Google --> Koffie --> 'Alleen lijntekeningen' --> Beetje scrollenquote:
Stuuuuuuuuuuuuuuuuuuuquote:
Latersquote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:08 schreef Trevland het volgende:
Lui ik nog even wat dingen halen en zo, Bis Later![]()
stuartquote:
laters trevquote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:08 schreef Trevland het volgende:
Tot later Trevquote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:08 schreef Trevland het volgende:
We hebben nog steeds MPG's bordje niet gezien hierquote:
Dat klinkt goed Muckie. Zijn er updates (foto's) in je topic beschikbaar?quote:
Wat voor bordje heeft ie dan?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:10 schreef OA het volgende:
[..]
We hebben nog steeds MPG's bordje niet gezien hier
Een tegeltje eigenlijk, met "s'ochtends voor de koffie niet zeiken". Zoietsquote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:10 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Wat voor bordje heeft ie dan?
Wie is het baasje van de kat, zodat ik de dierenbescherming kan inschakelenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:09 schreef RockNijntje het volgende:
Ik haat katten, maar dit![]()
![]()
[ afbeelding ]
Een Google-meneer/mevrouwquote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:11 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Wie is het baasje van de kat, zodat ik de dierenbescherming kan inschakelen
Dan hebben wij enkel genieën op het werk...quote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:11 schreef RockNijntje het volgende:
Ik heb een bordje met: 'Een rommelig bureau is het kenmerk van een genie' Nou, ik ben echt Einstein kan ik je vertellen
Deze:
[ afbeelding ]
Lijkt me wat ver gezocht Bos. Er zijn zoveel mensen die hun hond of kat wel eens een beetje 'gek' aankleden. Is toch niet zo dat ze dan niet goed voor hun huisdier zorgenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:11 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Wie is het baasje van de kat, zodat ik de dierenbescherming kan inschakelen
Het grootste genie zit hierquote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:13 schreef OA het volgende:
[..]
Dan hebben wij enkel genieën op het werk...
Stu, niet doenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:13 schreef Stuart het volgende:
[..]
Lijkt me wat ver gezocht Bos. Er zijn zoveel mensen die hun hond of kat wel eens een beetje 'gek' aankleden. Is toch niet zo dat ze dan niet goed voor hun huisdier zorgen
Onze kat heeft een sjaaltje om...quote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:13 schreef Stuart het volgende:
[..]
Lijkt me wat ver gezocht Bos. Er zijn zoveel mensen die hun hond of kat wel eens een beetje 'gek' aankleden. Is toch niet zo dat ze dan niet goed voor hun huisdier zorgen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 15 augustus 2009 23:05 schreef eer-ik het volgende:
Ik vind je sig nogal denigrerend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |