quote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:54 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat ze die jongen snel vinden dus
Alleen dan is het nog niet opgelost, hij kan eigenlijk niet langer in die instelling blijvenquote:
Wat ?quote:
Hij is 12. Ik neem aan dat ze hem ergens anders overbrengen, zeker met suicidale neigingenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:56 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
[..]
Alleen dan is het nog niet opgelost, hij kan eigenlijk niet langer in die instelling blijven
weet je het zeker?quote:
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:54 schreef crv het volgende:
[..]
Dan kom je dus amper in Zwitserland. Zonnebloem ?
misschien even bij vodafone, T-Mobile of O2 op de site kijken
Hebben ze op die schuit niks?
duits is dan idd het handigst, want die is denk ik wel het sterkst ook. zeker daar waar de rijn de grens isquote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:58 schreef friemelaar het volgende:
[..]
alround binnenvaartschip
Ze hebben wel zo'n mobiele stick maar die is gereserveerd voor de schipper![]()
Ik wil m'n zoon eigenlijk verrassen met een extra mogelijkheidzodat hij ook zelf op internet kan als ze "naar boven" zijn .
Zal idd. eens zoeken op die sites wat ze voor zo'n abo vragen
In ieder geval is dit gewoon ontzettend KUTquote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:58 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hij is 12. Ik neem aan dat ze hem ergens anders overbrengen, zeker met suicidale neigingen
Dat is een ding dat zeker isquote:Op zaterdag 19 februari 2011 15:00 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
In ieder geval is dit gewoon ontzettend KUT
echt 200% zeker ?quote:
En vooral ook erg triestquote:Op zaterdag 19 februari 2011 15:00 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
In ieder geval is dit gewoon ontzettend KUT
maar dan wil ik ook geen gezeur achteraf he ?quote:
Op je 12e al redenen hebben om zelfmoord te plegenquote:
Of course notquote:Op zaterdag 19 februari 2011 15:01 schreef crv het volgende:
[..]
maar dan wil ik ook geen gezeur achteraf he ?
dan vraag ik me altijd af wat er niet klopt in hem of in zijn omgeving of waar dan ook. Is zo bizar en onbegrijpelijkquote:Op zaterdag 19 februari 2011 15:01 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Op je 12e al redenen hebben om zelfmoord te plegen
Precies. Het doet me opeens aan Antonie Kamerling denken. Natuurlijk was die wel een stuk ouder. Maar mijn hemel, hoe ver moet je zijn als je niet meer van je leven, je vrouw en je kinderen kunt genieten dat je denkt dat het beter is als je er tussenuit stapt. Heel triest zoietsquote:Op zaterdag 19 februari 2011 15:01 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Op je 12e al redenen hebben om zelfmoord te plegen
Denk ik ook iddquote:Op zaterdag 19 februari 2011 15:00 schreef crv het volgende:
[..]
duits is dan idd het handigst, want die is denk ik wel het sterkst ook. zeker daar waar de rijn de grens is
Picsquote:Op zaterdag 19 februari 2011 15:02 schreef LovelyLady het volgende:
![]()
nieuwe schoenen voor de jongens gescoord
Hij heeft het ook al een keer geprobeerd (of zelfs meer, weet ik niet meer preciesquote:Op zaterdag 19 februari 2011 15:03 schreef Stuart het volgende:
[..]
Precies. Het doet me opeens aan Antonie Kamerling denken. Natuurlijk was die wel een stuk ouder. Maar mijn hemel, hoe ver moet je zijn als je niet meer van je leven, je vrouw en je kinderen kunt genieten dat je denkt dat het beter is als je er tussenuit stapt. Heel triest zoiets
misschien moeten we het ook even de anderen vragen hier of zij het goed vindenquote:
Hoi Lovelyquote:Op zaterdag 19 februari 2011 15:02 schreef LovelyLady het volgende:
![]()
Goed bezigquote:Op zaterdag 19 februari 2011 15:02 schreef LovelyLady het volgende:
![]()
ANDEREN VINDEN JULLIE HET GOED?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 15:03 schreef crv het volgende:
[..]
misschien moeten we het ook even de anderen vragen hier of zij het goed vinden
en voor jezelf ook waarschijnlijkquote:Op zaterdag 19 februari 2011 15:02 schreef LovelyLady het volgende:
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |