Bier is voor mietjes of wijven
Whiskey is voor de echte mannen
ach dat is ook weer teveel van het goedequote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:56 schreef JostiFrosti het volgende:
[..]
Ja 3 liter per dag, en je dan een man voelen.
je bent wel een man of niet. Alcoholquote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:59 schreef RAVW het volgende:
[..]
ach dat is ook weer teveel van het goede
ik drink nie omdat ik gezond lichaam wilquote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:48 schreef Infection het volgende:
[..]
Geef nou maar toe dat je geen bier mag drinken van je geloof, en het stiekem wel wilt, en dus doet alsof je het vies vindt zodat mensen je niet belachelijk maken om je 'geloofsregeltjes'.
Nee je drinkt niet omdat je moslim bentquote:Op zaterdag 19 februari 2011 15:07 schreef amenth het volgende:
[..]
ik drink nie omdat ik gezond lichaam wil
Ik ken een Turk die bier drinkt, dus dat klopt nietquote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:48 schreef Infection het volgende:
[..]
Geef nou maar toe dat je geen bier mag drinken van je geloof, en het stiekem wel wilt, en dus doet alsof je het vies vindt zodat mensen je niet belachelijk maken om je 'geloofsregeltjes'.
Niet alle Turken zijn moslim.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 15:09 schreef FurtiveAffaire het volgende:
[..]
Ik ken een Turk die bier drinkt, dus dat klopt niet
ik drink omdat ik het soms wel eens lekker vind tussen door niet om me dronken te voeren.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 15:00 schreef JostiFrosti het volgende:
[..]
je bent wel een man of niet. Alcohol
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 15:20 schreef Geranium_Opa het volgende:
hoi ik ben 12 wat is dit ?
goetjes
Grappig dit.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 15:06 schreef Albertson het volgende:
Shandy is best lekkerPas op! Zit wel een halve procent alcohol in. Na 20 liter ben je aangeschoten heur!
quote:
Sorry man, ik was even vergeten dat dit de hoogste vorm van humor is:quote:
Domme fout van mequote:Op dinsdag 15 februari 2011 14:10 schreef JostiFrosti het volgende:
kheb hier nog een sekxpop, seer wijnig gebruikd. 1 keer in gekomen. uiterleik befalt me nie. eureau 15.
[ afbeelding ]
Ja grappig bedoelt, maar na 20 liter ben je dood. mocht je er dronken van willen worden want dan moet je het achter elkaar door blijven drinken.quote:
mafkeesquote:Op zaterdag 19 februari 2011 15:29 schreef Albertson het volgende:
[..]
Sorry man, ik was even vergeten dat dit de hoogste vorm van humor is:
[..]
Domme fout van me
Ow nee echt?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 15:31 schreef JostiFrosti het volgende:
[..]
Ja grappig bedoelt, maar na 20 liter ben je dood. mocht je er dronken van willen worden want dan moet je het achter elkaar door blijven drinken.
Wie de fuck drinkt er dan ook 20 liter?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 15:31 schreef JostiFrosti het volgende:
[..]
Ja grappig bedoelt, maar na 20 liter ben je dood. mocht je er dronken van willen worden want dan moet je het achter elkaar door blijven drinken.
het verschil tussen sarcasme en humor niet begrijpen, rot toch op man en snel ook.quote:
Beste post tot nu toe in het topic.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:49 schreef JaimyLee het volgende:
Ik drink geen bier, ik drink Grolsch.
[ afbeelding ]
Proost!
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 15:34 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Ik mag ook geen bier meer sinds de verkrachting van de hond van de buren.
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 15:34 schreef Infection het volgende:
[..]
Wie de fuck drinkt er dan ook 20 liter?En ik weet niet of je whisky bedoelt, maar daarvan kun je na 2 - 3 liter al dood zijn.
Lees jij wel? Met je !! enquote:
Geheelonthouding is niet per definitie gezond.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 15:07 schreef amenth het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 16:00 schreef Levolution het volgende:
[..]
Geheelonthouding is niet per definitie gezond.
ik denk dat jij dat probleem hebt.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 15:35 schreef JostiFrosti het volgende:
[..]
het verschil tussen sarcasme en humor niet begrijpen, rot toch op man en snel ook.
Dat mag je inderdaad geen bier noemen...quote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:49 schreef JaimyLee het volgende:
Ik drink geen bier, ik drink Grolsch.
[ afbeelding ]
Proost!
Klopt, daar is het te goed voor.quote:Op zondag 20 februari 2011 20:23 schreef geldwolf het volgende:
[..]
Dat mag je inderdaad geen bier noemen...
Zo iets heb ik 2 weken geleden gedronken, en toen we de volgende ochtend bij het ontbijt het laatste beetje wegdronken zagen we dat de houdbaarheidsdatum eind 2007 wasquote:
Ben je dan geen moslim?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 15:07 schreef amenth het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |