Precies. Het doet me opeens aan Antonie Kamerling denken. Natuurlijk was die wel een stuk ouder. Maar mijn hemel, hoe ver moet je zijn als je niet meer van je leven, je vrouw en je kinderen kunt genieten dat je denkt dat het beter is als je er tussenuit stapt. Heel triest zoietsquote:Op zaterdag 19 februari 2011 15:01 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Op je 12e al redenen hebben om zelfmoord te plegen
Denk ik ook iddquote:Op zaterdag 19 februari 2011 15:00 schreef crv het volgende:
[..]
duits is dan idd het handigst, want die is denk ik wel het sterkst ook. zeker daar waar de rijn de grens is
Picsquote:Op zaterdag 19 februari 2011 15:02 schreef LovelyLady het volgende:
![]()
nieuwe schoenen voor de jongens gescoord
Hij heeft het ook al een keer geprobeerd (of zelfs meer, weet ik niet meer preciesquote:Op zaterdag 19 februari 2011 15:03 schreef Stuart het volgende:
[..]
Precies. Het doet me opeens aan Antonie Kamerling denken. Natuurlijk was die wel een stuk ouder. Maar mijn hemel, hoe ver moet je zijn als je niet meer van je leven, je vrouw en je kinderen kunt genieten dat je denkt dat het beter is als je er tussenuit stapt. Heel triest zoiets
misschien moeten we het ook even de anderen vragen hier of zij het goed vindenquote:
Hoi Lovelyquote:Op zaterdag 19 februari 2011 15:02 schreef LovelyLady het volgende:
![]()
Goed bezigquote:Op zaterdag 19 februari 2011 15:02 schreef LovelyLady het volgende:
![]()
ANDEREN VINDEN JULLIE HET GOED?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 15:03 schreef crv het volgende:
[..]
misschien moeten we het ook even de anderen vragen hier of zij het goed vinden
en voor jezelf ook waarschijnlijkquote:Op zaterdag 19 februari 2011 15:02 schreef LovelyLady het volgende:
![]()
Als het jou niet op ideeën brengtquote:Op zaterdag 19 februari 2011 15:04 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
ANDEREN VINDEN JULLIE HET GOED?
Hebben ze ook wat gratis?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 15:06 schreef Stuart het volgende:
Straks maar even kijken in de Apple Store of ik nog iets leuks kan vinden
quote:
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 15:08 schreef DaMart het volgende:
Theetijd.
Eindelijk mijn huishouden gedaan en ineens voel ik me ook wat wakkerder.
hmmmmquote:
Hopelijk de 'hmmm' van denken?quote:
quote:
ja ik twijfelquote:Op zaterdag 19 februari 2011 15:11 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hopelijk de 'hmmm' van denken?
Ja maar sommige bewegende konijnen kunnen erg schokkend zijn voor kinderenquote:
Gratis Wifi in alle Apple Storesquote:Op zaterdag 19 februari 2011 15:07 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hebben ze ook wat gratis? [ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 15:15 schreef Stuart het volgende:
[..]
Gratis Wifi in alle Apple Stores
pas op ze is pas 13quote:Op zaterdag 19 februari 2011 15:15 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Zal ik een bewegend konijntje posten voor je Rocky ?
nou ziet er leuk uitquote:Op zaterdag 19 februari 2011 15:16 schreef LovelyLady het volgende:
Schoenen voor Sander:
[ afbeelding ]
En de stoere stappertjes voor Koen
[ afbeelding ]
Niet voor mijquote:Op zaterdag 19 februari 2011 15:14 schreef crv het volgende:
[..]
Ja maar sommige bewegende konijnen kunnen erg schokkend zijn voor kinderen
Die zien er tof uitquote:Op zaterdag 19 februari 2011 15:16 schreef LovelyLady het volgende:
Schoenen voor Sander:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik kan eigenlijk niets goed zienquote:Op zaterdag 19 februari 2011 15:16 schreef LovelyLady het volgende:
Schoenen voor Sander:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Als ie leuk isquote:Op zaterdag 19 februari 2011 15:15 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Zal ik een bewegend konijntje posten voor je Rocky ?
Leukquote:Op zaterdag 19 februari 2011 15:16 schreef LovelyLady het volgende:
Schoenen voor Sander:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ja ik zag 2 platte plaatjes nu is tie beterquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mooie stapper Lovelyquote:Op zaterdag 19 februari 2011 15:16 schreef LovelyLady het volgende:
Schoenen voor Sander:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Open deuren, onweerstaanbaar !
er zit een rits aan de andere kantquote:Op zaterdag 19 februari 2011 15:17 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Leuk
Is dat niet vervelend met die veters?
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 15:18 schreef friemelaar het volgende:
Nou vooruit dan maar, voor deze keer ......Woah coolSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 15:17 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Als ie leuk isHet gaat me niet om konijntjes
Maar ze kunnen toch los gaan?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 15:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
er zit een rits aan de andere kant
Ghehe coolquote:
Dagdagquote:Op zaterdag 19 februari 2011 15:18 schreef Stuart het volgende:
* Stuart is er vandoor. Au revoir mensen![]()
ow dag stuquote:Op zaterdag 19 februari 2011 15:18 schreef Stuart het volgende:
ja en? dan doe je ze weer vastquote:Op zaterdag 19 februari 2011 15:18 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Maar ze kunnen toch los gaan?
Bis Later Stuquote:Op zaterdag 19 februari 2011 15:18 schreef Stuart het volgende:
Gewoon goed knuppenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 15:18 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Maar ze kunnen toch los gaan?
Oke oke sorry hoorquote:Op zaterdag 19 februari 2011 15:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja en? dan doe je ze weer vast
Driedubbele knoop BAMquote:
Ja weet ik veel hoe oud ze zijnquote:Op zaterdag 19 februari 2011 15:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
mja als jouw veters los zitten dan doe je ze toch ook weer vast?
zie het probleem niet echt
kunnen ze ook nietquote:Op zaterdag 19 februari 2011 15:21 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ja weet ik veel hoe oud ze zijnDacht dat ze nog niet konden strikken
Sander ook niet bezig met zijn strikdiploma?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 15:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
kunnen ze ook niet
maar ik wel
Hij is er ook nietquote:Op zaterdag 19 februari 2011 15:22 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Ik heb JF helemaal niet binnen zien komen
Nouja ik mocht toen ik nog niet kon strikken geen veterschoenenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 15:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
kunnen ze ook niet
maar ik wel
Ikke wel en toen ik het eenmaal kon wou ik het nietquote:Op zaterdag 19 februari 2011 15:25 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Nouja ik mocht toen ik nog niet kon strikken geen veterschoenen
Ik ben altijd van de skate-achtige schoenen geweest, en die hebben vetersquote:Op zaterdag 19 februari 2011 15:25 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ikke wel en toen ik het eenmaal kon wou ik het niet
gezelligquote:
Vraag het aan googlequote:Op zaterdag 19 februari 2011 15:29 schreef RockNijntje het volgende:
Wat is maat 37/38 in die US/UK-maten?
Inderdaadquote:Op zaterdag 19 februari 2011 15:32 schreef Trevland het volgende:
[..]
Lekker duidelijk
[..]
De vergulde midden weg dus
Helemaal niet, mijn maat staat er niet bijquote:Op zaterdag 19 februari 2011 15:34 schreef RockNijntje het volgende:
Kijk, hier heb je wat aan
[ afbeelding ]
De mijne ook al nietquote:Op zaterdag 19 februari 2011 15:35 schreef DaMart het volgende:
[..]
Helemaal niet, mijn maat staat er niet bij.
Gelukkig niet neequote:Op zaterdag 19 februari 2011 15:35 schreef DaMart het volgende:
[..]
Helemaal niet, mijn maat staat er niet bij.
quote:
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 15:36 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Gelukkig niet neeWomens staat er boven
En ik maar denken dat 45 nog wel veel voorkomtquote:Op zaterdag 19 februari 2011 15:36 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mensen met bovengemiddeld grote voeten worden gewoon gediscrimineerd.
Niet bij de herenmatenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 15:36 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mensen met bovengemiddeld grote voeten worden gewoon gediscrimineerd.
Steeds meer volgens mijquote:Op zaterdag 19 februari 2011 15:36 schreef Trevland het volgende:
[..]
En ik maar denken dat 45 nog wel veel voorkomt
Mijn 47 is zeldzamer jaquote:Op zaterdag 19 februari 2011 15:36 schreef Trevland het volgende:
[..]
En ik maar denken dat 45 nog wel veel voorkomt
Herenmaten zul jij ook meer aan hebben hequote:
Dat is het nadeel van op grote voet leven: de keuze voor leuke schoenen is zo beperkt... vorig jaar had ik nieuwe nette schoenen nodig, en in de winkel kwam de verkoper aanzetten met schoenen met een rechthoekige punt van voren... ik vroeg maar of ik er een rode neus gratis bij kreeg, omdat ik met dat model in die maat erbij zou lopen als een clownquote:
wat danquote:Op zaterdag 19 februari 2011 15:34 schreef RockNijntje het volgende:
Kijk, hier heb je wat aan
[ afbeelding ]
Ze vonden het gek dan hun maat niet in de DAMEStabel stondquote:
Precies. Zelfs mijn maat staat ertussen!quote:
OMG, dan kun je helemaal de hoek niet omlopen zonder 10 meter van te voren de draai al te makenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 15:38 schreef RockNijntje het volgende:
Niks zeldzaam
[ afbeelding ]
DVS heeft maat 51
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 15:39 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat is het nadeel van op grote voet leven: de keuze voor leuke schoenen is zo beperkt... vorig jaar had ik nieuwe nette schoenen nodig, en in de winkel kwam de verkoper aanzetten met schoenen met een rechthoekige punt van voren... ik vroeg maar of ik er een rode neus gratis bij kreeg, omdat ik met dat model in die maat erbij zou lopen als een clown.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |