Dat zijn een soort vormpjes die over het kopje worden gelegd en daar wordt dan de chocoladepoeder overheen gestrooid. Is eigenlijk niet zo heel moeilijk al is dit plaatje wel erg gedetailleerdquote:
Weet ik, maar om de details bedoel ikquote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:30 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat zijn een soort vormpjes die over het kopje worden gelegd en daar wordt dan de chocoladepoeder overheen gestrooid. Is eigenlijk niet zo heel moeilijk al is dit plaatje wel erg gedetailleerd
Lever die andere 9 maar bij ons inquote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:32 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Met een sjabloon, moet het na 10 keer wel lukken denk ik
Smakelijkquote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:29 schreef crv het volgende:
[..]
klikte toch
[..]
![]()
ok ik ga even wat eten in elkaar flansen heb honger
Het is een enorm groot kopje though. Kijk maar eens naar de handen op de fotoquote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:32 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Weet ik, maar om de details bedoel ik
Stuiter stuiter stuiterquote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:32 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Lever die andere 9 maar bij ons in![]()
En volgens mij zie ik ook nog een hartje, de achtergrond. Of is dat toeval...quote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:32 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het is een enorm groot kopje though. Kijk maar eens naar de handen op de foto
Aan de linkerkant, ja, je zou het haast denken inderdaadquote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:33 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
En volgens mij zie ik ook nog een hartje, de achtergrond. Of is dat toeval...
Nou ja sowieso gaaf gedaanquote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:34 schreef Stuart het volgende:
[..]
Aan de linkerkant, ja, je zou het haast denken inderdaad
Daar wordt je een beetje tureluurs vanquote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:37 schreef RockNijntje het volgende:
Wow dit is coolAscii-gifjes
[ afbeelding ]
ik heb nog wel een bewegend plaatje van een konijn, maar weet niet of dat gepast is hier en nuquote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:37 schreef RockNijntje het volgende:
Wow dit is coolAscii-gifjes
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:40 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Daar wordt je een beetje tureluurs van![]()
BIW trouwens
CRV weet jij toevallig een goedkope manier om in de streek rond de rijn (vooral duitsland) mobiel internet te gebruiken ?quote:
Ojeequote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:40 schreef crv het volgende:
[..]
ik heb nog wel een bewegend plaatje van een konijn, maar weet niet of dat gepast is hier en nu
Wasda?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:43 schreef Stuart het volgende:
Toen ik in London kwam wonen was ik onbekend met de term 'page boy' (op een bruiloft). Zoiets kennen 'we' toch ook eigenlijk niet in Nederland
Deze uitleg is misschien makkelijker dan een korte samenvatting van mijquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |