Ik verwacht ook niet dat Beatrix, Gadhaffie en de weduwe van Ronald Reagan hem invullen.quote:Op woensdag 2 maart 2011 10:53 schreef kwiwi het volgende:
Wat een dilemma's..... Gelukkig heb je geen vriendin dus hoef je je er ook niet druk om te maken.
Wat begreep je niet aan de dilemma's ?quote:Op woensdag 2 maart 2011 11:01 schreef maxamius het volgende:
Vingers gebruiken bij het beffen of Alleen de tong
Anale stimulatie bij het op z'n hondjes neuken of Het bij de lul alleen houden
Initiatief nemen of verleid worden
Tongen nadat je in de mond bent klaargekomen of Dan niet meer tongen
Met alcohol op ben ik wilder in bed of Dat maakt bij mij geen verschil
Ik ben 's ochtends wel eens geschrokken na een one night stand of Dat heb ik nooit gehad
Ik vind een condoom om doen gedoe of Ik heb daar geen moeite mee
Je ziet aan het uiterlijk of iemand een slet in bed is of Dat kun je niet zien
Spanking of Tederheid
Mooi Patricia Paaij op haar leeftijd in de Playboy of Dat had ze nooit moeten doen
Triootje met 2 mannen of Triootje met 2 vrouwen
Verbaal zijn tijdens de sex of Non-verbaal zijn tijdens de sex
De string is niet sexy meer of Een string blijft sexy
Vreselijk de gedachte dat Erika Terpstra neukt of Vreselijk de gedachte dat je ouders neuken
Voor de vrouwen : Ik kijk naar de bult in de broek of Ik kijk naar de billen
Voor de mannen : Ik kijk naar de borsten of Ik kijk naar de billen
Fantaseren over iemand anders tijdens het neuken of That's not done
Anale sex is lekker of Zo heeft God het niet bedoeld
Kaal of Kammen
quote:Op woensdag 2 maart 2011 10:48 schreef tong80 het volgende:
Vingers gebruiken bij het beffen of Alleen de tong. Beide clitje zachtjes en finger erin
Anale stimulatie bij het op z'n hondjes neuken of Het bij de lul alleen houden. afhankelijk per persoon
Initiatief nemen of verleid worden. Initiatief
Tongen nadat je in de mond bent klaargekomen of Dan niet meer tongen. Geen probleem vind ik, dus mag
Met alcohol op ben ik wilder in bed of Dat maakt bij mij geen verschil. Stoned op mijn beste
Ik ben 's ochtends wel eens geschrokken na een one night stand of Dat heb ik nooit gehad. Never gehad
Ik vind een condoom om doen gedoe of Ik heb daar geen moeite mee. Kan het bijna niet met
Je ziet aan het uiterlijk of iemand een slet in bed is of Dat kun je niet zien. Weet je nooit
Spanking of Tederheid. Combi.. Soms a soms b
Mooi Patricia Paaij op haar leeftijd in de Playboy of Dat had ze nooit moeten doen Haar pakkie aan, vind haar niet aantrekkelij
Triootje met 2 mannen of Triootje met 2 vrouwen. 2 vrouwen!!!
Verbaal zijn tijdens de sex of Non-verbaal zijn tijdens de sex. Verbaal
De string is niet sexy meer of Een string blijft sexy. Altijd sexy
Vreselijk de gedachte dat Erika Terpstra neukt of Vreselijk de gedachte dat je ouders neuken. Beide
Voor de vrouwen : Ik kijk naar de bult in de broek of Ik kijk naar de billen.
Voor de mannen : Ik kijk naar de borsten of Ik kijk naar de billen. Billen
Fantaseren over iemand anders tijdens het neuken of That's not done. Super vind ik dat
Anale sex is lekker of Zo heeft God het niet bedoeld. Als je de tijd jeb om te douche wel lekker
Kaal of Kammen. Kaaaaal, grouwen strreepje
Heb je D66 gestemd ?quote:Op woensdag 2 maart 2011 22:20 schreef ondeugend het volgende:
tongals je nou een aparte voor mannen en vrouwen maakt dan beantwoord ik die voor vrouwen bedoeld is.
Mooi.quote:
thx heb me paar seconden niet verveeltquote:Op woensdag 2 maart 2011 10:48 schreef tong80 het volgende:
Anale stimulatie bij het op z'n hondjes neuken of Het bij de lul alleen houden
Initiatief nemen en verleiden, afhankelijk van de situatie
Tongen nadat je in de mond bent klaargekomen of Dan niet meer tongen nvt
Met alcohol op ben ik wilder in bed of Dat maakt bij mij geen verschil
Ik ben 's ochtends wel eens geschrokken na een one night stand of Dat heb ik nooit gehad
Ik vind een condoom om doen gedoe of Ik heb daar geen moeite mee
Je ziet aan het uiterlijk of iemand een slet in bed is, niet zozeer uiterlijk als wel uitstraling of Dat kun je niet zien
Spanking en Tederheid afhankelijk van het moment
Mooi Patricia Paaij op haar leeftijd in de Playboy of Dat had ze nooit moeten doen
Triootje met 2 mannen en Triootje met 2 vrouwen
Verbaal zijn tijdens de sex, de ander danof Non-verbaal zijn tijdens de sex
Vreselijk de gedachte dat Erika Terpstra neukt of Vreselijk de gedachte dat je ouders neuken
Voor de vrouwen en de bi mannen: Ik kijk naar de bult in de broek of Ik kijk naar de billen
Voor de mannen en de bi vrouwen : Ik kijk naar de borsten of Ik kijk naar de billen
Kaal of Kammen
quote:Op woensdag 2 maart 2011 10:48 schreef tong80 het volgende:
Anale stimulatie bij het op z'n hondjes neukenHet bij de lul alleen houden
Initiatief nemen of verleid worden --Beide
Tongen nadat je in de mond bent klaargekomenDan niet meer tongen
Met alcohol op ben ik wilder in bed of Dat maakt bij mij geen verschil --Bij teveel slaap ik
Ik ben 's ochtends wel eens geschrokken na een one night stand Dat heb ik nooit gehad
Ik vind een condoom om doen gedoe Ik heb daar geen moeite mee
Je ziet aan het uiterlijk of iemand een slet in bed is Dat kun je niet zien
Spanking of Tederheid --Kan beide leuk zijn
Triootje met 2 mannen of Triootje met 2 vrouwen
Verbaal zijn tijdens de sex of Non-verbaal zijn tijdens de sex
Voor de mannen : Ik kijk naar de borsten of Ik kijk naar de billen
Kaal of Kammen
Ook ooit iets over gelezen. Maar dan meer dat het de ene keer wel wordt gewaardeerd en de andere keer juist niet. Dacht ook altijd dat vrouwen het altijd lekkerder vinden.quote:Op donderdag 3 maart 2011 13:51 schreef Broodjeappelstroop het volgende:
Verrassend dat alle vrouwen vingers bij het beffen willen. Had ooit ergens van zo'n sekspanel van vrouwen gelezen dat ze dat maar gepruts vonden, heb het sindsdien nooit meer gedaan eigenlijk. Nooi klachten gehad maar misschien de volgende keer toch maar eens proberen dan.
dames, hoe hadden jullie het gehad willen hebben?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |