quote:Op maandag 28 februari 2011 23:36 schreef Scrutinizer het volgende:
Mijn baard bevindt zich op mijn gezicht en mijn gezicht maakt deel uit van mijn hoofd.
Misschien verbaast het je, maar bijna alle volwassen mannen hebben een baard. Over twee uur heb ik er alweer eentje.quote:Op maandag 28 februari 2011 23:37 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Whatever. Dat je überhaupt een baard had, is fokking shocking.
Bestond er maar zoiets als een geldbaard.quote:Op maandag 28 februari 2011 23:41 schreef Scrutinizer het volgende:
Misschien verbaast het je, maar bijna alle volwassen mannen hebben een baard. Over twee uur heb ik er alweer eentje.
quote:Op maandag 28 februari 2011 23:41 schreef Scrutinizer het volgende:
Misschien verbaast het je, maar bijna alle volwassen mannen hebben een baard. Over twee uur heb ik er alweer eentje.
Dan werd jij de vrouw met de baard?quote:Op maandag 28 februari 2011 23:42 schreef wyccie het volgende:
[..]
Bestond er maar zoiets als een geldbaard.
Dan zou ik het geld uit jouw baard plukken. Als het van jou mag.quote:Op maandag 28 februari 2011 23:44 schreef Scrutinizer het volgende:
Dan werd jij de vrouw met de baard?
Volgens mij ook.quote:Op maandag 28 februari 2011 23:45 schreef Scrutinizer het volgende:
Dat is al afgelopen, volgens mij.
Ik zou zelf ook wel weer eens wat geld kunnen gebruikenquote:Op maandag 28 februari 2011 23:49 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dan zou ik het geld uit jouw baard plukken. Als het van jou mag.
Nope. Ik ben onlangs op een behoorlijk schandelijke wijze gepasseerd voor een project wat ik als een zekerheidje beschouwde.quote:
Aww.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:07 schreef Scrutinizer het volgende:
Nope. Ik ben onlangs op een behoorlijk schandelijke wijze gepasseerd voor een project wat ik als een zekerheidje beschouwde.
Ik zit niet echt in een baalfase, het project is nu al zo ontzettend mislukt dat ik m'n gelijk al wel heb gekregen maar ja, daar koop je natuurlijk geen brood voor. Waar ik nog wel wat zuur over ben is dat ik van al die mensen met wie ik soms al jaren samengewerkt heb, helemaal niets meer gehoord heb. Dat sterkt me wel om een overstap te proberen naar een wat serieuzere werkomgeving, daar zoek ik nu naar openingen.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:10 schreef wyccie het volgende:
[..]
Aww.Dat is erg kut.
Heb je al iets anders op het oog, of zit je nog in de baalfase?
En zou je daarvoor dan ook nieuwe technieken moeten leren of bijscholing moeten volgen?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:16 schreef Scrutinizer het volgende:
Dat sterkt me wel om een overstap te proberen naar een wat serieuzere werkomgeving, daar zoek ik nu naar openingen.
Het zou alleen een beetje wennen voor me zijn. Het moet me gegund worden, ze moeten me leren kennen en vertrouwen in me hebben.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:23 schreef wyccie het volgende:
[..]
En zou je daarvoor dan ook nieuwe technieken moeten leren of bijscholing moeten volgen?
Of kun je daar met je huidige werkervaring mee verder?
Moah, dat is nog niet zo simpel. Daarbij heb ik de afgelopen jaren voor volslagen idioten gewerkt, mensen die ik liever niet als referentie voor mij laat praten, zeker niet nu ik zoek naar een wat meer serieuze werkomgeving.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:39 schreef wyccie het volgende:
Maar je hebt toch een soort van portfolio en referenties? Ze kunnen toch zien dat jij je werk goed doet?
Nee, ik snap wel wat je bedoelt.quote:
Goeiemorgen.quote:Op maandag 28 februari 2011 23:42 schreef wyccie het volgende:
[..]
Bestond er maar zoiets als een geldbaard.
Ik heb een wasser en droger inéén. Na 3 uur kan ik het er uit halen en in de kast leggen. Ideaal.quote:Op maandag 28 februari 2011 23:25 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Pfff, heb je geen verkort programma? Mijn was is in vijf kwartier klaar (en schoon).
Ow, dat is kut zeg!!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:07 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nope. Ik ben onlangs op een behoorlijk schandelijke wijze gepasseerd voor een project wat ik als een zekerheidje beschouwde.
Deels... lag vrijdagavond met 39 graden koorts in bed bij mn schoonouders. Gelukkig zaterdagmorgen koortsvrij... en konden we toch weg. Het was echt heerlijk!! En met Lennon ging het erg goed bij mn schoonouders, voor herhaling vatbaar dus.quote:
Afgezien van de koorts klinkt dat goedquote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:27 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Deels... lag vrijdagavond met 39 graden koorts in bed bij mn schoonouders. Gelukkig zaterdagmorgen koortsvrij... en konden we toch weg. Het was echt heerlijk!! En met Lennon ging het erg goed bij mn schoonouders, voor herhaling vatbaar dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |