Oja, jij woont in Londonquote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:43 schreef Stuart het volgende:
Toen ik in London kwam wonen was ik onbekend met de term 'page boy' (op een bruiloft). Zoiets kennen 'we' toch ook eigenlijk niet in Nederland
Als je mobiel bedoelt als op de telefoon meen ik dat T-Mobile en Vodafone zoiets hebben dat je tot 35MB per dag voor 2 euro kunt kopen of onbeperkt voor bijvoorbeeld 25 euro voor een week. Zag toevallig zo'n reclame van Vodafone laatst op Schiphol al kan ik me vergissen in de bedragen natuurlijkquote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:43 schreef friemelaar het volgende:
[..]
CRV weet jij toevallig een goedkope manier om in de streek rond de rijn (vooral duitsland) mobiel internet te gebruiken ?
Ringdrager dus?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:44 schreef Stuart het volgende:
[..]
Deze uitleg is misschien makkelijker dan een korte samenvatting van mij
http://en.wikipedia.org/wiki/Page_boy
Ringdrager jaquote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:44 schreef Stuart het volgende:
[..]
Deze uitleg is misschien makkelijker dan een korte samenvatting van mij
Nee, het is nogal een ingewikkeld verhaal eigenlijk. Het kan wel maar het is niet per definitie zo. Op Wikipedia staat deze uitleg:quote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:45 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oja, jij woont in London![]()
Maar wat is een page boy? De ringdrager?
Okequote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:47 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, het is nogal een ingewikkeld verhaal eigenlijk. Het kan wel maar het is niet per definitie zo. Op Wikipedia staat deze uitleg:
Ik heb eigenlijk geen idee wie normaal de ringen heeftquote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:47 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ringdrager ja![]()
Mijn zusje had er een op haar bruiloft maar volgens mij is het niet heel gebruikelijk. Meestal heeft de getuige de ringen, toch?
Voor frankrijk is er wel een truc wat ik heb gehoord, maar weet niet precies hoe die werkt. Er is een mogelijkheid om via free dat is een provider in frankrijk te mobiel te internetten maar dan ben je dus afhankelijk van mensen in frankrijk in dat gebied die ook free moeten hebben. maar ik weet niet hoe dat trucje werkt helaas.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:43 schreef friemelaar het volgende:
[..]
CRV weet jij toevallig een goedkope manier om in de streek rond de rijn (vooral duitsland) mobiel internet te gebruiken ?
quote:
Ik dacht de getuige. Oh maar wacht, ik droeg ze toen ook niet.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:48 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk geen idee wie normaal de ringen heeft![]()
molletje ingooien en naar bedquote:
Zou het de vader van de bruid kunnen zijn misschien of is er geen bepaalde traditie voor?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:50 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik dacht de getuige. Oh maar wacht, ik droeg ze toen ook niet.
Oh geen idee dus
Sinds wanneer is hij weg dan?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:51 schreef RockNijntje het volgende:
Ze hebben die jongen nog steeds niet gevonden ...
quote:
Lekker dagje bed houdenquote:
het is voor regelmatig gebruik,ik doelde dus eigenlijk meer op mobiel abo met usb stick of zoietsquote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:48 schreef crv het volgende:
[..]
Voor frankrijk is er wel een truc wat ik heb gehoord, maar weet niet precies hoe die werkt. Er is een mogelijkheid om via free dat is een provider in frankrijk te mobiel te internetten maar dan ben je dus afhankelijk van mensen in frankrijk in dat gebied die ook free moeten hebben. maar ik weet niet hoe dat trucje werkt helaas.
Voor duitsland al helemaal niet
ik ben er net uit...quote:
Half twaalf, nog niet zo heel lang, maar voor iemand met zelfmoordneigingen...quote:
Volgens mij is er geen traditie voor idd.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:51 schreef Stuart het volgende:
[..]
Zou het de vader van de bruid kunnen zijn misschien of is er geen bepaalde traditie voor?
Dan is het maar hopen dusquote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:53 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Half twaalf, nog niet zo heel lang, maar voor iemand met zelfmoordneigingen...
Dan kom je dus amper in Zwitserland. Zonnebloem ?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:52 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Lekker dagje bed houden
[..]
het is voor regelmatig gebruik,ik doelde dus eigenlijk meer op mobiel abo met usb stick of zoiets
Het grootste deel varen ze op de grens Duitsland / Frankrijk of Zwitserland tot basel
Dat ze die jongen snel vinden dusquote:
quote:
Dit dusquote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:54 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat ze die jongen snel vinden dus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |