quote:Op maandag 28 februari 2011 23:36 schreef Scrutinizer het volgende:
Mijn baard bevindt zich op mijn gezicht en mijn gezicht maakt deel uit van mijn hoofd.
Misschien verbaast het je, maar bijna alle volwassen mannen hebben een baard. Over twee uur heb ik er alweer eentje.quote:Op maandag 28 februari 2011 23:37 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Whatever. Dat je überhaupt een baard had, is fokking shocking.
Bestond er maar zoiets als een geldbaard.quote:Op maandag 28 februari 2011 23:41 schreef Scrutinizer het volgende:
Misschien verbaast het je, maar bijna alle volwassen mannen hebben een baard. Over twee uur heb ik er alweer eentje.
quote:Op maandag 28 februari 2011 23:41 schreef Scrutinizer het volgende:
Misschien verbaast het je, maar bijna alle volwassen mannen hebben een baard. Over twee uur heb ik er alweer eentje.
Dan werd jij de vrouw met de baard?quote:Op maandag 28 februari 2011 23:42 schreef wyccie het volgende:
[..]
Bestond er maar zoiets als een geldbaard.
Dan zou ik het geld uit jouw baard plukken. Als het van jou mag.quote:Op maandag 28 februari 2011 23:44 schreef Scrutinizer het volgende:
Dan werd jij de vrouw met de baard?
Volgens mij ook.quote:Op maandag 28 februari 2011 23:45 schreef Scrutinizer het volgende:
Dat is al afgelopen, volgens mij.
Ik zou zelf ook wel weer eens wat geld kunnen gebruikenquote:Op maandag 28 februari 2011 23:49 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dan zou ik het geld uit jouw baard plukken. Als het van jou mag.
Nope. Ik ben onlangs op een behoorlijk schandelijke wijze gepasseerd voor een project wat ik als een zekerheidje beschouwde.quote:
Aww.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:07 schreef Scrutinizer het volgende:
Nope. Ik ben onlangs op een behoorlijk schandelijke wijze gepasseerd voor een project wat ik als een zekerheidje beschouwde.
Ik zit niet echt in een baalfase, het project is nu al zo ontzettend mislukt dat ik m'n gelijk al wel heb gekregen maar ja, daar koop je natuurlijk geen brood voor. Waar ik nog wel wat zuur over ben is dat ik van al die mensen met wie ik soms al jaren samengewerkt heb, helemaal niets meer gehoord heb. Dat sterkt me wel om een overstap te proberen naar een wat serieuzere werkomgeving, daar zoek ik nu naar openingen.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:10 schreef wyccie het volgende:
[..]
Aww.Dat is erg kut.
Heb je al iets anders op het oog, of zit je nog in de baalfase?
En zou je daarvoor dan ook nieuwe technieken moeten leren of bijscholing moeten volgen?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:16 schreef Scrutinizer het volgende:
Dat sterkt me wel om een overstap te proberen naar een wat serieuzere werkomgeving, daar zoek ik nu naar openingen.
Het zou alleen een beetje wennen voor me zijn. Het moet me gegund worden, ze moeten me leren kennen en vertrouwen in me hebben.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:23 schreef wyccie het volgende:
[..]
En zou je daarvoor dan ook nieuwe technieken moeten leren of bijscholing moeten volgen?
Of kun je daar met je huidige werkervaring mee verder?
Moah, dat is nog niet zo simpel. Daarbij heb ik de afgelopen jaren voor volslagen idioten gewerkt, mensen die ik liever niet als referentie voor mij laat praten, zeker niet nu ik zoek naar een wat meer serieuze werkomgeving.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:39 schreef wyccie het volgende:
Maar je hebt toch een soort van portfolio en referenties? Ze kunnen toch zien dat jij je werk goed doet?
Nee, ik snap wel wat je bedoelt.quote:
Goeiemorgen.quote:Op maandag 28 februari 2011 23:42 schreef wyccie het volgende:
[..]
Bestond er maar zoiets als een geldbaard.
Ik heb een wasser en droger inéén. Na 3 uur kan ik het er uit halen en in de kast leggen. Ideaal.quote:Op maandag 28 februari 2011 23:25 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Pfff, heb je geen verkort programma? Mijn was is in vijf kwartier klaar (en schoon).
Ow, dat is kut zeg!!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:07 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nope. Ik ben onlangs op een behoorlijk schandelijke wijze gepasseerd voor een project wat ik als een zekerheidje beschouwde.
Deels... lag vrijdagavond met 39 graden koorts in bed bij mn schoonouders. Gelukkig zaterdagmorgen koortsvrij... en konden we toch weg. Het was echt heerlijk!! En met Lennon ging het erg goed bij mn schoonouders, voor herhaling vatbaar dus.quote:
Afgezien van de koorts klinkt dat goedquote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:27 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Deels... lag vrijdagavond met 39 graden koorts in bed bij mn schoonouders. Gelukkig zaterdagmorgen koortsvrij... en konden we toch weg. Het was echt heerlijk!! En met Lennon ging het erg goed bij mn schoonouders, voor herhaling vatbaar dus.
Het was ook goed. Zaterdag tot een uur of 7 in de sauna, daarna naar hotel in groningen en eten van de Burger King op hotelkamer eten.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:29 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Afgezien van de koorts klinkt dat goed![]()
Je was er ook wel even aan toe, volgens mij.
Goed bezig, even lekker doen waar jezelf zin in hebt.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:38 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Het was ook goed. Zaterdag tot een uur of 7 in de sauna, daarna naar hotel in groningen en eten van de Burger King op hotelkamer eten.we hadden geen puf meer om nog de stad in te gaan om een restaurantje te zoeken . Daarna tv kijken en slapen, ongestoord slapen. Volgende ochtend ontbijtbuffetje...
Ja, het kwam op een goed moment. Al waren Peace en ik die week ervoor ook al avondje uit geweest. En over ruim een week weerWe gaan dan naar muscial Hair
Yeps.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:43 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Goed bezig, even lekker doen waar jezelf zin in hebt.![]()
Als je nog eens in Groningen komt en van pizza houdt moet je echt even naar een pizzeria. Nergens in Nederland hebben ze zulke lekkere pizza's als in Groningen. Dat mis ik nog steeds.
Toen ik er nog woonde waren ze bijna allemaal goed. Ligt er dus een beetje aan waar jullie in een hotel zaten. In het uitgaanscentrum, Poelestraat, barst het trouwens van de eetcafé's. Niets bijzonders maar wel makkelijk te vinden.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:48 schreef Diaan73 het volgende:
Okay, dat was ook nog een optie, maar we wisten niet zo goed naar welke pizzeria we moesten. Is er nog een bepaalde waar je naartoe moet dan?
Okay. Wij zaten in een Hampshire hotel, Plaza Groningen... op 5 minuten autoafstand van Groningen bij het Hoornse Meer. Ach, na een dag sauna ben je best duf... en het was inmiddels al 20:30 uur geweest... Burger King was toen best lekker en gemakkelijk.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:52 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Toen ik er nog woonde waren ze bijna allemaal goed. Ligt er dus een beetje aan waar jullie in een hotel zaten. In het uitgaanscentrum, Poelestraat, barst het trouwens van de eetcafé's. Niets bijzonders maar wel makkelijk te vinden.
O, daar zat, toen ik er nog woonde vlakbij het water, een nieuwe pizzeria waar ik één keer gegeten heb. Daar verwachtte ik niets van maar de pizza was zoals je 'm in Groningen mag verwachten. Even gecheckt op Google Maps, Il Lago, zit er nog steeds.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:54 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Okay. Wij zaten in een Hampshire hotel, Plaza Groningen... op 5 minuten autoafstand van Groningen bij het Hoornse Meer. Ach, na een dag sauna ben je best duf... en het was inmiddels al 20:30 uur geweest... Burger King was toen best lekker en gemakkelijk.
Mijn tante woonde in die buurt, anders had ik die pizzeria ook niet geweten. 16 recensies en 4 uit de 5 sterren, dat is best goed voor zo'n tent in een nieuwbouwwijk.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:07 schreef Diaan73 het volgende:
ow dat zit echt dichtbij, ik heb nu ook even in Google Maps gekeken. Ik heb zaterdagavond nog gekeken op mn iPad maar kon dit niet zo vinden. Jammer... volgende keer dan maar!! Dit is iets wat je net moet weten...
Dat is idd erg goed!!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:12 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Mijn tante woonde in die buurt, anders had ik die pizzeria ook niet geweten. 16 recensies en 4 uit de 5 sterren, dat is best goed voor zo'n tent in een nieuwbouwwijk.
In Amsterdam heb ik tot nu toe nog maar één goede pizza weten te vinden. Die zaak bezorgt ook nietquote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:14 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat is idd erg goed!!
Zo hebben wij in Enschede ook eenpizzeria maar dat weet je ook alleen als je er woont. Deze pizzeria heeft het altijd zo druk, dat ze niet eens bezorgen. Je kunt daar alleen afhalen... die lasagne daar.
Oeh nee, Amerikaanse pizza's vind ik veel te vetquote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:31 schreef Diaan73 het volgende:
Ik vind zelf de pizza's van New York Pizza het lekkerst... in Londen ooit echt de lekkerste pizza ever gegeten. Maar die was toen ook 30 gulden omgerekend.
Misschien vind ik het daarom wel lekker.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:35 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Oeh nee, Amerikaanse pizza's vind ik veel te vet
Ik heb een hele gezonde smaakquote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:39 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Misschien vind ik het daarom wel lekker.![]()
ik vind de dikkere bodem lekkerder trouwens en vooral als die met kaas is gevuld.
Ik lust het ook niet, maar ik lust geen enkele saus die je ergens bij doet. Natuurlijk wel saus door pasta en als uitzondering ook hamkaassaus.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:46 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik heb een hele gezonde smaakIk hou bijvoorbeeld ook helemaal niet van mayonaise.
Ijverig zeg!!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:07 schreef Scrutinizer het volgende:
Zo, de was zit in de machine, het bed is weer verschoond... boodschappen doen
Stiekem naar binnen gesneakt?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:38 schreef Diaan73 het volgende:
en eten van de Burger King op hotelkamer eten.
Nou vooruit, met weerzin dan.quote:
Die ene goed pizza in Amsterdam is veel te ver van hier om 'm warm in huis te krijgen.quote:Ik haal eigenlijk bijna nooit pizza bij de pizzeria en bezorgen doe ik al nooit. Ter compensatie van het lui zijn loop ik het kleine stukje.Als ik iets haal is het tagliatelle met zalm.
![]()
Voor een pizza neem ik genoegen met de diepvries. De Ristorante mozarella van Dr. Oetker vind ik heerlijk. Dunne, krokante bodem en net genoeg beleg.
Rode ui, champignons, paprika en mozarella op tomatenpuree en een snufje Italiaanse kruiden.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:06 schreef Scrutinizer het volgende:
Ja, je moet het ook niet de dik doen. Beetje salami of (blauwe) kaas.
Dat doe je er dan allemaal nog extra op?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:09 schreef wyccie het volgende:
[..]
Rode ui, champignons, paprika en mozarella op tomatenpuree en een snufje Italiaanse kruiden.
Neeh! Dat doe ik op zo'n voorgebakken pizzabasis.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:17 schreef Scrutinizer het volgende:
Dat doe je er dan allemaal nog extra op?
Eerder gooide ik 2 paprika's, een heel bakje champignons en 2 uien op 1 pizza, nu nog maar de helft.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:27 schreef Scrutinizer het volgende:
Oh, dan valt het qua aantal ingrediënten nog wel mee.
Deed je er een springvorm omheen of zo? Pizzataart.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:30 schreef wyccie het volgende:
[..]
Eerder gooide ik 2 paprika's, een heel bakje champignons en 2 uien op 1 pizza, nu nog maar de helft.
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:39 schreef wyccie het volgende:
't Was bijna een piramide. Snijden in pizzapunten ging dan ook niet.
Zat je weer op het herentoilet?quote:Even wat frisse lucht opsnuiven.
yeps in onze grote saunatas. De volgende morgen ook zo weer naar buiten. Peace wilde het in de auto opeten, maar dat vind ik niets.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:49 schreef wyccie het volgende:![]()
Vergeef me mijn zonden, vader Scrut.
[..]
Stiekem naar binnen gesneakt? :Als ik iets haal is het tagliatelle met zalm.![]()
Ik had het over frisse lucht.quote:
Maar aan jouw smaak hecht ik geen waarde, Diaan. Jij lust niks.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:56 schreef Diaan73 het volgende:
Diepvriespizza's vind ik dus echt niet te eten..
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:45 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik had het over frisse lucht.
[..]
Maar aan jouw smaak hecht ik geen waarde, Diaan. Jij lust niks.![]()
Anderzijds kun je ook zeggen dat ik geen smaak heb, want ik lust zowat alles.
Nee, dat heb ik nog nooit gegeten volgens mij.... of in ieder geval niet in herkenbare vorm.quote:
Poon heeft wat meer smaak, qua structuur lijkt het wel wat op elkaar. Overigens is heel veel wat als kabeljauw verkocht wordt andere vis, witvis vaak.quote:Op woensdag 2 maart 2011 14:57 schreef wyccie het volgende:
Ik denk dat ik het verschil tussen kabeljauw en poon niet zal proeven.
Snoek heb ik nog nooit gegeten.quote:Of tussen forel en uhm...snoek.
Ik ben nog nooit in Afrika uit eten geweestquote:Ik heb ooit hier gegeten. We moesten onze schoenen uit doen, die stonden in de hal en ik was bang dat ik naar huis moest op blote voeten.
Veel rijst, vis en cassave. En bonen.quote:Op woensdag 2 maart 2011 15:08 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik ben nog nooit in Afrika uit eten geweest
Dat klinkt wel goed. De Afrikaanse restaurants hier in de buurt zijn Ethiopisch, geloof ik. Dat is veel met linzen en kikkererwten, beuhquote:Op woensdag 2 maart 2011 15:14 schreef wyccie het volgende:
[..]
Veel rijst, vis en cassave. En bonen.
Indiase curry's waren ook goed vertegenwoordigd.
Ik heb er ook heerlijk Ethiopisch gegeten. Zonder borden en bestek, spul in zo'n ietwat zurig deeglapje (injera) proppen en smullen maar.quote:Op woensdag 2 maart 2011 15:55 schreef Scrutinizer het volgende:
Dat klinkt wel goed. De Afrikaanse restaurants hier in de buurt zijn Ethiopisch, geloof ik. Dat is veel met linzen en kikkererwten, beuh
Ik? Nee. Die foto komt gewoon van het internet.quote:Op woensdag 2 maart 2011 18:49 schreef Scrutinizer het volgende:
Dat ziet er wel lekker uitBen jij een Afrikaantje?
Je gaat gewoon af en toe even naar Afrika om wat te eten?quote:Op woensdag 2 maart 2011 19:02 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik? Nee. Die foto komt gewoon van het internet.
Hehe, ja ik ga naar Afrika toe voor voedsel.quote:Op woensdag 2 maart 2011 19:04 schreef Scrutinizer het volgende:
Je gaat gewoon af en toe even naar Afrika om wat te eten?
Jazeker wel.quote:Op woensdag 2 maart 2011 19:39 schreef Scrutinizer het volgende:
Zou je daar niet als arts willen werken?
quote:Artsen worden niet rijk bij Artsen zonder Grenzen. Het eerste jaar blijft het salaris steken op het minimumloon: 650 euro netto per maand. Daarna gaat het maandloon omhoog. Artsen zonder Grenzen betaalt het ticket en en de kosten van levensonderhoud, inwoning, vaccinaties en een zeer uitgebreid verzekeringspakket. Artsen krijgen een contract voor de duur van de missie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |