SPOILER: Informatie over de meet van 12 maart!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klikquote:Op zaterdag 19 februari 2011 13:36 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ach, ik ben ook niet echt wakker hoor... na het boodschappen doen zette ik de tandpasta in de koelkast.
Ik ben jong, heb mn slaap hard nodigquote:Op zaterdag 19 februari 2011 13:35 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dus meer dan genoeg geslapen
Het was maar een garpje hoorquote:Op zaterdag 19 februari 2011 13:41 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, en? KG had die post eerder vast nog niet gezien.
Wat? Waar gaat het over?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 13:42 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Het was maar een garpje hoor
Ja, daar ging het dus overquote:Op zaterdag 19 februari 2011 13:43 schreef DaMart het volgende:
Had ik trouwens dat verhaal al verteld over die tandpasta na het boodschappen doen?.
Heb jij boodschappen dan gedaanquote:Op zaterdag 19 februari 2011 13:43 schreef DaMart het volgende:
Had ik trouwens dat verhaal al verteld over die tandpasta na het boodschappen doen?.
Nee, die moet ik nog doen, volgens mij.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 13:43 schreef Trevland het volgende:
[..]
Heb jij boodschappen dan gedaan
Wat doen?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 13:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, die moet ik nog doen, volgens mij.
Nu alvast bijslapen voor 12 maart is niet onverstandig, neequote:Op zaterdag 19 februari 2011 13:40 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ik ben jong, heb mn slaap hard nodig
quote:Op maandag 6 juli 2009 20:42 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mocht ik ooit Alzheimer krijgen, dan ga ik wel koffie drinken... mits ik het niet vergeet, natuurlijk.
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 13:55 schreef RockNijntje het volgende:
Whaha toepasselijk
Google --> DaMart alzheimer
[..]
Niets wat je hier roept is veilig voor Googlequote:Op zaterdag 19 februari 2011 13:55 schreef RockNijntje het volgende:
Whaha toepasselijk
Google --> DaMart alzheimer
[..]
Kloptquote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
Niets wat je hier roept is veilig voor Google.
Google --> Koffie --> 'Alleen lijntekeningen' --> Beetje scrollenquote:
Stuuuuuuuuuuuuuuuuuuuquote:
Latersquote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:08 schreef Trevland het volgende:
Lui ik nog even wat dingen halen en zo, Bis Later![]()
stuartquote:
laters trevquote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:08 schreef Trevland het volgende:
Tot later Trevquote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:08 schreef Trevland het volgende:
We hebben nog steeds MPG's bordje niet gezien hierquote:
Dat klinkt goed Muckie. Zijn er updates (foto's) in je topic beschikbaar?quote:
Wat voor bordje heeft ie dan?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:10 schreef OA het volgende:
[..]
We hebben nog steeds MPG's bordje niet gezien hier
Een tegeltje eigenlijk, met "s'ochtends voor de koffie niet zeiken". Zoietsquote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:10 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Wat voor bordje heeft ie dan?
Wie is het baasje van de kat, zodat ik de dierenbescherming kan inschakelenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:09 schreef RockNijntje het volgende:
Ik haat katten, maar dit![]()
![]()
[ afbeelding ]
Een Google-meneer/mevrouwquote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:11 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Wie is het baasje van de kat, zodat ik de dierenbescherming kan inschakelen
Dan hebben wij enkel genieën op het werk...quote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:11 schreef RockNijntje het volgende:
Ik heb een bordje met: 'Een rommelig bureau is het kenmerk van een genie' Nou, ik ben echt Einstein kan ik je vertellen
Deze:
[ afbeelding ]
Lijkt me wat ver gezocht Bos. Er zijn zoveel mensen die hun hond of kat wel eens een beetje 'gek' aankleden. Is toch niet zo dat ze dan niet goed voor hun huisdier zorgenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:11 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Wie is het baasje van de kat, zodat ik de dierenbescherming kan inschakelen
Het grootste genie zit hierquote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:13 schreef OA het volgende:
[..]
Dan hebben wij enkel genieën op het werk...
Stu, niet doenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:13 schreef Stuart het volgende:
[..]
Lijkt me wat ver gezocht Bos. Er zijn zoveel mensen die hun hond of kat wel eens een beetje 'gek' aankleden. Is toch niet zo dat ze dan niet goed voor hun huisdier zorgen
Onze kat heeft een sjaaltje om...quote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:13 schreef Stuart het volgende:
[..]
Lijkt me wat ver gezocht Bos. Er zijn zoveel mensen die hun hond of kat wel eens een beetje 'gek' aankleden. Is toch niet zo dat ze dan niet goed voor hun huisdier zorgen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 15 augustus 2009 23:05 schreef eer-ik het volgende:
Ik vind je sig nogal denigrerend.
Uiteraard...quote:
Niet zo serieus nemen Stu. Maar ik vind het gewoon belachelijk om een dier zo aan te kleden..quote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:13 schreef Stuart het volgende:
[..]
Die zal wel uit het zuiden komen en aan catnaval doen.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:09 schreef RockNijntje het volgende:
Ik haat katten, maar dit![]()
![]()
[ afbeelding ]
Alle katten behalve jouquote:
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
Die zal wel uit het zuiden komen en aan catnaval doen.
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:14 schreef OA het volgende:
[..]
Onze kat heeft een sjaaltje om...
Nou je het zegt, zo'n periode is er ook nog geweest. Dat je een hoop van die kleine hondjes met sjaaltjes om hun nek zag rondlopenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In het geval van jullie kat ligt dat natuurlijk anders. Duurt trouwens wel lang dan eigenlijk toch?"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
Dat ben ik met je eens hoor Bosquote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:15 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Niet zo serieus nemen Stu. Maar ik vind het gewoon belachelijk om een dier zo aan te kleden..
En honden met sokjes aanquote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:15 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou je het zegt, zo'n periode is er ook nog geweest. Dat je een hoop van die kleine hondjes met sjaaltjes om hun nek zag rondlopen
In het geval van jullie kat ligt dat natuurlijk anders. Duurt trouwens wel lang dan eigenlijk toch?
Ja, die wond moest eerst dichtgaan, daarna duurt het even voor de korst eraf is en nu wachten we tot het plekje weer is dichtgegroeid met haar. Volgend weekend bevrijden we hem weerquote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:15 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou je het zegt, zo'n periode is er ook nog geweest. Dat je een hoop van die kleine hondjes met sjaaltjes om hun nek zag rondlopen
In het geval van jullie kat ligt dat natuurlijk anders. Duurt trouwens wel lang dan eigenlijk toch?
Nou ja sommige honden kunnen het volgens mij echt koud hebben in de winter. Dan maar een truitjequote:
Bijkomend voordeel is dat het koud wordt de komende dagen, dus dan kan de kat toch naar buiten zonder kou te vatten, met zijn sjaal omquote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:17 schreef OA het volgende:
[..]
Ja, die wond moest eerst dichtgaan, daarna duurt het even voor de korst eraf is en nu wachten we tot het plekje weer is dichtgegroeid met haar. Volgend weekend bevrijden we hem weer
Dat heb ik serieus nog nooit gezienquote:
Onze katten gaan niet naar buiten. Alleen in de zomer op balkon.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:17 schreef DaMart het volgende:
[..]
Bijkomend voordeel is dat het koud wordt de komende dagen, dus dan kan de kat toch naar buiten zonder kou te vatten, met zijn sjaal om.
Ik wel, en de laatste tijd kom ik elke dag zo'n kersthond tegenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:17 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat heb ik serieus nog nooit gezien![]()
Oooh, dan valt het allemaal nog wel mee dus. Probeert de kat het er niet af te krabben?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:17 schreef OA het volgende:
[..]
Ja, die wond moest eerst dichtgaan, daarna duurt het even voor de korst eraf is en nu wachten we tot het plekje weer is dichtgegroeid met haar. Volgend weekend bevrijden we hem weer
stuquote:
Nu nog?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:18 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik wel, en de laatste tijd kom ik elke dag zo'n kersthond tegen![]()
![]()
Ik heb ze in het verleden wel eens zien lopen hier.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:17 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat heb ik serieus nog nooit gezien![]()
Zeker wel, maar dat lukt niet. We hebben een sjaal gemaakt van een oud dekbedovertrek, dus het is ook niet zomaar kapot. En elke week krijgt ie een nieuwequote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:18 schreef Stuart het volgende:
[..]
Oooh, dan valt het allemaal nog wel mee dus. Probeert de kat het er niet af te krabben?
Hoe is het met jou? Nog steeds zo aan het hoesten?quote:
Sinds twee weken ofzoquote:
Ja Bronchitis gaat niet met 1 dag overquote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:19 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hoe is het met jou? Nog steeds zo aan het hoesten?
Die hond kijkt toch helemaal niet happy?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:19 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb ze in het verleden wel eens zien lopen hier.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:19 schreef RockNijntje het volgende:
Godverdomme
Neef van klasgenoot (12) die zelfmoorde probeerde te plegen is uit zijn instelling weggelopen
Er is over nagedacht dusquote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:19 schreef OA het volgende:
[..]
Zeker wel, maar dat lukt niet. We hebben een sjaal gemaakt van een oud dekbedovertrek, dus het is ook niet zomaar kapot. En elke week krijgt ie een nieuwe
Inderdaad, dit is nu ook al de 3e keerquote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:21 schreef crv het volgende:
[..]
hmmm hopen dat ze hem snel terugvinden
Nee, dat weet ik ook wel joh. Heb zelf astma dus weet ongeveer wel hoe vervelend het kan zijnquote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:20 schreef crv het volgende:
[..]
Ja Bronchitis gaat niet met 1 dag over
Nu net mijn medicijnen opgehaald
jeetje dan gaat er echt wat niet goed daarquote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:21 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Inderdaad, dit is nu ook al de 3e keer
Ja, we wilden geen echte sjaal gebruiken, dus dan moet je creatief zijnquote:
En 12 hèquote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:22 schreef crv het volgende:
[..]
jeetje dan gaat er echt wat niet goed daar
nou kunnen we lekker samen kuchenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:22 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, dat weet ik ook wel joh. Heb zelf astma dus weet ongeveer wel hoe vervelend het kan zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |