quote:Op zaterdag 19 februari 2011 12:57 schreef -Vaduz- het volgende:
De line-up valt niet over te klagen!
eeeeh..quote:Op zaterdag 19 februari 2011 12:57 schreef -Vaduz- het volgende:
De line-up valt niet over te klagen!
Nee, Koen. Als ie kon.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 16:13 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw ja
Jij daarvoor in de plaats toch?
Altijd zo geweest.quote:
ja.. Het word een fok-loos weekend voor de meeters.. Als ik iemand betrap maak ik diegene zijn of haar laptop/telefoon/iPad stuk!quote:Op zaterdag 19 februari 2011 19:42 schreef Bos81 het volgende:
Al over 4 weken. Zal een rustig weekendje worden hier op FOK!
Ons?quote:Op zondag 20 februari 2011 16:23 schreef PatriQue89 het volgende:
3 vrouwen, 9 mannen, die vrouwen krijgen het druk om ons te vermaken
Slim planquote:Op woensdag 23 februari 2011 17:10 schreef charmed_angel het volgende:
Dus vrijdag hete kip van siep met sla en aardappel/patat.
En dag 2 gewoon geld bij elkaar (ook de eventuele gasten die komen) en daar eten vanhalen?
Zondag onderweg eten?
Ik ga bovenop je zitten dan kun je niet pakkenquote:
quote:Op woensdag 23 februari 2011 17:03 schreef Kally het volgende:
Hoe gaan we het met de boodschappen doen?
Ik neem al wel zoveel mogelijk van huis mee, en ik doe de eerste avond het eten wel regelen, hete kip met sla en patat/gebakken aardappelen, kip maak ik thuis al dus lekker makkelijk, je komt toch pas vanaf 3 uur daar aan en dan nog zoveel regelen.
O ja en ik neem 1 fles wijn mee want ik ga niet zo veel drinken
quote:
You all gonna go AA on me?quote:
Ik drink wel iets maar niet veel, ga niet het hele weekend brak zijnquote:Op woensdag 23 februari 2011 19:57 schreef JJH het volgende:
[..]
[..]
[..]
You all gonna go AA on me?
Ik ben er wel voor. Gewoon een pot maken en daar vrijdagmiddag even boodschappen van doen. Koekange, Zuidwolde en Hoogeveen liggen op een steenworp afstand, daar ben je binnen 10 minuten.
En als Kally thuis al kookt hebben we eigenlijk ook niet bijster veel nodig. Wat te snaaien en drinken voor die avond. Ontbijt (Brood, bolletjes, kaas, vlees en een pak hagelslag) voor de volgende ochtend en dan ben je wel rond voor de slapers dacht ik zo.
Eens, iedereen zijn eigen drank mee of daar kopen en het eten en frisdrank gezamelijkquote:Op woensdag 23 februari 2011 20:09 schreef charmed_angel het volgende:
Ik denk dat iedereen wat drank mee moet nemen.
Pot maken voor frisdrank, water, ontbijt zaterdag en zondag en het eten zaterdagavond (dus ook chips en wat anders lekkers)
Hmm, punt.quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:08 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik drink wel iets maar niet veel, ga niet het hele weekend brak zijn
En ja zoveel niet nodig
Whahahahahaquote:Op woensdag 23 februari 2011 20:13 schreef JJH het volgende:
[..]
Hmm, punt.
Misschien de zaterdag dan wat meer, dan is het bijna over.
We gaan ook even met de auto boodschappen doen hoor. Desnoods rijd ik wel, en ik kan een heleboel kratjes bier kwijt. Ik doe mijn boodschappen ook pas daar.quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:18 schreef -Vaduz- het volgende:
25 euro de man in de pot lijkt me uitstekend.
Verder zou het wel handig zijn als iemand die met de auto komt alvast een paar kratjes bier inslaat. Dat is de minder makkelijk meeneembare drank.
Ja maar dat kan daar ook gekocht wordenquote:Op woensdag 23 februari 2011 20:18 schreef -Vaduz- het volgende:
25 euro de man in de pot lijkt me uitstekend.
Verder zou het wel handig zijn als iemand die met de auto komt alvast een paar kratjes bier inslaat. Dat is de minder makkelijk meeneembare drank.
Moet ik de portomonnee van mijn werk even meenemen? Ik kan wel het een en ander wisselen dan.quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:21 schreef Kally het volgende:
En geld dat overblijft verdelen we weer netjes, ik zie ineens allemaal 10 centjes en 20 centjes voor me op zo'n stapel op tafel
Ik neem wel 5 vijfjes meequote:Op woensdag 23 februari 2011 20:21 schreef Kally het volgende:
En geld dat overblijft verdelen we weer netjes, ik zie ineens allemaal 10 centjes en 20 centjes voor me op zo'n stapel op tafel
Dat bedoel ikquote:Op woensdag 23 februari 2011 20:26 schreef charmed_angel het volgende:
Als ik denk aan een potje maken, dan zie ik dit voor me......
[ afbeelding ]
Een pot goud? Is dat jouw potje?quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:26 schreef charmed_angel het volgende:
Als ik denk aan een potje maken, dan zie ik dit voor me......
[ afbeelding ]
Daar zie ik ook een groen briefje tussen zitten.quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:30 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee eerder deze
[ afbeelding ]
Water heb je een kraan voorquote:Op woensdag 23 februari 2011 20:09 schreef charmed_angel het volgende:
Ik denk dat iedereen wat drank mee moet nemen.
Pot maken voor frisdrank, water, ontbijt zaterdag en zondag en het eten zaterdagavond (dus ook chips en wat anders lekkers)
Ja daaaaaagquote:
Je moet niks hoor..quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:44 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja daaaaaagAls ik mee moet betalen aan al die troep die ze gaan eten, dan mag er ook wel fatsoenlijk water komen
Ik neem me eigen water wel mee, opgelost slotjequote:Op woensdag 23 februari 2011 20:46 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Je moet niks hoor..
als we zo gaan beginnen
BEANTWOORD MIJN VRAAG EENS, DAAR GING HET OM!!!quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:47 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik neem me eigen water wel mee, opgelost slotje
Tequilla is de oplossing voor alles!quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:50 schreef Kally het volgende:
Ik drink ook niet graag uit de kraan ergens anders
Dus als er cola komt, komt er ook water
Ja en als ze gaan zeiken, doe ik niet mee met de pot, en neem mijn eigen eten en water meequote:Op woensdag 23 februari 2011 20:50 schreef Kally het volgende:
Ik drink ook niet graag uit de kraan ergens anders
Dus als er cola komt, komt er ook water
Tequila ziet er wel net zo uit als water.quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:50 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Tequilla is de oplossing voor alles!
Is ons water niet goed genoeg? Is dat het?quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:51 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja en als ze gaan zeiken, doe ik niet mee met de pot, en neem mijn eigen eten en water mee
Ik hou niet van kraanwater en Spa blauwquote:Op woensdag 23 februari 2011 20:51 schreef JJH het volgende:
[..]
Is ons water niet goed genoeg? Is dat het?
Ik ga mailenquote:Op woensdag 23 februari 2011 20:40 schreef PatriQue89 het volgende:
Vraagje he... hoe zit het met beddengoed en handdoeken? zijn die daar aanwezig, of zelf meenemen?
Je trekt het uit zn verband, echtquote:Op woensdag 23 februari 2011 20:52 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik hou niet van kraanwater en Spa blauw
Ik ben van de evian
Ja ga zo beginnenquote:Op woensdag 23 februari 2011 20:51 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja en als ze gaan zeiken, doe ik niet mee met de pot, en neem mijn eigen eten en water mee
Tssk...quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:52 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik hou niet van kraanwater en Spa blauw
Ik ben van de evian
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo kwam het niet overquote:Op woensdag 23 februari 2011 20:53 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja ga zo beginnen
Er worden grapjes gemaakt
quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:53 schreef JJH het volgende:
[..]
Tssk...
Dat is echt het lekkerste waterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En op Tenerife is dat duurNiet normaal zeg
![]()
Je denkt toch serieus niet dat ik moeilijk ga doen om WATER?quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Zo kwam het niet over
Ik zeg toch, ik eet al niet zoveelAlleen het avondeten
Alsof er ooit iets zinnigs uit Kitty komtquote:Op woensdag 23 februari 2011 20:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Zo kwam het niet over
Ik zeg toch, ik eet al niet zoveelAlleen het avondeten
En ik voel me verplicht om me dat weekend vol te vretenquote:Op woensdag 23 februari 2011 20:55 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Je denkt toch serieus niet dat ik moeilijk ga doen om WATER?![]()
echt, omg..
Jaquote:Op woensdag 23 februari 2011 20:59 schreef Kally het volgende:
Zullen wij beneden gaan Miran? Lekker samen
Ja editquote:Op woensdag 23 februari 2011 20:59 schreef charmed_angel het volgende:
Nee gekkies lezen
Begane grond: sfeervolle living met riante eethoek en een gezellige zithoek met houtkachel. Via de schuifpui komt u op het fraai zongelegen terras. Een halfopen keuken met magnetron. Badkamer met wastafel en ligbad tevens douche. Apart toilet. Eén slaapkamer met twee eenpersoonsbedden. Ruime berging.
Verdieping: twee slaapkamers, elk met drie eenpersoonsbedden. Extra wastafel en toilet.
Ja uhm we sjouwen welquote:Op woensdag 23 februari 2011 21:00 schreef JJH het volgende:
Maar hoe gaan we dat dan doen met ons vierpersoonsbed?
ja ontbijt klaarmaken en eten en daarna hardlopenquote:Op woensdag 23 februari 2011 21:00 schreef Kally het volgende:
Oke gaan Miran en ik beneden want weining drank dus vroeg wakker en maken wij het ontbijt
Benny in de bergingquote:Op woensdag 23 februari 2011 20:59 schreef charmed_angel het volgende:
Nee gekkies lezen
Begane grond: sfeervolle living met riante eethoek en een gezellige zithoek met houtkachel. Via de schuifpui komt u op het fraai zongelegen terras. Een halfopen keuken met magnetron. Badkamer met wastafel en ligbad tevens douche. Apart toilet. Eén slaapkamer met twee eenpersoonsbedden. Ruime berging.
Verdieping: twee slaapkamers, elk met drie eenpersoonsbedden. Extra wastafel en toilet.
wat bedoel je daar mee/quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:57 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
En ik voel me verplicht om me dat weekend vol te vreten
Jamaar ik neem geen kinderen meequote:
quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:08 schreef charmed_angel het volgende:
Kijk Hans zitten
[ afbeelding ]
Dat ding is tofquote:Op woensdag 23 februari 2011 21:15 schreef charmed_angel het volgende:
En stoere Zwabber
[ afbeelding ]
Ik ben degene met de balquote:Op woensdag 23 februari 2011 21:11 schreef charmed_angel het volgende:
Hans, Simone, Benny, Patrique en Miranda
[ afbeelding ]
Die zijn met z'n drieen nog niet half zo lang als Vaduz.quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:15 schreef charmed_angel het volgende:
Miranda, Vaduz en Bellatrix in de ballenbak
[ afbeelding ]
Ja ik wilde nog zeggen ik ben degene met het rokje, zie nu pas dat de andere 2 jongens zijn.quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:17 schreef Kally het volgende:
Je spoort echt niet ik zweer het, kijk Bella trouwens voor die glijbaan staan, eerder dan de jongens eraf
Ik zie Bella al naar die wipwapjes kijkenquote:Op woensdag 23 februari 2011 21:17 schreef Kally het volgende:
Je spoort echt niet ik zweer het, kijk Bella trouwens voor die glijbaan staan, eerder dan de jongens eraf
Ja wij gaan naar de speeltuinquote:
quote:
quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:19 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja ik wilde nog zeggen ik ben degene met het rokje, zie nu pas dat de andere 2 jongens zijn.
laat maar....quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:19 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ja, en ik ben een mbo'er ik snap het niet..
Jazeker.quote:
We gaan gewoon weer lekker droogneuken! Omdat het kan.quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:20 schreef PatriQue89 het volgende:
Bellan!Hoerrrr van Babylon... gaan we nog een beetje hoeren en sloeren daar?
Oke!quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:19 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja wij gaan naar de speeltuin
HIHAHO!quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:21 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
We gaan gewoon weer lekker droogneuken! Omdat het kan.
Is dat ook alcohol?quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:22 schreef charmed_angel het volgende:
16. Indien het parkmanagement ernstig vermoeden heeft dat door de huurder van een accommodatie in strijd met de Wet en/of de Openbare Orde en/of de goede zeden wordt gehandeld, is het parkmanagement gemachtigd zich toegang tot de recreatiewoning/campingplaats te verschaffen. Het gebruik of dealen van drogerende middelen op het park is ten strengste verboden.
Tuurlijk! Gaan we samen van de glijbaan?quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:23 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Echt heIk wil alles uitproberen
Dus ik mag geeneens lekker een potje over het grasveld heendriften?quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:22 schreef charmed_angel het volgende:
Parkreglement
2. Conform de lokale verordeningen is men, desgevraagd, verplicht zich bij de check-in te legitimeren. Indien de gasten geen legitimatiebewijs kunnen tonen, kan of mag Recreatiepark Westerbergen bv de gasten niet onderbrengen.
3. Elke accommodatie mag slechts bewoond worden door het aantal personen dat in de brochure voor de desbetreffende accommodatie staat vermeld.
7 De huurder dient de accommodatie bezemschoon op te leveren (dus: geen vuile vaat laten staan, beddengoed afhalen en opvouwen, keuken, koelkast schoonmaken, vuilniszak in de container plaatsen).
10. De huurder en gebruikers zijn verplicht om bedlinnen te huren van Recreatiepark Westerbergen bv.Dat is niet gezegd bij het boeken
11. De maximum snelheid voor alle voortuigen op het gehele terrein is 15 km/uur (stapvoets en houd rekening met spelende kinderen). Brommers en scooters zijn alleen toegestaan met uitgeschakelde motor.
16. Indien het parkmanagement ernstig vermoeden heeft dat door de huurder van een accommodatie in strijd met de Wet en/of de Openbare Orde en/of de goede zeden wordt gehandeld, is het parkmanagement gemachtigd zich toegang tot de recreatiewoning/campingplaats te verschaffen. Het gebruik of dealen van drogerende middelen op het park is ten strengste verboden.
c) Gekooide dieren zijn niet toegestaan. Bart je hamster mag niet mee!!!!!
Jaquote:Op woensdag 23 februari 2011 21:24 schreef iBenny het volgende:
[..]
Tuurlijk! Gaan we samen van de glijbaan?
ja heb er onwijs veel zin in...quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:24 schreef Kally het volgende:
Ik heb er echt zin in, al zijn we maar met 3 vrouwen en al die maffe mannen, maar girlpower
Ik vind het primaquote:Op woensdag 23 februari 2011 21:25 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja
ik neem de videocamera mee.... want dat moet vastgelegd worden
Maar mogen we het wel gewoon gebruiken in het huisje, of is dat ook illegaal?quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:25 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat is ook alcohol.
Ik denk ook niet dat zel alcohol in het restaurant verkopen.
Daar giet ik me weer helemaal vol mee, ik kan wel zeggen dat ik niet veel ga drinken maar ik weet nu al dat dat een leugen is.quote:
Tuurlijk wel joh.quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:26 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Maar mogen we het wel gewoon gebruiken in het huisje, of is dat ook illegaal?
quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:26 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Daar giet ik me weer helemaal vol mee, ik kan wel zeggen dat ik niet veel ga drinken maar ik weet nu al dat dat een leugen is.
Nou ja ik ga me best doenquote:Op woensdag 23 februari 2011 21:26 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Daar giet ik me weer helemaal vol mee, ik kan wel zeggen dat ik niet veel ga drinken maar ik weet nu al dat dat een leugen is.
quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:26 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Mag ik ook mee?quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:27 schreef JJH het volgende:
[..]
Jij gaat zaterdagochten op tijd mee naar de markt.
Bart duwt mijquote:Op woensdag 23 februari 2011 21:14 schreef charmed_angel het volgende:
En Bella, Patje en Graseter aan het spelen op de glijbaan
[ afbeelding ]
Desgevraagd. Dus gewoon niet gevraagd worden.quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:27 schreef PatriQue89 het volgende:
Okee, en hoe doen we het met legitimeren, 4 mensen zijn niet ingeschreven..
??
Bij de receptie kan je aangeven dat er iemand blijft slapenquote:Op woensdag 23 februari 2011 21:27 schreef PatriQue89 het volgende:
??
Ik wel jaquote:Op woensdag 23 februari 2011 21:27 schreef JJH het volgende:
[..]
Jij gaat zaterdagochten op tijd mee naar de markt.
Nog ff volhouden, je bent er bijna!!quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:28 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik wil ook
Nou ja.... stomme dieet, ben het helemaal zat
Ik heb 8 personen opgegeven he lieverdquote:Op woensdag 23 februari 2011 21:27 schreef PatriQue89 het volgende:
??
Komt goed.quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:28 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik wil ook
Nou ja.... stomme dieet, ben het helemaal zat
ook 4 mensen?quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:28 schreef iBenny het volgende:
[..]
Bij de receptie kan je aangeven dat er iemand blijft slapen
ja maar wil ook lekker meedoen met julliequote:Op woensdag 23 februari 2011 21:29 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Nog ff volhouden, je bent er bijna!!
Met helmquote:Op woensdag 23 februari 2011 21:29 schreef Bellatrix het volgende:
Ik verkleed me wel als een beer die eten komt bezorgen.
quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:29 schreef Bellatrix het volgende:
Ik verkleed me wel als een beer die eten komt bezorgen.
Geen idee..quote:
Onder een deken in de kofferbak van hans?quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:29 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb 8 personen opgegeven he lieverd
Alleen Miauw gaat niet mee, dus 7 personen maar inchecken, de rest smokkelen we het park op
Neequote:
quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:30 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Onder een deken in de kofferbak van hans?
quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:31 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee
Maar we smokkelen 4 mensen naar binnen, ik doe net of ik boodschappen gaan doen, dan stappen die 4 mensen bij mij in de auto en rij ik naar het huisje...
Dat, en vrijstaand, en niet in de vakantie dus niet vol.quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:30 schreef iBenny het volgende:
[..]
Geen idee..
Als je je rustig houdt in het huisje zou je sowieso geen problemen moeten hebben.
Jaaa, dat is mijn "voordeel" dat ik nog niet zover ben, en op vrijdag moet wegen, dan kan ik nog bijkomen na het weekend..quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:29 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja maar wil ook lekker meedoen met jullie
Maar ik zit echt MIDDEN in me afbouw....
Ze hebben geen hekken staan hoor, je kunt die parken zo op en aflopen. Geen haan die er naar kraait.quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:31 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee
Maar we smokkelen 4 mensen naar binnen, ik doe net of ik boodschappen gaan doen, dan stappen die 4 mensen bij mij in de auto en rij ik naar het huisje...
echtquote:Op woensdag 23 februari 2011 21:32 schreef JJH het volgende:
[..]
Ze hebben geen hekken staan hoor, je kunt die parken zo op en aflopen. Geen haan die er naar kraait.
Ik wou al underkoffer gaan, als een spion het park op, net als Mission Impossiblequote:Op woensdag 23 februari 2011 21:32 schreef JJH het volgende:
[..]
Ze hebben geen hekken staan hoor, je kunt die parken zo op en aflopen. Geen haan die er naar kraait.
jaquote:Op woensdag 23 februari 2011 21:32 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Jaaa, dat is mijn "voordeel" dat ik nog niet zover ben, en op vrijdag moet wegen, dan kan ik nog bijkomen na het weekend..
en alsnog ga ik me niet helemaal volstouwen... lekker veel thee drinken
Drank laat ik al 3 week staan... en tot de meet nog steeds.. dus dan mag ik wel 2 wijntjes van mezelf per avond!quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:34 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja
We worden 2 theemutsen![]()
En neem wel gewoon een chipje
Drank kan ik wel laten staan
Dus de emmer kan thuis blijven? Tenzij Benny hem nodig heeftquote:Op woensdag 23 februari 2011 21:34 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja
We worden 2 theemutsen![]()
En neem wel gewoon een chipje
Drank kan ik wel laten staan
Emmer? Neem maar meequote:Op woensdag 23 februari 2011 21:35 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Dus de emmer kan thuis blijven? Tenzij Benny hem nodig heeft
quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:35 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:35 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik neem mijn emmer niet mee, die is al mishandeld door Mirandaquote:Op woensdag 23 februari 2011 21:35 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ja dat is waarquote:Op woensdag 23 februari 2011 21:35 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Drank laat ik al 3 week staan... en tot de meet nog steeds.. dus dan mag ik wel 2 wijntjes van mezelf per avond!
Ik sleepte hem overal mee naar toe, van de slaapkamer naar de kamer van Patrique, en weer naar de huiskamer... en hij eindigde in de slaapkamerquote:Op woensdag 23 februari 2011 21:37 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik neem mijn emmer niet mee, die is al mishandeld door Miranda
verzwijgen.. doe ik ookquote:Op woensdag 23 februari 2011 21:37 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja dat is waarMaar het smaakt naar meer, kijk maar naar de karaoke avond
Maar was wel gezellig
Nou ja ik zie wel.... even vragen wat de consulente zegt
incl. kotsquote:Op woensdag 23 februari 2011 21:38 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik sleepte hem overal mee naar toe, van de slaapkamer naar de kamer van Patrique, en weer naar de huiskamer... en hij eindigde in de slaapkamer
quote:
Hmmm, das jammer..quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:40 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja dat is waar.... maar het lijkt wel of ze ziet dat ik lieg
quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:46 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Hmmm, das jammer..
ik zeg gewoon: jaaaaa, ging hartstikke goed.. zag net wel een meisje met een broodje filet, die kon ik wel een hoek verkopen.. maar verder prima, lachen we wat, wegen, en hoppa, ben weer weg!
Jawel, ik zag je stijfjequote:
Hoeveel moet je dan nog?quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:47 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Haqhahahahaha
Nou ja ik kijk wel, als ik onder de 65 zit dan kan ik altijd meelunchen/ontbijten
Vanmorgen gaf MIJN weegschaal 66,1 kilo aan... Maar ik vertrouw de mijne nietquote:
quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:55 schreef PatriQue89 het volgende:
Jullie deden heel andere dingen dan alleen kijken!
wat bedoel je?quote:Op donderdag 24 februari 2011 10:38 schreef PatriQue89 het volgende:
Dus.. ehm..
misschien is het handig een lijstje te maken wat we moeten meenemen en wie wat meeneemt?
Wat is er lastig mijn post..quote:Op donderdag 24 februari 2011 10:40 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
wat bedoel je?
Ik neem een 2 persoonsluchtbed mee.
Dat hebben we toch al besproken?quote:Op donderdag 24 februari 2011 10:42 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Wat is er lastig mijn post..
Misschien is het handig
Om een lijstje te maken
Van wat we mee moeten nemen
En wie wat mee neemt..
Ik heb zo'n koele box met een stekker voor in de autoquote:Op donderdag 24 februari 2011 11:29 schreef PatriQue89 het volgende:
Maar koelingsproducten in de auto?? hoe lang rijden?
vet koelquote:Op donderdag 24 februari 2011 11:30 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb zo'n koele box met een stekker voor in de auto
ja maar dan moeten we 2 keer geld inzamelenquote:Op donderdag 24 februari 2011 12:02 schreef iBenny het volgende:
Je kan ook de kleine dingetjes doen en dan zaterdag nog boodschappen doen voor de dingetjes die worden gemist
quote:Op donderdag 24 februari 2011 12:57 schreef iBenny het volgende:
Ik neem gewoon mijn slaapzak (die meteen ook als deken gebruikt kan worden) mee. Bedden waar andere mensen seks in hebben gehad zijn vies
Yupquote:Op donderdag 24 februari 2011 13:34 schreef PatriQue89 het volgende:
Okee, dus iedereen gewoon eigen handdoeken mee, en een paar mensen een theedoek
Dat kan ook, maar sommige komen pas 's avonds aanquote:Op donderdag 24 februari 2011 13:57 schreef JJH het volgende:
Nog even over de boodschappen enzo.
Moeten de mensen die in de reservering staan allemaal persoonlijk aanwezig zijn bij het inchecken?
Kunnen we niet eerst kort verzamelen en dat de rest dan boodschappen gaat doen? En er hoeven in eerste instantie toch alleen maar boodschappen gedaan te worden voor de vrijdagavond/nacht?
Zaterdag markt.
quote:Op donderdag 24 februari 2011 14:14 schreef PatriQue89 het volgende:
Misschien kunnen we alsnog clown funny uitnodigen!
quote:Op donderdag 24 februari 2011 14:22 schreef -Vaduz- het volgende:
Misschien neem ik haar als verrassing wel mee!
Hmm, ja. Daar heb je ook een punt.quote:Op donderdag 24 februari 2011 14:10 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dat kan ook, maar sommige komen pas 's avonds aan
VandaarIk zou wel graag meewillen met boodschappen doen, vooral omdat ik zelf niks lust
Wat wil je op de markt kopen dan
Met z'n viertjes is ook gezelligquote:Op donderdag 24 februari 2011 14:26 schreef JJH het volgende:
[..]
Hmm, ja. Daar heb je ook een punt.
En ik wilde naar de markt voor de boodschappen van zaterdag, als we dan niets gaan halen tenminste. En gwoon, markt.En siepie en Patrtique wilden ook mee.
ik hoef niet wegen vanavondquote:Op donderdag 24 februari 2011 14:32 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik heb zin in mn shake.. Bijna thuis
Is ook leuk, en Meppel is ook leuk, en de markt daar ben ik ook al in geen eeuwen geweestquote:Op donderdag 24 februari 2011 14:30 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Met z'n viertjes is ook gezellig
Ik hou ook van boodsschappen doen
ow kutquote:Op donderdag 24 februari 2011 14:36 schreef PatriQue89 het volgende:
Oh, dat wou is in de sc posten, sorry!
Ik hoef pas over 2 week weer heen!
Nog 2,5 week.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:59 schreef charmed_angel het volgende:
Ik heb er opeens zoveel zin in
Nog 2,5 week
Zeg ik kan heus wel koken hoorquote:
quote:
Ik denk dat ik 2 pannen maak, 1 hele hete en 1 minder hete, niet iedereen lust erg hete kipquote:
Ik wil erg hete kip.quote:Op donderdag 3 maart 2011 17:47 schreef Kally het volgende:
[..]
![]()
![]()
[..]
Ik denk dat ik 2 pannen maak, 1 hele hete en 1 minder hete, niet iedereen lust erg hete kip
Ik hou van jou, dus ik hou van heet!quote:Op donderdag 3 maart 2011 17:47 schreef Kally het volgende:
[..]
![]()
![]()
[..]
Ik denk dat ik 2 pannen maak, 1 hele hete en 1 minder hete, niet iedereen lust erg hete kip
Myraela komt nietquote:Op donderdag 3 maart 2011 19:42 schreef Socios het volgende:
Een hete chick zeker... Daarvoor zou ik ook nog wel langskomen.
We hebben hete chick Siepiequote:Op donderdag 3 maart 2011 19:42 schreef Socios het volgende:
Een hete chick zeker... Daarvoor zou ik ook nog wel langskomen.
IK HOU VAN ERG HEETquote:Op donderdag 3 maart 2011 17:47 schreef Kally het volgende:
[..]
![]()
![]()
[..]
quote:Op donderdag 3 maart 2011 20:57 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ik hou van jou, dus ik hou van heet!
Uiteraardquote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:17 schreef Socios het volgende:
[..]
Hete seks zeker. [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:17 schreef Socios het volgende:
[..]
Hete seks zeker. [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Boven in het landquote:Op zondag 6 maart 2011 11:26 schreef Socios het volgende:
[..]
Hey. [ afbeelding ]
Waar is die meet? Staat nergens in de OP.
C_A heeft het adresquote:Op zondag 6 maart 2011 11:26 schreef Socios het volgende:
[..]
Hey. [ afbeelding ]
Waar is die meet? Staat nergens in de OP.
quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:56 schreef charmed_angel het volgende:
http://www.hogenboomvakantieparken.nl/detail.aspx?object_id=3987
http://www.hogenboomvakantieparken.nl/detail.aspx?object_id=3987quote:Op zondag 6 maart 2011 11:38 schreef Socios het volgende:
[..]
Serieus?Bij Socios in de buurt dus? Ik wil wel even langskomen dan, hoor.
In welke plaats?
quote:Op zondag 6 maart 2011 11:40 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
http://www.hogenboomvakantieparken.nl/detail.aspx?object_id=3987
Gezellig als je komtquote:
Ja gezellig als je komtquote:
ja dat is de kaartquote:Op zondag 6 maart 2011 11:45 schreef Kally het volgende:
http://www.hogenboomvakan(...).aspx?object_id=3986
Inzoomen lieffiequote:Op zondag 6 maart 2011 11:46 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja dat is de kaart
Maar ben ik nou kippig? Ik zie dat adres niet
Ja ik ook, nu word ik gek! Ik wil het vinden ookquote:Op zondag 6 maart 2011 11:47 schreef Kally het volgende:
Das raar want ik heb het trouwens wel ergens voorbij zien komen het adres
Ja ik heb het ergens gezien, maar waar?quote:Op zondag 6 maart 2011 11:47 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Oshaarseweg dus...
Maar ik bedoelde het complete adres, voor navigatie enzo
ik heb gegoogled! Ik werd gekquote:Op zondag 6 maart 2011 11:48 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja ik heb het ergens gezien, maar waar?
Ik dus ookquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |