quote:
Moeilijk, dat sowieso, helemaal omdat ze dat verteld heeft.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 19:12 schreef PeuRac het volgende:
[..]
We'll see, zondag avond weer afgesproken, dan ff kijken of we wat meer kunnen praten.
"relaties" Pffff.. Wat een gezeik is dat zegquote:Op zaterdag 19 februari 2011 19:12 schreef PeuRac het volgende:
[..]
We'll see, zondag avond weer afgesproken, dan ff kijken of we wat meer kunnen praten.
Waarom? Definitief terug?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 19:11 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
Ik ben alweer twee weken terug joh
Niet letterlijk verteld, praten over gevoelens doet ze nauwelijks, wel is ze heel expressief dus reacties moet je bij haar meer afleiden uit dr gezicht dan uit dr woorden.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 19:14 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
[..]
Moeilijk, dat sowieso, helemaal omdat ze dat verteld heeft.
iddquote:Op zaterdag 19 februari 2011 19:15 schreef Tally het volgende:
[..]
"relaties" Pffff.. Wat een gezeik is dat zeg
En dan heb ik het niet speciaal over liefdes relaties
Ik ken hetquote:Op zaterdag 19 februari 2011 19:16 schreef PeuRac het volgende:
[..]
iddDr zijn nog ergere varianten trouwens, welke je wel wilt, maar eigenlijk niet kunnen/horen/mogen, zit je met dat dilemma enzo.
Veel ervaring? Wat is achteraf de beste keuze geweest, de verstandige of diegene welke je eigenlijk wil?quote:
Te veelquote:Op zaterdag 19 februari 2011 19:18 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Veel ervaring? Wat is achteraf de beste keuze geweest, de verstandige of diegene welke je eigenlijk wil?
Is goedquote:Op zaterdag 19 februari 2011 19:19 schreef Tally het volgende:
[..]
Te veel
Maar daar hebben we het wel eens over via DM/PM
Hoe gemeen!quote:Op zaterdag 19 februari 2011 19:19 schreef Tally het volgende:
[..]
Te veel
Maar daar hebben we het wel eens over via DM/PM
Ik moet weg.quote:
Ach Sedan.. Ik gun het jou gewoon niet om te kunnen lachen over mijn fouten!!quote:
Haha thanksquote:Op zaterdag 19 februari 2011 19:21 schreef xFriendx het volgende:
[..]
In dat geval, welkom terug![]()
*welcome home party @ Rupsebeest*
Nouja zeg!quote:Op zaterdag 19 februari 2011 19:21 schreef Tally het volgende:
[..]
Ach Sedan.. Ik gun het jou gewoon niet om te kunnen lachen over mijn fouten!!
Ja hey!quote:Op zaterdag 19 februari 2011 19:22 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Al is Den Helder nog best ver weg![]()
Wie woont er dan ook in die uithoekquote:Op zaterdag 19 februari 2011 19:22 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Al is Den Helder nog best ver weg![]()
Mijn papsie en mamsiequote:Op zaterdag 19 februari 2011 19:23 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Wie woont er dan ook in die uithoek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |